https://follow.it/amir-samdani?action=followPub

Thursday 23 January 2020

Arabic Proverb عربی کہاوت

عربی میں کہاجاتاہے.لسعتہ العقرب والحیۃ تلسعہ لسعافہو ملسوع سانپ اور بچھو نے اس کو ایساڈسا کہ وہ ڈنک زدہ ہوگیا.کہتے ہیں
قالوا حبيبك ملسوع فقلت لهم
من عقرب الصدغ أم من حية الشعر
لوگوں نے کہا تیرا محبوب ڈنک زدہ ہے میں نے پوچھا کس نے ڈس لیا رخسار کے بچھو جیسے بالوں نے یاسر کے سانپ جیسے بالوں نے؟
قالوا بلى من أفاعى الأرض فقلت لهم
وكيف تسعى أفاعى الأرض للقمر
انہوں نے جواب دیاکہ ہاں زمیںن کے سانپوں نے اسے ڈس لیا. میں نے کہا یہ ناممکن ہے,زمین کے ناگ چاند کو حاصل کرنے کے لئے کس طرح جا سکتے ہیں؟
شیخ تقی الدین ابن دقیق العید بچپن میں اپنے بہنوئی شیخ ضیاء الدین کے ساتھ شطرنج کھیل رہے تھے
کہ عشاء کی اذان کاوقت ہوگیااذان سن کر انہوں نے کھیل چھوڑدیااور نماز پڑھنے کھڑے ہوگئے.نماز سے فارغ ہونے کے بعدشیخ تقی الدین نے اپنے بہنوئی سے کہا پھر کھیلو گے؟اس کے جواب میں بہنوئی صاحب نے فضل بن عباس بن عتبہ کا یہ شعر پڑھ دیاجو انہوں نے مدینہ کے عقرب تاجر کی ہجو میں کہاتھا
إن عادت العقرب عدنالها
وكانت النعل لها حاضرة
اگربچھولوٹاتوہم بھی لوٹیں گے اور جوتی اس کے لئے حاضر ہوگی
شیخ تقی الدین کو اپنے بہنوئی کا یہ جواب بہت ناگوار گذرا اور شطرنج کھیل ہمیشہ کے لئے چھوڑدیا
اس شعر میں عقرب سے مراد مدینہ کا ایک تاجرہے.جو ٹال مٹول والا آدمی تھا حتی کے لوگ بطور مثال بیان کرنے لگے.هوأمطل من عقرب .یعنی وہ عقرب سے زیادہ ٹال مٹول کرنے والا ہے.

Maulana Ali Sher Sirhindiمولانا علی شیر سرہندی

مولانا علی شیر سرہندی,سرہند موجودہ مشرقی پنجاب ضلع فتح گڑہ صاحب میں پیدا ہوئے جو قرون وسطی میں مردم خیز شہر تھا آج ایک چھوٹاساگاؤں  ہے جہاں اسلامی آثارمحض کھنڈرات کی شکل میں کس مپرسی کی داستان بیان کر رہے ہیں البتہ شیخ مجدد الف ثانی رحمہ اللہ کی مسجد ومزار اور ان کےصاحبزادگان اور خاندان کے آثار جو سرہند سے باہر سڑک کےکنارے ایک بڑے علاقے پرواقع  الحمدللہ آج تک محفوظ  اور مرجع خلائق ہیں. راقم نے خود وہ سارا علاقہ دیکھا ہے. بہرکیف
 مولانا علی شیر سرہندی سلسلہ قادریہ چشتیہ کے بزرگ اور عربی زبان کے بڑے عالم تھے انہوں نے مشہور تفسیرعربی غیر منقوط ,سواط الالہام پر تقریظ لکھی ,ان کے بیٹے شیخ الہداد فیضی بھی اپنے عہد کے مشہور عالم تھے ان کی لغت مدارالافاضل عہداکبری کی مشہور لغت ہے. مولانا علی شیری کو اسد العلما کاخطاب دیاگیا ان کے شاگردوں میں طبقات اکبری کے مصنف شیخ نظام الدین احمد بہت مشہور ہیں ,۹۸٥ہج/١٥۷۷عیسوی میں انتقال ہوا.
نزہۃ الخواطر ج:۴, ۲۴٥)

