https://follow.it/amir-samdani?action=followPub

Monday 29 July 2024

چرس میں جڑی بوٹیوں کی آمیزش کے بعد استعمال

نشہ آوراشیاءکااستعمال شرعاًحرام ہے،البتہ شراب کےعلاوہ دیگرنشہ آوراشیاءجیسےچرس وغیرہ کی حرمت کادارومدارنشہ دینےاورنہ دینےپرہےاورنشہ ہونےاورنہ ہونےمیں عام آدمی کااعتبارہے،یعنی چرس پینےسےاگرایک عام آدمی(جونشہ کاعادی نہ ہو)کونشہ آتاہوتووہ حرام ہےچاہےاس میں جڑی بوٹیاں ملائی گئی ہویانہ ہو،البتہ چرس میں اگراس قدرحلال جڑی بوٹیاں ملائی جائے جس سےوہ نشہ آورنہ رہےیعنی اس کےاستعمال کرنےسےایک عام آدمی کونشہ نہ آتاہوتوایسی ملاوٹ شدہ چرس اگرچہ شرعاًحرام تونہ رہےگی،تاہم طبی اورطبعی طورپرمکروہ پھربھی رہےگی۔

لہٰذااگرچرس کی اپنی فطری تأثیر(نشہ آورہونے)کوکسی مباح وحلال چیز(جیسے:جڑی بوٹی کی ملاوٹ)کےذریعےختم یااس طورپرکم کی جائےکہ وہ نشہ آورنہ رہےتوایسی صورت میں کم ازکم حرمت سےنکل جائےگی،البتہ طبی /طبعی نقصان کی وجہ سےبغیرضرورت کےمباح بھی نہ رہےگی جیسےحرام موادسےخالی سیگریٹ اورنسوار،لہٰذابہتریہ ہےکہ ملاوٹ شدہ غیرنشہ آورچرس کےاستعمال سے بھی احترازکیاجائے،ایسی چیزوں میں عام طور پر طلب ہوتی ہے، جو رفتہ رفتہ نشہ کی طرف لے جاتی ہے۔

البنایہ میں ہے:

"‌أكل ‌قليل ‌السقمونيا، والبنج مباح للتداوي. وما زاد على ذلك إذا كان يقتل أو يذهب العقل حرام".

(كتاب الأشربة،بيع الأشربة المحرمة،ج:12،ص:370،ط:دار الكتب العلمية)

فتاوی شامی میں ہے:

"(ويحرم أكل البنج والحشيشة)هي ورق القنب ...(قوله ويحرم أكل البنج) هو بالفتح: نبات يسمى في العربية شيكران، يصدع ويسبت ويخلط العقل كما في التذكرة للشيخ داود..وفي القهستاني: هو أحد نوعي شجر القنب، حرام لأنه يزيل العقل، وعليه الفتوى...ومن صرح بحرمته أراد به القدر المسكر منه...وهكذا يقول في غيره من الأشياء الجامدة المضرة في العقل أو غيره، يحرم تناول القدر المضر منها دون القليل النافع، لأن حرمتها ليست لعينها بل لضررها...بقي هنا شيء لم أر من نبه عليه عندنا، وهو أنه إذا اعتاد أكل شيء من الجامدات التي لا يحرم قليلها ويسكر كثيرها حتى صار يأكل منها القدر المسكر ولا يسكره..نعم صرح الشافعية بأن العبرة لما يغيب العقل بالنظر لغالب الناس بلا عادة".

(كتاب الأشربة في بدايته،ج:6،ص:457-458،ط:سعيد)

No comments:

Post a Comment