https://follow.it/amir-samdani?action=followPub

Saturday 16 November 2019

Arabic poetry

لکل اناس مقبر بفنا ء ھم
فھم ینقصون والقبور تزید
ترجمہ:سبھی انسانوں کے  قبر کی جگہ ان کے گھروں کے صحنوں میں ہے۔تو لوگ گھٹتے جا رھے ھیں اور قبریں بڑھتی جارھی ھیں۔
(عبداللہ بن ثعلبہ الحنفی)
الی اللہ اشکو لا الی الناس اننی
اری الارض تبقی والاخلاء تذھب
میں اللہ سے شکوہ کر رھا ہوں نہ کہ لوگوں سے۔کہ دوست لگا تا ر جا رہے ہیں اوران کی زمین یوں ھی با قی پڑی رہ گیی۔
 اخلاء لو غیر الحمام اصابکم
عتبت ولکن ما علی الموت معتب
اے میرے دوستوں اگر کوئی آفت سواء موت کے تم کو ستا تی تو میں اس پر عتاب کرتا مگر کیا کیجیئے کہ موت پر  کچھ عتاب نھیں کرسکتا۔ عربی ترجمہ: اخلاءی لو اصابکم سوی موتکم عتبت علیہ البتہ ولکن لا عتاب علی الموت  فصبر جمیل
(۔(العظمش الضب
درج ذیل مضامین بھی ملاحظہ فرمائیں اوراپنی آراء سے نوازیں:
#Etiquettes of naming
#نام رکھنے کے آداب
#The Impact of Islam on Indian culture
#Last address of the prophet Mohammad peace be upon him
#Prophet's life in short
#Munsif Gogoi
#شیخ مجدد الف ثانی رحمۃ اللہ علیہ
#ولیمے کے آداب
#والدین کے حقوق
 #ا نسان کے اپنی ذات سے متعلق آداب
#غیبت
#سنت و نوافل کہاں پڑھنا بہتر ہے مسجد میں یا گھر میں
#اولوالامرکی تفسیر
#آداب نکاح
#Eid Meeladun Nabi
# موبائل اور فون کے آداب


Thursday 14 November 2019

Munsif Gogoi

حقایق چشم پوشی سے کبھی بھی چھپ نہیں سکتے
مگر ہاں چھپ بھی سکتے ہیں اگر ہو چشم گوگو ءی۔

تردد افتراء وکذب پر بنیاد قائم کی۔

تحیر خود پے حیراں ہے۔تناقض نام گوگوءی

اڑاءے پرخچے انصاف کے بے چارے عادل نے

تقدس عقل پر برسا سر مقتل وہ کیوں روءی

گیا انصاف بھا رت سے بس اک طاقت کا کھیلا ہے۔

سبھی ڈرتے ہیں اس سے بوبڑے ہو یا کہ بوگو ءی

سر بسمل عدالت رو رہی تھی سر بجولاں تھی

صدایی حیف کرتی تھی بنام عدل گوگوءی
خداے لم یزل کے سامنے انصاف روتا تھا
گریباں پھاڑتا تھالے کے اپنا، نام‌ ء گوگو ءی
خدا سے ڈرنے والے ہی سنو انصاف کرتے ہیں
رہے گا نام اس کا بس، رہے باقی نہ اب کوئی
#Judgement of Babri Masjid By Justice Gogoi
درج ذیل مضامین بھی ملاحظہ فرمائیں اوراپنی قیمتی آراء سے نوازیں:
#Etiquettes of naming
#نام رکھنے کے آداب
#The Impact of Islam on Indian culture
#Last address of the prophet Mohammad peace be upon him
#Prophet's life in short
#Munsif Gogoi
#شیخ مجدد الف ثانی رحمۃ اللہ علیہ
#ولیمے کے آداب
#والدین کے حقوق
#ا نسان کے اپنی ذات سے متعلق آداب
#غیبت
#سنت و نوافل کہاں پڑھنا بہتر ہے مسجد میں یا گھر میں
#اولوالامرکی تفسیر
#آداب نکاح
#Eid Meeladun Nabi
# موبائل اور فون کے آداب