Wednesday 22 January 2020

Maulana Abdul qadir Sirhindiمولانا عبدالقادر سرہندی

شیخ عبدالقادر سرہندی اپنے عہد کے نامور اور معروف اساتذۂ ہندمیں شمارہوتے تھے,شیخ الہداد بن
 صالح سرہندی سے علم حاصل کیا.
تمام عمر درس وتدریس میں گذاردی.شیخ عبداللہ بن شمس الدین سلطان پوری,عہد اکبری کے نامور عالم مخدوم الملک آپ کے شاگرد تھے.
شیخ الہداد جونپوری کی شر ح کافیہ پران کے حواشی ہیں.ممتازعالم حسن چلپی ہندوستان تشریف لائے تو آپ سے سرہند آکر ملاقات کی.علامہ عصام الدین اسفرائنی آپ کا بہت احترام کرتےتھے انہوں نے اپنی کتاب المطول آپ کے لیے تحفۃََ بھجوائی .
نزہۃ الخواطر ج:۴ص١۹۴)

Causes of cancellation or dissolution of the Muslim marriages according to the Muslim law or Shariah.

There are some causes and reasons by existence or finding of anyone from those reasons Qazi sharia
 or judge may dissolve the marriage if woman requests for it, that are as under:
1. Missing of the husband.
2. Being unable of the husband to pay maintenance.
3. Not paying daily expenses to their wife while, being able to do so.
4. Not performing marital obligations.
5.Impotence.
6. Cutting off the penis, or being too short to perform marital obligations.
7.The insanity of the husband.
8.The leprosy or AIDS or other transitive diseases of the husband.
9. Hitting or beating or torturing the wife by the husband, physically or mentally.
10. Being differences in between the husband and wife morally and socially.
11.Hurmat Musaharat.
12.Using Khiyar bulugh.
( Kitabul Faskh wattafriq by the Qazi Abdul Samad Rahmani)

نکوئی بابداں کردن چناں است,کہ بد کردن بجائے نیک مرداں

بیہقی نے شعب الایمان کے اخیر میں یہ روایت بیان کی ہے کہ یونس بن حبیب سے مثل مشہور مجیر ام عامر (بجو)کے متعلق دریافت کیاگیاتو انہوں نے کہا کہ اس کا قصہ یوں ہواکہ چند لوگ گرمیوں کے موسم میں شکار کے لیے نکلے  جب وہ شکار کی تلاش میں پھررہے تھےتو انہیں ایک بجو نظر آیا,انہوں نے اس کا پیچھا کیامگر دوڑتے دوڑتے تھک گئے اور وہ بجو ہاتھ نہ آیا بالآخروہ بجو ایک اعرابی کےخیمے میں گھس گیااسے دیکھ کر اعرابی خیمے سے باہر نکلااور شکاریوں سے پوچھا کیا معاملہ ہے؟انہوں نے کہا ہمارا ایک شکار جسے ہم ہنکارہے تھے آپ کے خیمے میں گھس گیا ہے ہم اسے پکڑنا چاہتے ہیں یہ سن کر اعرابی بولا خداکی قسم جبتک میرے ہاتھ میں تلوار ہے اس وقت تک تم اسے پکڑنہیں سکتے
اعرابی کاچیلنج سن کر شکاری بجو کو چھوڑ کر چلے گئے اس کے بعد اعرابی نے اپنی اونٹنی کا دودھ دوہا اور ایک برتن میں دودھ اور برتن میں پانی لیکر  بجو کےسامنے رکھ دیا بجو کبھی دودھ کبھی پانی پیتارہااور جب پیٹ بھرگیا تو خیمے کے ایک کونے میں پڑگیا رات کو جب اعرابی اپنے خیمہ میں سوگیاتو بجو نے سوتے ہوئے اعرابی کا۰پیٹ پھاڑڈالا اور اس کا خون پی  لیااور پیٹ میں جو اعضا تھے کھالیئے اور پھر وہاں سے بھاگ گیا.صبح کو جب اعرابی کاچچازاد بھائی و ہاں آیااعرابی کو اس حال میں دیکھ کر وہ اس جگہ گیا جہاں دودھ اور پانی پی کر بجو بیٹھ گیا تھاجب اسے وہاں نہ پایاتو وہ سمجھ گیا کہ یہ بجوہی کی کارستانی ہےچنانچہ وہ تیر کمان لے کر نکلابجو اسے خیمے کے باہر مل گیا اسے اس نے مار ڈالا اور یہ اشعار پڑھے
ومن يصنع المعروف  من غير أهله
يلاقي كما لاقى مجير أم عامر
جوکسی نااہل کے ساتھ بھلائی کریگا تواس کا وہی انجام ہوگا جو بجو کو پناہ دینے والے کا ہوگا
أدام لها حين استجارته بقربه
قراها من  البان اللقاح الغزائر
جب سے اس بجو نے اس کے خیمے کے قریب پناہ لی تھی وہ برابر گابھن اونٹنی  کے دودھ سے اس کی ضیافت کرتا رہا
واشبعها حتى إذا ما تملأت
فرته بأنياب لها وأظافر
اور جب وہ شکم سیر ہوگیا تو اس نے اس احسان کا بدلہ یہ دیا کہ اپنے دانتوں اور پنجوں سے اپنے محسن کاہی پیٹ چاک کردیا
فقل لذوى المعروف هذا جزاء من
غدا يصنع المعروف مع غير شاكر
لہذا نیکی کرنے والوں سے کہدوکہ یہ اس شخص کی سزا ہے جو ناشکروں کے ساتھ نیکی کرتا ہے

