https://follow.it/amir-samdani?action=followPub

Tuesday 5 May 2020

ٹیپوسلطان ہندوستان کا ایک مظلوم ہیرو

جنگ آزادی کے عظیم سورما، برطانوی سامراج کے خلاف سینہ سپر ہونے والے اولین مجاہد آزادی ٹیپو سلطان کے حوالہ سے وقتا فوقتا یہ آواز اٹھائی گئی اور ان کے ہندو مسلم یکسانیت اور مذہبی روادری عمل کو نشانہ بنایا گیا اور اس ہندوستان کے عظیم سپوت کے حوالہ سے یہ باور کرانے کی کوشش کی گئی کہ اس نے مذہبی تعصب برتاتھا، ، کسی نے ٹیپو سلطان کو برطانوی سامراج کے خلاف سینہ سپر ہونے والا عظیم حکمراں قراردیا تو کسی نے اس عظیم سپوت کے تعلق سے اپنی مذہبی منافرت اور دریدہ دہنی کا ثبوت پیش کیا، اور اس کو جالم وجابر حکمراں قرار دیااور اسے ہزاروں لوگوں کی موت کا ذمہ دار بتلایا، ا ور ٹیوٹر پر بعض لوگوں نے ٹیپو سلطان کے ذریعہ قتل ، ٹارچر ، ہندؤں کا مذہب کروانے ، مندورں کو تباہ کرنے والے واقعات پیش کئے ۔ٹیپو سلطان کے ہندو مسلم عدم رواداری اور عدم یکسانیت کی بات در اصل یہ تاریخ سے عدم واقفیت اور تاریخ کے مطالعہ کی کمی یا خود اس عظیم جنگ آزادی کے سورما کے خلاف اس کے مسلمان حکمراں ہونے کی وجہ سے بے جا الزام ہے ۔ٹیپو سلطان ایک انتہائی باصلاحیت ، قابل ، بے پناہ بہار اور دوربیں نگاہ حکمراں تھا، اس ملک کو انگریزوں کی غلامی سے بچانے کے لئے ہر ممکن کوشش کی ، انہیں شکست بھی دی ، لیکن انگریزوں کے دیگر علاقوں کے مسلمان حکمرانوں کے ساتھ اتحاد او خود اس کے وفاداروں کی غداری کے نتیجے میں میدان کارزار میں دیوانہ وار لڑتا ہوا جام شہادت نوش کیا، انگریزوں تا دمِ اخیر ٹیپو کو ہتھیار ڈالنے کو کہا تو انہوں نے اس وقت جو تاریخی جملہ کہا تھاوہ آج بھی بطور مثال اور بطور محاورہ مستعمل ہے '' شیر کی ایک دن کی زندگی گیڈر کی سو سال کی زندگی سے بہتر ہے ،''اور ٹیپو کی موت پر انگریزوں نے جو جملہ کہا تھا وہ ان کے لئے سچ بھی ثابت ہوا ''اب ہندوستان ہمارا ہے ، اب ہندوستان ہمارا ہے ، اب ہندوستان ہماراہے '' اگر ٹیپو کے پشت میں غداری کا تلوار نہ اتارا جاتا تو یقیناًبر صغیر کی پچھلے ڈیڑھ سو سال کی تاریخ جو ہے وہ اس سے مخ تلف ہوتی ، انگریز مؤرخوں نے سلطان ٹیپو کو بدنام کرنے کا کوئی دقیقہ فروگذاشت نہیں کیا،ان کے خلاف طرح طرح سے ہندؤں کو بھڑکایا، ان کی شہادت کے بعد بھی ان کی کردار کشی سے باز نہیں آئے ، چنانچہ انہوں نے ہندو مسلم مذہبی منافرت کو ہوا دینے اور اپنے اقتدار کے ہوس کی تکمیل کے لئے ٹیپو کو ظالم وجابر ، فرقہ پرست اور مندر شکن بادشاہ قراردیا ، جب کہ تاریخی حقائق اس کی مخالفت کرتے ہیں ، ہم یہاں ٹیپو سلطان کی مذہبی رواداری کی چند ایک مثالیں تاریخ کے حوالے سے ذکر کرتے ہیں ؛ تاکہ تمام برادران وطن کو پتہ چل سکے ٹیپوسلطان ایک عادل اور رعایاپرورحکمراں تھے ۔