Tuesday 12 November 2019

New justice of India

 اسی کا عدل اسی کے گواہ وہی منصف۔
مجھے معلوم ہے میرا قصور نکلے گا۔

غیبت

غیبت چھ اسباب کی بنا پر جا یز ہے:
١۔ظلم سے بچنے کے لئے۔لھذاکسی شخص کے ظلم وستم کی شکایت کے لئے متعلقہ حکام سے رجوع کرنا رشوت و ظلم وغیرہ کی اطلاع دینا جائز ہے۔٢.کسی برای کو دور کرنے کی غرض سے اصلاح کے لئے کسی کی غلطی کا ذکر کیا جا سکتا ہے۔البتہ اس کا مدار نیت پر ہے۔ اگر اصلاح کی نیت ہو تو کوئی گناہ نہیں۔اور اگر مقصد کسی کی اہانت ہوتو گنہگار ہوگا۔٣.بطوراستفتاء کسی کے ظلم وستم کا ذکر کیا جا سکتا ہے۔تاکہ مفتی سے رہنمائی حاصل کی جا سکے۔٤کسی مسلمان کو دین یا دنیا کے نقصان سے بچانے کے لئے جیسے کوئی شخص کسی دوسرے شخص سے معاملہ کرے یا کہیں رشتہ طے کر نا چا ہیے اور اس بارے میں پوچھ تاچھ کرے تو صحیح صورت حال کی وضاحت ضروری ہے۔خواہ اس میں کسی کا عیب ہی کھولنا پڑے۔  ٥.اگر کوئی انسان کسی ایسے لقب سے مشہور ہے جس میں اس کے نقص کا اظہار ھوتا ہو جیسے اعمش ،اخفش وغیرہ تو اس نقص کے نام سے بھی پکارنا جایز ہے۔٦. ایسے شخص کی غیبت بھی جایز ہے جس کے ظاہری حالات گناہوں اور معصیتوں کا اظھار کرتے  ہوں یا وہ بر سر عام فسق و فجور میں مبتلا رہتاہو۔
(www.drmuftiamir.blogspot.com)
#causes when back biting is permissible
درج ذیل مضامین بھی ملاحظہ فرمائیں اوراپنی قیمتی آراء سے نوازیں:
#Etiquettes of naming
#نام رکھنے کے آداب
#The Impact of Islam on Indian culture
#Last address of the prophet Mohammad peace be upon him
#Prophet's life in short
#Munsif Gogoi
#شیخ مجدد الف ثانی رحمۃ اللہ علیہ
#ولیمے کے آداب
#والدین کے حقوق
# ا نسان کے اپنی ذات سے متعلق آداب
#غیبت
#سنت و نوافل کہاں پڑھنا بہتر ہے مسجد میں یا گھر میں
#اولوالامرکی تفسیر
#آداب نکاح
#Eid Meeladun Nabi
# موبائل اور فون کے آداب


Monday 11 November 2019

Imitation or Taquleed

Imitation of Allah and messenger of Allah is obligatory as Allah says:اطیعواللہ واطیعوالرسول  . Follow Allah and Follow the messenger of Allah. If any person is able to understand all Hadith and Qur'an directly then he or she Follow the direction of Allah and the prophet Mohammad peace be upon him,as islamic scholars Imam Abu Hanifa, Imam Malik, Imam Shafai,Imam Ahmad bin Hambal and other Islamic leaders did.But if any one have no knowledge of Sharia directly then he or she asks someone amongst who have knowledge of Sharia as Imam Abu Hanifa Imam Malik Imam Shafai Imam Ahmad bin Hambal etc as expert of sharia.Third option I mean in some cases following Imam Abu Hanifa and some cases imam Malik and in some other Imam Ahmad bin Hambal it's not permitted because it's  May open the gate of their own wishes.Therefore everyone is free to follow any Imam but it is not appropriate to follow in some matters Imam Abuhanifa in some Imam Malik and in some Imam Ahmad bin Hambal Because it's not be Taquleed of Sharia but it would be Taquleed of their own wishes.Taqleed of a purticular Imam is not mentioned in the Qur'an and Hadith but it's emerges in the context that if it not be mandatory to imitate any one imam then people will choose in  some issues from one imam and some from another according to their own comfort zone while in the jurisprudence of the Islamic law there's a lot of differences in some matters Imam Abuhanifa says Taboo and another imam says mandatory ,for example according to Imam Abuhanifa reciting of Qur'an behind the Imam is  makrooh tahrimi while Imam Shafai says it's wajib or mandatory Both have Hadith. Eventually it's decided by whole ummah that if any Muslim is not Mujtahid he or she imitate any of Mujtahid Imam,