Contribution of Sirhind to Arabic,Persian and tasawwuf litrature


Sirhind City is located in the East Punjab District of Fatehgarh sahab of India.It was built by the order of the Emperor Firozshah Tughlaq on the indication of Makhdum jahanyan jahan Gasht syed Jalaluddin Bukhari.Orignaly it was Sihrind means jungle of lions by the volubility it became Sirhind. Some Historian said it is a compound word which made by sir and Hind, sir means corner and Hind means India in Persian, means: corner of India.Sirhind was an important city in the medieval period.king Humaun invaded on the Army of Sikandar suri and defeated him on1555 in Sirhind.
Mughal Emperor Akbar came Sirhind to punish Berum khan on his disloyalty.
Mughal emperor Shahjahan's one wife Sirhindi Begum was from Sirhind. The Emperor built here a Palace and gardens.His daughters Raushan Ara and jahan Ara used to visit sirhind in the shrine of Sheikh Mujaddid Alfsani.They both were disciple of Sheikh Masum sirhindi.
According to the Rauzatul qayyumiah Emperor Jahangir came to Sirhind after demise of Sheikh Mujaddid Alfsani to present condolences his son Sheikh Masum.
In the Medieval sirhind we see prominent Historians, poets, administrators,Persian and Arabic prose writers and poets.
Historians of Sirhind:
1.Yahya bin Ahmad Sirhindi 2.Alahdad sirhindi3.Sheikh Abdul Ahad Sirhindi 4.Ibrahim Sirhindi5.Mulla Abdul qadir sirhindi.6.Fazlullah sirhindi7.Abdul Haqq sajawal sirhindi.8.Mulla Abid Sirhindi.9.Ghulam Muhuddin sirhindi.10.Sheikh Qutbuddin sirhindi.11.Sheikh Abdul Ahad Gule wahdat sirhindi.
Arabic writers:
1.Sheikh Ibrahim sirhindi2.Sheikh Abdullah Niyazi Sirhindi3.Maulana Amanullah Sirhindi4.Sheikh Ahmad Sirhindi5.Sheikh Mohammad Saeed Sirhindi.6.Khwaja Masum Sirhindi6.Sheikh Saifuddin Sirhindi7.Sheikh Alahdad bin Saleh sirhindi.
Persian poets:
1.Nasir Sirhindi.2.Rasikh sirhindi.3.Sarkhush Sirhindi.4.Ijad sirhindi.5.Aishi Hisari6.7.Sheri Sirhindi.8.Safai Sirhindi.9Khushtar Sirhindi.10.Saqib Sirhindi.11.wahdat sirhindi