 ٹیپو کی شبیہ خراب کرنے میں انگریزوں کا رول:

 اولا جس شخص نے ہندو مسلم اتحاد کوخراب کرنے کے لئے ٹیپوسلطان کی شبیہ خراب کرنے کی کوشش کی وہ مشہورانگریز مؤرخ لیون بی رنگ تھا ، اسی طرح کرک پیٹرک نے بھی اس کو عدم روادارقرار دیاہے ، ولکس تاریخ میسور میں اس کو کٹر قراردیتا ہے (سیرت سلطان ٹیپو، الیاس ندوی :432)انگریزوں نے ٹیپوسلطان کے متعلق علمی خیانت سے کام لیا ہے ، ایک انگریز مؤرخ لکھتا ہے کہ صرف کورگ شہرمیں سلطان نے70 ہزار لوگوں کو قتل کیا، حالانکہ میسور تاریخ کا ادنی طالب علم بھی جانتا ہے کورگ کی جملہ آبادی 30؍یا 35ہزارسے زیادہ نہ تھی ، اس میں بھی کئی ہزار مسلمان اور عیسائی شامل تھے (حوالہ سابق)مہاتما گاند ی نے بھی سلطان پر لگائے جانے والے اس الزام کو جھوٹ قرار دیا ہے اور کہا ہے کہ : ٹیپو کے اپنی رعایا کے ساتھ تعلقات نہایت دوستانہ تہے اور وہ ہندو مسلم اتحاد کا محرک تھا، یہ بات اگرچہ صحیح ہے کہ سلطان نے بعض ہندوؤں کے ساتھ سختی کی مثلا کرشنا راؤ اور ان کے بھائیوں کو پھانسی کی سزادی اور بعض دوسرے لوگوں کو بھی موت کے گھاٹ اتارا ؛ لیکن یہ سزائیں ان کو ہندو ہونے کی وجہ سے نہیں دی گئیں ، بلکہ اس کا سبب ان کی نمک حرامی وغداری تھی ، اس طرح کا انتقام اس نے خود بعض مسلمانوں سے لیا ،مثلا انگریز سپاہیوں کے ساتھ زنا کرنے کی وجہ سے بعض مسلم خواتین کو قتل کردیا ، محمد قاسم کو  غداری کی وجہ سے موت کے گھاٹ اتاردیا، عثمان خان کشمیری کو پھانسی کی سزادی تو کیا کوئی ان مسلمانوں سے سلطان کی سختی کی وجہ سے کوئی یہ کہنے کی جرأت کرسکتا ہے کہ وہ خدا نخواستہ اسلام دشمن بھی تھا، جہاں ایک طرف ہندو ، مرہٹوں اور راجہ ٹرانکور سے اس کی جنگیں ہوئیں تو دوسری طرف مسلم حکمرانوں سے بھی اس کی کئی معرکہ آرائیاں ہوئیں ، مذہبی تعصب وتشدد کا الزام اس پر اس وقت درست ہو تا جب وہ غداری وبغاوت کی سزا میں مسلمانوں کو تو معاف کردیتا اور ہندؤوں وعیسائیوں کو موت کے گھاٹ اتاردیتا ، یہاں چند مثالیں ایسی پیش کی جاتی ہیں جس کے سلسلہ میں اسلامی نقطہ نظر سے بحیثیت ایک  مسلم حکمران کے سلطان ٹیپو کے لئے اس کے جواز پر بحث بھی کی جاسکتی ہے اور یہ کہا جاسکتا ہے کہ وہ مذہبی رواداری میں بعض مواقع پر اسلامی حدود سے بھی آگے بڑھ گیاتھا۔

 (1)۔ اعلی مناصب پر ہندو افسران:

