https://follow.it/amir-samdani?action=followPub

Friday 17 January 2020

Allama Ibn sirin and Interpretation of dreamعلامہ ابن سیرین اورخواب کی تعبیر

ایک شخص نے مشہور تابعی اور معبر حضرت محمد بن سیرین سے اپنا خواب ذکرکیاکہ میں نے دیکھا ہے کہ ایک چڑیا میرے ہاتھ میں ہےاور میں نے اسے ذبح کرنے کا ارادہ کیاتو اس چڑیا نے کہا تیرےلیئے مجھے کھانا حلال نہیں .ابن سیرین نے اس کی تعبیر دیتے ہوئے فرمایا:تو صدقہ کا مستحق نہ ہونے کے باوجود صدقہ وصول کرتاہے.اس شخص نے کہا :آپ میرے بارے میں ایسی بات کہہ رہے ہیں ابن سیرین نے فرمایا:ہاں ,اور اگر تو کہے تو میں ان دراہم کی تعداد بھی تمہیں بتا سکتاہوں جو صدقے کے تیرے پاس ہیں ,اس نے کہا بتایئے,ابن سیرین نے کہا وہ چھ درہم ہیں اس شخص نے فرمایا:آپ نے سچ فرمایا یہ دیکھیئے میرے ہاتھ میں ہیں اور میں اب توبہ کرتاہوں آئندہ کبھی صدقہ نہ لوں گا. بعد میں کسی نے ابن سیرین سے عر ض کیا حضرت آپ نے یہ تعبیر کیسے نکالی؟آپ نے فرمایا:چڑیا خواب میں سچ بولتی ہے اور اس کے چھ اعضاء ہیں,اور اس کا یہ کہنا "تمہارے لیئے میرا کھانا جائز نہیں" اس سے میں سمجھا کہ یہ شخص ایسا مال حاصل کرتاہے جس کاوہ مستحق نہیں
تعبیر الرویاء لعبد الغنی النابلسی

No comments:

Post a Comment