Monday 20 January 2020

Amazing story of thanklessness

Prolific historian Ibn khallikan reported in the biography of Hushaim Bin Adi that a person was eating food, chicken fry, suddenly a beggar knocked the door and asked for food but, owner of the house not fulfilled his demand he returned empty-handed, while the owner was a rich person. after some years this owner eventually became poor even his wife subsequently segregated him and married with another person.
 Once upon a time her new husband was eating food in the house, food was chicken Fry, meanwhile a beggar knocked out the door. The owner of the house said to his wife please give all the food to the beggar.so the wife gave all chicken Fry ,to the beggar. when the woman saw the beggar, she knows that this beggar is her first husband.so she told to her new husband that this beggar is my former husband. After having heard that, her new husband said: I am that beggar whom he returned from his house empty-handed. Almighty  Allah has snatched on his ingratitude, all his wealth and wife and gave me.

Sheikh Mohammad Masum Sirhind

Khwaja Muhammad Masum was dearly son of Sheikh Ahmad Mujaddid Alf sani. Born on 11th Shawwal, 1007 hijri/27th April 1599,in the Basi village near Sirhind. He read earlier few books from his elder brother Sheikh Muhammad Sadiq.Memorised Holy Quran in a brief period of three months.He was real successor to his father.His father Sheikh Mujaddid was his first teacher, he learned Arabic, Tafseer, Hadith, Logic, Philosophy, but gain whole education of the Holy Quran and Sunnah from his father, and their big brother Sheikh Mohammad Sadique Sheikh Mohammad Tahir.After death of Sheik Mujaddid, he went to Hajj pilgrimage and stayed for a long time in the Holy City of Madina. He used to teach in Sirhind Mishkatul Masabeeh, Talweeh, Azodi. More than seven thousand of his pupils rose to the position of mystic Sheikhs of the age. He had thousand of the students in Transoxiana. His letters were compiled in three volumes like the Maktubat his father. He died on 9th Rabiul Awwal, 1079 Hijri, /7th August 1668, at Sirhind, East Punjab India.
He used to teach Hadith, Tafseer, Maktoobat, letters of their father everyday.
According to Rauzatul qayyumiah Mughal Emperor Jahangir came to Sirhind for consolation of Sheikh Masum when his great Father Sheikh Ahmad mujaddid Alfsani died.(Rauzatul qayyumiah p:18 part:2)
According to the same author in 1633  Mughal Emperor Shajahan laid the foundation stone to the Red fort in Delhi with the Holy hands of Sheikh Masum.
 چراغ ہفت محفل خواجہ معصوم
منور از فروغش ہند تاروم
(ناصرعلی سرہندی)

Saturday 18 January 2020

Importance of horses, in Islam

Prophet Muhammad Peace be upon him used to love horses. He said goodness is touching with the forehead of the horse till doomsday. (Bukhari, co:1p399)In the period of the Prophet, horses were used in crusades. However, it is prohibited to bring up horses for show off. (Bukhari, chapter: horses)

Horse races in the Prophet time:

 Prophet Muhammad( PBUH)  used to encourage the horse racing, in his own time he participated in it, sometimes he himself used to racehorses. Unconditional horse racing without betting is considered as a decent work in Islam.

Horse meat:

Horse meat is not permitted in Islam.Asma Bint Abi Bakr said: in the period of the Prophet we ate horse meat. It means it was permitted in the early period of Islam, after that prohibited.  Imam Abu Haneefa said:horse meat is Makrooh,(should not be utilized)not Haram or taboo. All Imams almost unanimously agreed that the horse meat is restricted in makrooh form. All jurist of Islamic fiqh agreed that horse is instrument of deffence or struggle therefore it's meat not to be utilized.It should be used as a instrument of defences.

Zakat in horses:

Imam Abu Haneefa said: There is zakat in horses, other jurists of Islamic fiqh said: There is no Zakat in horses.
Umar Bin Al Khattab used to received Zakat of horses.
Horse's Half eaten:
Horse's half-eaten may be used.