 ہندو برہمن ''پورنیا' سلطان کی شہادت تک پوری سلطنت خداداد کا وزیر خزانہ اور اختیارات کے اعتبار سے وزیر اعظم میر صادق کے بعد سلطان کا نائب تأ، ''لالہ مہتابرائے سبقت''جو ہندو برہمن تھا، سلطان کا ذاتی منشی اور خاص معتمد تھا، یہ اردو اور فارسی کا قادر الکلام شاعر تھا، سلطان کے ہندومعتمدین میں سے جو چند لوگ آخرتک اس کے وفادار رہے اس میں ''ہری سنگھ'' میسور کی فوج کا افسر اعلی تھا، اس کا بھائی''نر سنگاراؤ' ' بھی حکومت کا ایک اعلی عہدیدار تھا، کورگ کا فوجدار ایک برہمن شخص تھا، ''سری نواس راؤ''اور''اپاجی رام'' کو عام طور پر ٹیپو اپنا نمائندہ بنا  کر سفارتی مشن پر بھیجتا،''راما راؤ'' ایک سوار دستہ کا کمانڈر تھا ، ملیبار میں نائروں کی بغاوت کو کچلنے کے لئے سلطان نے ''سری پت راؤ'' ہی کو بھیجا تھا، ایک دوسرے مرہٹہ سردار ''سیواجی' ' کی کمان میں تین ہزار سپاہیوں کی ایک مستقل فوج بھی رہتی تھی ، سلطان کے دربار میں سرکاری خطوط لکھنے والے کئی منشیوں میں ایک منشی''نرسیا''بھی تھا، دیہاتوں کی پنچایتوں میں اکثر سرکار کی نمائندگی ہندوہی کرتے تھے ،کیرلا میں ساگوان کی لکڑی کی کٹائی کا ٹھیکہ پہلے ایک مسلمان کو دیا گیا پھر بعد میں یہ ٹھیکہ ہندو کو دیا گیا ، ہندوؤں کے مذہبی تہوار دسہر ہ میں سلطان اپنے ت ام اعلی افسران کے ساتھ نہ صرف شریک ہوتا ؛ بلکہ حکومت کے خزانہ سے اس کے اخراجات کے لئے ایک بڑی رقم بھی فراہم کرتا تھا، ان تمام مثالوں سے ٹیپوکی رواداری کا خو ب علم ہوتا ہے ۔

 (2)۔ مندروں اور اس کے سوامیوں کا احترام:

 سلطان کے دل میں ہندؤں کے مندروں اور اسکے سوامیوں کا بڑا احترام تھا، 1791ء میں مرہٹہ دراندازوں نے رگھوناتھ راؤ کی قیاد میں سلطنت خداداد پر حملہ کے دوران سر ینگیری کے مندر کی بے حرمتی کی ، اس کی قیمتی املاک کو لوٹ لیا، سونے سے بنی قیمتی پالکی اور جانووروں وغیرہ کو بھی لے گئے ، سارہ دیوی نام کی مورتی کو اس کی جگہ سے اٹھا کر باہر پھینک دیا ، کئی برہمنوں کوبھی اس حملہ میں پکڑ کر قتل کیاگیا، یہاں تک کہ مندر کے سوامی اور متولی شنکر گرو اچاریہ وہاں سے بھاگ کر شہر کارکل میں پناہ لینے پر مجبور ہوگئے ، وہاں انہوں نے ٹیپو کو ایک شکایتی خط لکھااور مندر کی بے حرمتی کی تف یلات سے آگاہ کرکے مالی امداد کی درخواست کی ، اس وقت اس واقعہ پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے ٹیپو نے جو جواب شنکر گروا اچاریہ کو موصول ہو اور وہ خط میسور کے محکمہ آثار قدیمہ کے ڈائر کٹر راؤ بہادر نرسمہا اچاریہ کو 1916ء میں سرینگری کے مندر میں ملا تھا ، خط کا مضمون کچھ یوں ہے :''