Friday 17 January 2020

We reject CAA


Why we reject CAA?
We reject contentious CAA because it gives citizenship to all refugees came from Pakistan, Bangladesh, Afghanistan except Muslims. As it clearly Islamophobic, humiliating of Muslims and Islam, it is inherently discriminatory. Why not giving citizenship to Muslims?  Meanwhile Indian incumbent regime says because minorities in the three mentioned countries are not safe. It's wrong, Shia Muslims in Pakistan targeted several times Qadianis are tortured, why you are not including all these? the intention of the regime is cleared, it wants to gain the sympathy of Hindu Majority for vote bank. The aim collectively is to turn Indian Muslims into second-class citizens.The regime wants to divide Indians into religious groups as a Hindu, Muslims, Sikhs etc and rule for decades. Foolish peoples are supporting government policies. When we say secular it means we should make all laws without seeing towards religion, but we should see towards humanity, people's welfare, whether he or she belongs to any religious community, caste and creed. Narrow-minded, shortsighted, say so reasonlessly.
It's time to save the Constitution of India as a secular country, those who are insisting to impose CAA, indeed working with a hidden agenda to sideline Muslim.what is the justification then not including Muslims in the CAA? BBC News reported that BJP's Bengal chief Dilip Ghosh threatened publicly to shot protesters like dogs. Is it a sound manner of a  Chief like personality? is it the democratic language of a chief in the so big country. Is peaceful protest not allowed in a democratic republic? Peaceful protest against any wrongdoing of the regime is legally correct. I think CAA_NRC _NRP are harmful to the national unity and territorial integrity of India.CAA, NRC, show mental bankruptcy of the incumbent regime.

The strangest eventعجیب واقعہ

عبید بن شریہ جرہمی نے تین سو سال کی عمر پائی اسلام کازمانہ پایا تو مشرف بہ اسلام ہوگئے حضرت امیر معاویہ سے  بھی ملک شام جاکر ان کے عہد خلافت میں ملاقات کی اورحضرت معاویہ کے ہاں مہمان ہوئےاثنائے گفتگو ایک روز حضرت امیر نےکہا:آپ نے کوئی عجیب واقعہ مشاہدہ کیاہو
تو بیان کیجئے آپ نے
کہا ایک دن میراگذر ایسے لوگوں پرہواجو کسی مردےکو دفن کررہے تھے میں ان کے قریب آیاتو قبر کی سختی نظروں میں پھرگئ اور دل بھر آیااور میری آنکھوں سے :آنسو بہنے لگےاور میری زبان پریہ اشعار جاری ہوگئے
ياقلب إنك من اسماء مغرور
فاذكر و هل ينفعك اليوم تذكير
اے دل یقیناََ تو اسماءکی طرف سے دھوکے میں ہےتو نصیحت حاصل کرکیا آج تجھے نصیحت مفید ہوگی
قد بحت بالحب ما تخفيه من أحد
حتى جرت لك إطلاقا محاضير
تو نے راز محبت فاش کردیاکہ اب وہ کسی سے بھی مخفی نہیں ہے.یہاں تک کے تیری محبت کی داستانی پھیل  کرشہری باشندے دوڑ گئےیا تیری محبت کی داستانیں گھوڑوں کی چال چل پڑیں
فلست تدرى وماتدرى أعاجلها
أدنى لرشدك أم مافيه تاخير
نہ تو اب جانتا ہے اور نہ آیندہ جانے گا کہ دنیا کا قریبی زمانہ تیری ہدایت کے لیے قریب ترہے یا کہ وہ زمانہ جو بعد میں آنے والا ہے.
فاستقدر الله خيرا وارضين به
فبينما العسر إذ دارت مياسير
اللہ سے خیر کا طلبگار بن  اور اس پر راضی رہ کیونکہ تنگی کی حالت میں اچانک جوئے کے پانسے گھومنے لگتے ہیں
و بينما المرء فى الأحياء مغتبط
إذ هو الرمس تعفوه الاعاصير
اسی دوران آدمی زندوں میں شادماں رہتا ہے. اچانک تیز آندھیاں اس کی قبر کے نشان بھی مٹادیتی ہیں
يبكى الغريب عليه يعرفه
وذو قرابته فىى الحى مسرور
پردیسی اس پر روتاہے حالاں کہ وہ اس کو جانتا بھی نہیں اور اس کا خاندان  رشتہ دار اس پر مسرور ہوتا ہے.
عبيد بن شريه کہتے ہیں کہ مجھ سے ایک شخص نے کہا کہ تمہیں پتہ ہے ان اشعار کا کہنے والا کون ہے.؟میں نے کہا مجھے نہیں پتہ؟پھر لوگوں نے بتایاکہ یہ اشعار اسی مردے کے ہیں جسے ہم نے ابھی دفن کیاہےاور تو وہ مسافر ہے جواس پر رورہاہےحالاں کہ تو اسے جانتاتک نہیں اور یہ شخص جو لحد میں اتراتھا اس کا رشتہ دار ہے  جو اس کی موت سے خوش ہے.اسی وقت راوئ واقعہ نے کہا میں ان اشعار کو سن کر بہت خوش ہوا,اور میں نے کہا إن البلاء مؤكل بالمنطق, مصیبت زبان کے سپردہے.لہذا یہ مثل مشہورہوگئ .پھر حضرت امیر معاویہ نے عبید بن شریہ سے دریافت کیا اچھا یہ بتاؤ یہ مردہ جس نے وہ اشعار کہے تھے کون تھا؟عبید بن شریہ نے کہا یہ  عثیر بن لبید عذری تھا.
المجالسۃ للدینوری

Allama Ibn sirin and Interpretation of dreamعلامہ ابن سیرین اورخواب کی تعبیر

ایک شخص نے مشہور تابعی اور معبر حضرت محمد بن سیرین سے اپنا خواب ذکرکیاکہ میں نے دیکھا ہے کہ ایک چڑیا میرے ہاتھ میں ہےاور میں نے اسے ذبح کرنے کا ارادہ کیاتو اس چڑیا نے کہا تیرےلیئے مجھے کھانا حلال نہیں .ابن سیرین نے اس کی تعبیر دیتے ہوئے فرمایا:تو صدقہ کا مستحق نہ ہونے کے باوجود صدقہ وصول کرتاہے.اس شخص نے کہا :آپ میرے بارے میں ایسی بات کہہ رہے ہیں ابن سیرین نے فرمایا:ہاں ,اور اگر تو کہے تو میں ان دراہم کی تعداد بھی تمہیں بتا سکتاہوں جو صدقے کے تیرے پاس ہیں ,اس نے کہا بتایئے,ابن سیرین نے کہا وہ چھ درہم ہیں اس شخص نے فرمایا:آپ نے سچ فرمایا یہ دیکھیئے میرے ہاتھ میں ہیں اور میں اب توبہ کرتاہوں آئندہ کبھی صدقہ نہ لوں گا. بعد میں کسی نے ابن سیرین سے عر ض کیا حضرت آپ نے یہ تعبیر کیسے نکالی؟آپ نے فرمایا:چڑیا خواب میں سچ بولتی ہے اور اس کے چھ اعضاء ہیں,اور اس کا یہ کہنا "تمہارے لیئے میرا کھانا جائز نہیں" اس سے میں سمجھا کہ یہ شخص ایسا مال حاصل کرتاہے جس کاوہ مستحق نہیں
تعبیر الرویاء لعبد الغنی النابلسی

Story of Hazrat Anas and Hajjaj Bin Yusufحضرت انس بن مالک رضی اللہ عنہ اور حجاج بن یوسف ثقفی کا واقعہ