 ''جو لوگ مقدس ومتبرک مقامات کی توہیں وبے حرمتی کرتے ہیں وہ اس دنیاہی میں بد اعمالیوں کا بدلہ پائیں گے جیسا کہ شاعر نے کہا کہ لوگ گناہ تو ہنس ہنس کر کرتے ہیں ؛ لیکن اس کا بدلہ رورو کر بھگتے ہیں مند ر کے سوامیوں کے ساتھ بد سلوکی کرنا خود اپنی نسل کی تباہی کو دعوت دینا ہے ، جو لوگ ہمارس سلطنت میں داخل ہو کر ہماری رعایاکو ستارہے ہیں ان سے ہم خود نبٹ لیں رہے ہیں ، آپ کی شخصیت قابل احترام اور دنیا سے بے نیاز ہے ، آپ ہماری سلطنت کی بقاء وحفاظت اور دشمنوں کی ہلاکت کے لئے دعاکیجئے ، آپ کو حسب ضرورت ہمارے زیر قبضہ دیہاتوں سے کسی بھی چیز کے لینے کا اختیار ہے ،''اس خط کے ساتھ اس علاقہ کے گورنر کو سلطان نے یہ حکم بھی بھیجا کہ وہ شنکر اچاریہ کی خدمت میں فورا اس کی طرف سے دو سو اشرفیاں مع غلہ پیش کرے اور سرکاری مصارف پر سارا دیوی نام کی مورتی کو احترام کے ساتھ دوبارہ اس کی جگہ نصب کیاجائے اور اس تقریب کے موقع پر ایک ہزار فقراء کو کھانا بھی کھلا یاجائے( سیرت سلطان ٹیپو شہید: 432۔435)

 (3)مندروں کو نذرانے :

 تعلقہ ننجن گڑھ کے ایک گاؤں کلالے کے لکشمی کانتھ مندر میں چاندی کے چار پیالے ، ایک پلیٹ اور ایک اگلدان اب بھی موجود ہے جو ٹیپو نے اس مندر کونذر کئے تھے ، اسی شہر کے سری کنیشور مند ر کو سلطان نے ایک ایسا مرصع پیالہ بھی دیا تھا جس کے نچلے حصے میں پانچ قیمتی جواہرات جڑے ہوئے تھے ، سیلکوٹ کے نرائن سوامی مندر کو بھی قیمتی جواہرات سے جڑے ہوئے کچھ برتن ایک نقارہ اور بارہ ہاتھی اس نے روانہ کئے تھے ، خود سری رنگاپٹنم کے رنگناتھ مندر میں ایک کافور دان اور چاندی کے سات پیالے اس کے دیئے ہوئے اب بھی موجود ہیں ، ڈنڈیگل کے قلعہ پر جب سلطانی افواج نے حملہ کیا تو اس نے ان کو  یہ حکم دیا کہ چونکہ سامنے راجہ کا مندر موجود ہے اس لئے پیچھے سے گولہ باری کی جائے ، ملیبار میں گروایور پر قبضہ کے دوران جب مسلمان سپاہیوں نے وہاں کے مندر کو آگ لگانے کی کوشش کی تو اس نے ان کو نہ صرف سزائیں دیں ؛ بلکہ اسی وقت مندر کی مرمت بھی کروادی، اس کی مزید بے شمار مثالوں کے لئے ملاحظہ کیجئے (سیرت سلطان ٹیپو: 428۔429)

 (4) شاہی محل کے قریب مندر :

 بچپن میں ایک درویش کی طرف سے اس کے حق میں کی گئی پیشن گوئی کے پورا ہونے کے بعد جب سلطان تخت میسور کا وارث بنا تو اس نے اس درویش سے کئے گئے اپنے وعدہ کے مطابق اپنے محل کے قریب مسجد کی تعمیر کا ارادہ کیا ؛ چونکہ محل کے قریب سری رنگناتھ کا مندر پہلے سے موجود تھا ؛ اس لئے اسی سے متصل مسجد کی تعمیر کے لئے اس نے سب سے پہلے ہندو سوامیوں اور عوام سے اس کی اجازت حاصل کی ، ان کی مرضی کے بغیر اس جگہ مسجد کی تعمیر کو وہ صحیح نہیں سمجھتا تھا، ان سے اجازت ملنے کے بعد اس نے اس جگہ مسجد اعلی کی بناء رکھی ، کبھی اگر وہ چاہتا تو اپنی طاقت کے بل بوتے پر بادشاہ ہونے کی وجہ سے ان کی  جازت کے بغیر ہی اس جگہ مسجد بنا سکتا تھا،مسجد اعلی سے متصل مندر رنگناتھ مندر کے علاوہ جو اس کے محل سے صرف ایک سو گز کے فاصلہ پر تھا قلعہ میں نرسمہا اور گنگادھریسوا نام کے دواور مندر بھی موجود تھے جہاں ، روزانہ صبح وشام گھنٹیوں کی آواز سلطان کے محل میں پہنچتی تھی؛ لیکن اس نے کبھی ان کے ان مذہبی ااعمال کی ممانعت نہیں ۔

 (5) مندروں کو جائیدادیں :

 ڈاکٹر سی کے کریم کی کتاب (kerala under tipu) کے حوالہ سے محمد عبد اللہ بنگلوری نے اپنی کتاب ٹیپو کے تذکرے مختلف ادوار میں لکھا ہے کہ صرف کیرالا کے جنوبی ضلع کے ایک تعلقہ کے ساٹھ مندروں کو سلطان نے سرکاری خزانہ سے سالانہ وظیفے جاری کئے تھے ، گرویاریاکے مندر کو ہی چھ سو ایکڑ قابل کاشت زمین بطور انعام دی گئی تھی ، ملیبار کے مندروں وبرہمنوں کو جو زمینیں بغیر سرکاری لگان کے ٹیپو نے دی تھیں ، ان کی جو تفصیلات محب الحسن صاحب نے اپنی کتاب تاریخ ٹیپو میں نقل کی ہے وہ کچھ اس طرح ہے (1) کالی کٹ کے قبضہ امسوم کے ترکنٹیشور وتاکوام کنعاؤ مندر کے لئے 195 ایکڑ زمین (2) پونانی کے گورو ا مندر کے لئے ۵۰۴ ایکڑ زمین (3) چیلم برا تعلقہ اراند کے مانور مندر کے لئے 173ایکڑ زمین(4) پونانی کے ترو انچکموم مندر کے لئے212 ایکڑ زمین، (5) پونانی کے نمودری مندر کے لئے 551 ایکڑ زمی، ،سلطنت کے وزیز خرانہ ''پورنیا'' کا خود کہنا تھا کہ سرکاری خزانہ سے مندروں کو سالانہ959193 پگوڈا مالی امداد دی جاتی تھی، جب کہ مساجد کے لئے یہ امداد اس سے بہت کم تھی ۔

 مجموعی طور پر سلطان کی ہندو رعایا نے اس کے ساتھ محبت وعقیدت کا جو سلوک کیا ، اس کی مثال ملک کے کسی دوسرے مسلم حکمراں کی تاریخ میں بہت کم ملتی ہیں، ہندؤں کی اکثریت نے آخری وقت تک اس کے ساتھ وفاداری کا ثبوت دیا4مئی 1799 میں شہادت کے دن سلطان کی لاش کے آس پاس سینکڑوں ہندو خواتیں لاشیں ملیں جس میں بعض نوجوان لڑکیاں بھی پائی گئی خود انگریز افسران نے جب یہ ماجرا دیکھا تو ہندو رعایا کے دلوں میں بھی اپنے مسلم حکمراں کے لئے عقیدت کے یہ جذبات دیکھ کر انہیں خود حیرت ہوئی جب سلطان کا جنازہ اٹھا تو راستہ میں ہندو عورتیں ماتم کرتی ہوئیں اپنے سروں پر مٹی ڈال رہی تھیں ، محا صرہ دار السطنت پر کئی برہمنوں نے سلطان کی فتح کے لئے اپنی مذہبی رسومات کے مطابق دن بھر کا روزہ رکھا تھا، اگر سلطان کا سلوک ان ہندوؤں کے ساتھ اچھا نہیں ہوتا تو کیا یہ ممکن تھا کہ اتنی بڑی تعداد میں ہندو ایک مسلم حکمراں کے لئے اپنی جانیں تک قربانی کرتے ، اگر اس کے خلاف عام ہندؤوں میں ناراضگی پائی جاتی تو انگریزوں یا مرہٹوں کے لئے اپنے مقاصد کے خاطر ہند و مذہب کے حوالے سے ان سب کو سلطان کے خلاف اجتماعی بغاوت کے لئے اکسانا بہت آسان تھا ؛ لیکن پوری سلطنت خداداد کی تاریخ میں اس قسم کا کوئی واقعہ کسی متعصب انگریز مؤرخ کی کتاب میں نہیں ملتا، یہی وجہ ہے کہ سلطان ک غداروں کی فہرست میں ہندوؤں کی تعداد سلطنت میں اکثریت میں ہونے کے باوجود ان کی آبادی کے تناسب سے مسلمانوں کے مقابلہ میں کم تھی ۔