ابن السنی اور طبرانی بےیہ روایت نقل کی ہے کہ عبد الملک بن مروان ,خلیفۂ وقت نے اپنے مشہور ظالم گورنرعراق حجاج بن یوسف ثقفی کو خط لکھا کہ تم صحابی رسول حضرت انس رضی اللہ عنہ کا احترام کیا کرو ان کی مجلس میں جایاکروان کے ساتھ حسن سلوک سے پیش آیاکرو اور انعام واکرام سے انہیں نوازاکرو.حضرت انس خود کہتے ہیں کہ میں خود ہی ایک روز حجاج کے پاس گیاتو وہ بہت خوش ہوا اس نے کہااے ابوحمزہ میں تمہیں اپنا گھوڑا دکھاتاہوں آپ اسے دیکھ کر مجھے بتائیں میراگھوڑاحضور اکرم صلی اللی علیی وسلم کے گھوڑے سے کتنا ملتا جلتاہے .پھر اس نے اپناگھوڑا دکھایا.میں نے اسے دیکھ کر کہا"چہ نسبت خاک رابعالم پاک, آپ کے گھوڑے کو حضور کے گھوڑے سے کیا نسبت؟آپ کے اور حضور کے گھوڑے میں زمین وآسمان کافرق ہے.تمہارا گھوڑامحض نمود ونمائش کےلیے پالاگیا ہے جبکہ حضور کےگھوڑے کاچارہ لید اور پیشاب تک حصول ثواب کے لیے تھا.یہ سن کر حجاج نے کہا:اگر خلیفہ کاخط آپ کے بارے میں میرے پاس نہ آیاہوتاتومیں آپ کو ایسی ضرب لگاتاکہ آپ کی آنکھیں نکل آتیں (نعوذ باللہ).میں نےکہا تو ایساکرہی نہی سکتا, اس نے کہا کیوں؟ میں نےکہا کہ مجھے نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نےایک ایسی دعاء سکھائی تھی کہ اسے پڑھنےکے بعد مجھے کوئی انسا ن,شیطان ,اور کوئی درندہ نقصان نہیں پہنچاسکتا.یہ سن کر حجاج کچھ نرم ہوا پھرلجاجت سے مجھسے کہنے لگا تم اپنے بھتیجے محمدبن حجاج کو یہ دعا سکھا دو! میں نے کہا نہیں, میں کسی ایسے شخص کو وہ دعا نہیں سکھا سکتا جواس کا اہل نہ ہو.پھر اس نے اپنے بیٹے محمد بن حجاج سے کہا تم اپنے چچا حضرت انس سے وہ دعا بعد میں سیکھ لینا.حضرت انس کے شاگرد ابان کہتے ہیں حضرت انس کی وفات کاوقت جب قریب آیاتو انہوں نے مجھے بلوایا اور کہا اےابو احمدتمہاراآج میرے پاس آنا آخری ہےاور تمہارااحترام مجھ پر واجب ہے میں تمہیں وہ دعا بتاناچاہتاہوں جو حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے مجھے سکھائی تھی.لیکن تمہیں یہ وصیت کرتاہوں کہ کسی ایسے شخص کو یہ دعا مت سکھانا جواللہ سے نہ ڈرتا ہو وہ دعاء یہ ہے
ألله أكبر،ألله أكبر ألله أكبر،بسم الله على نفسى ودينى،بسم الله على أهلى ومالى ،بسم الله على كل شئ أعطانيه ربى،بسم الله خير الأسماء،بسم الله الذى لايضر مع اسمه داء،بسم الله الذى لا يضر مع اسمه شئ فى الأرض ولا فى السما ء وهوالسميع العليم،بسم الله افتتحت وعلى الله توكلت الله الله ربى لا أشرك به شئياأسئلك اللهم بخيرك من خيرك الذى لا يعطيه أحدغيرك عن جارك وجل ثناءك ولاإله غيرك إجعلنى فى عبادك واحفظنى من شر كل ذى شر خلقته واحترزبك من الشيطان الرجيم اللهم إني احترس بك من شر كل ذى شر واحترزبك منهم وأقدم بين يدي بسم الله الرحمان الرحيم  قل هوالله أحد الله الصمد لم يلدولم يولد ولم يكن له كفوا أحد و من خلفى مثل ذلك و عن يميني مثل ذالك وعن يسارى مثل ذلك ومن فوقى مثل ذالك ومن تحتى مثل ذالك
حیاۃ الحیوان جلد دوم ص  ۸۰