 ان تمام تاریخی حوالہ جات سے یہ بات اچھی طرح معلوم ہوتی ہے آج ہمارے برادران وطن کو ٹیپو کے تعلق سے جو غلط فہمیاں ہیں وہ انگریزوں کے ٹیپو اور اس کی جراء ت وہمت اور اس کی مذہبی رواداری اور ہندو مسلم اتحاد سے بعض وعناد اور اس کی وجہ سے اپنی حکومت سازی میں جو رکاوٹیں در پیش ہورہی تھیں ان کا سب کا نتیجہ تھا، جس کی رو میں بہہ کر اس عظیم مسلمان حکمراں اور سامراج کو ناکوں چنے چبوانے والے ملک کے سپوت کے تعلق زبان درازی کی کوشش یا تو یہ تاریخی حقائق سے عدم واقفیت یاتعصب ذہنی کی علامت ہے ۔





 This voice was raised from time to time in reference to Tipu Sultan, the great warrior of the war of independence, the first freedom fighter against British imperialism, and his Hindu-Muslim equality and religious tolerance were targeted and referred to this great son of India.  Attempts were made to make him believe that he was religiously biased. Some called Tipu Sultan a great ruler who fought against British imperialism.  What, and called him a tyrant and a tyrant and blamed him for the deaths of thousands of people,  On Twitter, some people reported incidents of Tipu Sultan's murder, torture, conversion of Hindus, destruction of temples. Tipu Sultan's talk of Hindu-Muslim intolerance and inequality is in fact ignorance of history and history.  The lack of education or the heroism of this great war of independence itself is an unwarranted accusation against him for being a Muslim ruler.  Every effort was made to save them, even defeating them, but the British allied themselves with the Muslim rulers of other areas.  As a result of the betrayal of his own loyalists, he was martyred while fighting like a madman in the battlefield.  "A day in the life of a lion is better than a hundred years in the life of a gadder," and what the British said about Tipu's death came true for them. "Now India is ours, now India is ours."  "Now India is ours."  Destroyed, British historians did not spare a single minute to defame Sultan Tipu, incited Hindus against him in various ways, did not stop his immorality even after his martyrdom, so they hated Hindu-Muslim religious hatred.  He called Tipu a tyrant, a sectarian and a temple-breaking king in order to fuel his lust for power, while historical facts contradict him. Here are a few examples of Tipu Sultan's religious tolerance with reference to history.  Mention ؛ so that all the brothers of the homeland may know Tipu Sultan was a just and prudent ruler.

 The role of the British in tarnishing Tipu's image:

 The first person who tried to tarnish the image of Tipu Sultan in order to tarnish the Hindu-Muslim unity was the famous English historian Leon B. Ring, as well as Kirk Patrick, who is considered intolerant by Volks history in Mysore.  Sultan Tipu, Ilyas Nadvi: 432) The British have acted with scientific treachery about Tipu Sultan, a British historian writes that in the city of Korg alone, the Sultan killed 70,000 people, although even the lowest student of Mysore history knows Korg's sentence  The population did not exceed 30,000 or 35,000, including several thousand Muslims and Christians.  He also refuted the allegation leveled against the Sultan and said: "Tipu's relations with his subjects were very friendly and he was the instigator of Hindu-Muslim unity. Although it is true that the Sultan  At the same time, Krishna Rao and his brothers were sentenced to death by hanging and some others were also killed; but these punishments were not given to them because they were Hindus, but because of their salt, illegitimate treason.  He took such revenge on some Muslims himself, such as killing some Muslim women for adultery with British soldiers, to Muhammad Qasim.  Executed for treason, execution of Usman Khan Kashmiri. Can anyone dare to say to these Muslims because of the Sultan's harshness that he was also an enemy of Islam, God willing, where on the one hand Hindus, Marhats  And he had wars with Raja Trunkor and on the other hand he had many battles with the Muslim rulers. The accusation of religious bigotry and violence was justified on him only if he forgave the Muslims as punishment for treason and rebellion and the Hindus and Christians.  Here are a few examples of what it means to be a death knell.  The legitimacy of Sultan Tipu, the Muslim ruler, can also be debated, and it can be said that he went beyond Islamic limits in religious tolerance at times.

 (1).  Hindu high-ranking officials:

 Until the martyrdom of the Hindu Brahmin "Purnia" Sultan, the entire Sultanate of Khudadad was the Minister of Finance and in terms of powers, after the Prime Minister Mir Sadiq, the Deputy of the Sultan, "Lala Mehtabrai Sabqat"  He was a trustworthy poet of Urdu and Persian. Among the few Hindu trustees of the Sultan who remained loyal to him till the end was Hari Singh, a senior officer of the Mysore army, and his brother Nar Sangarao.  He was also a high-ranking government official, the chief of the Korg was a Brahmin, and Srinivas Rao and Apaji Ram were generally represented by Tipu.  Kar sent on a diplomatic mission, "Rama Rao" was the commander of a cavalry detachment, the Sultan had sent "Sri Pat Rao" to crush the Nair rebellion in Malibar, another Marhata chief "Sivaji"  There was also a permanent army of 3,000 soldiers under his command. Among the many druggists who wrote official letters at the Sultan's court was a scribe, Narcissus. In village panchayats, the government was often represented by Hindus in Kerala.  The contract for cutting teak wood was first given to a Muslim and later to a Hindu. During the Hindu religious festival of Dussehra, the Sultan  Umm shares not only with his superiors, but it did provide a large amount, decent knowledge of tapioca b tolerance of all phrase for the costs of government finance.

 (2).  Respect for the temple and its lords:

 In the heart of the Sultan there was great respect for the Hindu temples and their lords. In 1791, during the invasion of the Khudadad Empire under the leadership of Raghunath Rao, the Marathi invaders desecrated the temple of Sir Ingiri and looted its valuable property.  They also took away valuable palanquins and animals etc., lifted the idol named Sara Devi from its place and threw it out, many Brahmins were also caught and killed in this attack, even the temple lord and trustee Shankar Guru Acharya was there.  Forced to flee to the city of Karkal, where he wrote a letter to Tipu complaining of desecration of the temple.  After informing Yalat and requesting financial assistance, Tipu regretted the incident at that time and the reply received by Shankar Garva Acharya and the letter was sent to Rao Bahadur Narasimha Acharya, Director, Archaeological Department, Mysore, Srinagar in 1916.  Found in the temple, the text of the letter is as follows:

 “Those who blaspheme the holy places will be recompensed for their evil deeds in this world, as the poet said,“ People laugh at sin, but repay it with tears.  To abuse is to invite the destruction of one's own race. We are dealing with those who have entered our kingdom and are staring at our subjects. Your personality is respectable and independent of the world.  Pray for the survival and protection of the kingdom and for the destruction of the enemies. You have the right to take anything from our occupied villages as you wish, ”the letter said.  The Sultan also sent an order to the governor of the area to immediately offer two hundred ashrafs with grain in the service of Shankar Acharya and to re-install the idol named Sara Devi with respect at government expense.  And on the occasion of this ceremony one thousand poor people should be given food (Seerat Sultan Tipu Shaheed: 432-435)

 (3) Offerings to temples:

 The Lakshmi Kanth Temple in Kalale, a village in the Taluka of Ninjangarh, still has four silver bowls, a plate and an eagle that Tipu dedicated to the temple. The Sultan also gave a minimalist cup to Sri Kanishwar Mandir in the same city  At the bottom of which were five precious jewels inlaid, he also sent to Narain Swami temple in Selkot some vessels associated with precious jewels, a nikara and twelve elephants, a camphor dancer in the Ranganath temple in Srirangapatnam himself and  The seven silver bowls he gave are still there. When the Sultan's forces attacked the fort of Dundigal, he  He ordered that since the Raja's temple was in front, shelling should be carried out from behind. He not only punished the Muslim soldiers when they tried to set fire to the temple there during the occupation of Gravior in Malibar.  The temple was repaired at the same time. See for more examples (Seerat Sultan Tipu: 428-429).

 (4) Temple near the royal palace:

 After the fulfillment of a prophecy made in his favor by a dervishes in his childhood, when the Sultan inherited the throne of Mysore, he intended to build a mosque near his palace as promised to the dervishes.  Since the temple of Sri Ranganath already existed near the palace, he first sought permission from the Hindu lords and the people to build a mosque adjacent to it, without their consent.  He did not think it was right. After getting permission from him, he built a high mosque in this place.  He could have built a mosque on this place without permission. Apart from the Ranganath temple adjacent to the high mosque, which was only a hundred yards away from his palace, there were also temples in the fort called Narasimha and Gangadhariswa where daily, morning and evening.  The bells rang in the Sultan's palace; but he never forbade them to perform these religious acts.

 (5) Properties to temples:

 Referring to Dr. C. K. Karim's book (kerala under tipu), Muhammad Abdullah Bangalore has mentioned in his book Tipu in different periods that only sixty temples in a taluka in the southern district of Kerala were given annual stipends by the Sultan from the state treasury.  Six hundred acres of cultivable land was given as a reward to the temple of Guruvariya itself.  It is something like this (1) Occupy of Kali Kit 195 acres of land for Tarkantishore Vatakoom Kannao Temple of Amsum (2) Guru of Poonani  7 acres of land for the temple (3) 173 acres of land for the Manor Temple of Chalam Bara Taluka Arand (4) 212 acres of land for the Troi Inchkamum Temple of Poonani, (5) 551 acres of land for the Namudri Temple of Poonani,  Purnia himself said that 959,193 pagodas were given to temples annually from the state exchequer, while the amount for mosques was much less.

 The love and devotion shown to him by the Hindu subjects of the Sultan as a whole is unparalleled in the history of any other Muslim ruler of the country. The majority of Hindus showed loyalty to him till the last moment. 4 May 1799  Hundreds of Hindu women were found around the Sultan's body on the day of his martyrdom in which some young girls were also found. When the British officers themselves saw this incident, they also saw in the hearts of the Hindu subjects these feelings of devotion for their Muslim ruler.  Surprised himself, when the Sultan's funeral took place, Hindu women were mourning and pouring mud on their heads.  Many Brahmins had fasted for a day according to their religious rites for the victory of the Sultan. If the Sultan had not treated these Hindus well, would it have been possible for such a large number of Hindus to join a Muslim ruler?  Sacrificing their lives for it, if there was resentment among the common Hindus against it, it would have been very easy for the British or the Marhats to incite all of them to a mass revolt against the Sultan for their own purposes regarding Hinduism and religion;  No such incident in the history of the Khudadad Empire is found in the books of any fanatical English historian.  The number of Hindus in the list of traitors empire, despite the majority in proportion to their population was lower against the Muslims.

 It is clear from all these historical references that the misconceptions that our compatriots have about Tipu today are some of the British Tipu and its audacity and its religious tolerance and some obstinacy from Hindu-Muslim unity and  This was the result of all the obstacles that were being put in the way of the formation of their government, due to which the attempt to speak out about this great Muslim ruler and the grandson of the country who chewed the cud of imperialism was either a historic one.  Ignorance or prejudice is a sign of mental illness.

No comments:

Post a Comment