https://follow.it/amir-samdani?action=followPub

Thursday 6 August 2020

قدیم مسلم علماء سائنس

 ساتویں صدی کےاخیر اور آٹھویں صدی کی ابتدا یورپ میں جہالت و بربریت کا دور تھا۔

یورپیں مورخین اس دور کو قرون مظلمہ (The Dark Ages) سے تعبیر کرتے ہیں۔
لیکن اس کے برعکس مسلمانوں میں علمی بیداری تھی موجودہ سائنسی تحقیق کی ابتداءخاندان بنواامیّہ سے ہوئی خالد بن یزید نےکیمیا اور طب پرکتب کے تراجم کرائے اور اس طرح مسلمانوں میں علمی ذوق پیدا ہوا عباسی دور خلافت میں مامون الرشید اور ہارون الرشید نے گراں قدر خدمات سرانجام دیں۔ بیت الحکمت اس دور کی جدید یونیورسٹی ہے جب اہل یورپ کو زندگی گزارنے کا سلیقہ نہ تھا تو مسلمانوں نے ان کورہنا اور جینا سیکھایا۔

اسلامی حکومتوں نے علم و حکمت کی سرپرستی اورسائنس کے بڑے بڑے موجد پیدا کئے۔ جابر بن حیان، کیمیا کا موجد ابن الہیشم، طبیعات کا موجد ابو الفیض، بصریات کا موجد عمر الخیام، الجبرا کا موجد اور دیگر بے شمار سائنسدان جن کا اعتراف آج بھی مغرب کےمحقق کرتے ہیں۔

زمین گول ہونے کا مسئلہ خلافت عباسیہ کا کارنامہ ہے مسلمانوں نے نہ صرف مدارس قائم کئے بلکہ تحقیق پر بھی بہت کام کیا اسلام نے وہ کچھ حاصل کیا کہ دوسری قوم نے اس کے حصول کی کوشش تک نہ کی۔ یہ کام روم اور یونان نہ کرسکا اسلامی اندلس میں سائنس کے ہر شعبے میں تحقیقات کی تمام تر سہولتیں میسر تھیں طب کو بطور خاص فروغ حاصل ہوا۔ جامعہ قرطبہ میں کیمیا، جغرافیہ، اور تاریخ کے شعبے شامل ہیں۔

یہ وہ زمانہ تھا کہ مسلمان عربی بولنے والے تہذیب و ثقافت کےعظیم مستقبل بردار ثابت ہوئے۔ بنوامیہ نے 661 میں دمشق میں سائنسدانوں کو جمع کیا اور ان کی حوصلہ افزائی کی، اس وقت سب سے زیادہ پر مغز کتابیں سائنس اور حکمت کی تھیں اور وہ عربی زبان میں تھیں۔ علم و حکمت کے اس دور میں مسلمان حکمرانوں نے مشرق وسطیٰ اندلس اور پرتگال میں شاندار درس گاہیں قائم کیں۔

مسلمانوں نے علم کی ہر شاخ اور ہر فن میں نئی تحقیقات کا آغاز کیا ان کے کارنامے رہتی دنیا تک قائم رہیں گے اور ان کے مقابلے میں مغرب کے معاصر سائنسدان کوئی حیثیت نہیں رکھتے تھے۔ تاریخ بتاتی ہے کہ جدید سائنس کی بنیاد ہی مسلمان سائنس دانوں نے رکھی آج پھر سے ہمیں اسی دور کی طرح تحقیق اور جستجو کی ضرورت ہے تاکہ علم اور سائنس کے میدان میں ہم اپنا کھویا ہوا مقام پھر حاصل کر سکیں۔

فرانسس گائلز نے معروف سائنسی رسالے 'نیچر' مطبوعہ 24مارچ 1938ء میں تحریر کیا: اپنی بلندی پر کوئی ایک ہزار سال پہلے مسلم دنیا نے سائنس میں قابل قدر اضافے کئے خاص طور پر ریاضی اور طب میں۔ بغداد اور جنوبی سپین نے اپنے عروج کے دنوں میں یونیورسٹیاں بنائیں۔ جہاں ہزاروں لوگ اکٹھے ہوئے تھے اور حکمرانوں کے گرد سائنسدانوں اور فنکاروں کا ہجوم رہتا تھا۔ آزادی کی ایک لہر نے یہودیوں اور عسائیوں کو یہ اجازت دے رکھی تھی کہ وہ مسلمانوں کے شانہ بشانہ کام کریں۔ آج یہ سب کچھ خواب نظر آتا ہے۔

سائنس بنی نوع انسان کی میراث ہے۔ یہ وہ علم ہے جو مذاہب و قومیت کے نظریے سے مبراء ہے۔ یہ وہ چیز ہے جو مسلمان یہودی عیسائی طبرانی کسی کی جانبداری نہیں کرتی بلکہ فلاح بنی نوع انسان کے اصول کو لے کر چلتی ہے اور تمام انسانیت کی فلاح و بہبود کےلئے کوشاں ہے۔ مگر بڑے افسوس سے کہنا پڑتا ہے کہ انسانیت کی یہ مشترکہ وراثت یعنی سائنس متعصب اقوام کے ہاتھ لگ گئی۔

تاریخ گواہ ہے کہ ایجادات کی تاریخ میں ارشمیدس کی چرخی (287ق م) کے بعد گٹن برگ (1450 ق م) کا چھاپہ خانہ نظر آتا ہے۔ درمیانی ڈیڑھ ہزار بس کا دور غائب ہے اور یہی وہ دور ہے جس کو اسلامی دور کا نام دیا جاتا ہے مگر متعصب یورپی مورخین کو یہ گوارا نہ تھا لہٰذا انہوں نے اس کو حذف کردیا۔ تمام علوم و فنون بالخصوص سائنس کے ابتدائی تصورات مسلمانوں نے متعارف کروائے۔

یہ وہ دور تھا جب پورا یورپ جہالت کی تاریکی میں ڈوبا ہو تھا۔ اس دور میں اگر کوئی ہفتے میں ایک بار نہا لیتا توپادری اس کوکوڑے لگواتے کہ وہ مسلمان ہوتا جارہا ہے۔ یہ سب خدا واسطے کا بیر تھا۔

یہی وہ دور تھا جب مسلم دنیا کا نامور سائنسدان ابن الہیشم، جابر بن حیان، الخوارزمی، ابن نفیس، ابوالقاسم زہراوی اور دیگر متعبر سائنسدانوں نے انسانیت کو ایک نئے اور اچھوتے باب سے متعارف کروایا مگر یورپی متعصبین نے اسلامی دور پر پردہ ڈالنے کےلئے اپنی نسل نو کو مسلمانوں کے کارناموں سے بے خبر رکھا اگر کچھ بتایا بھی تو محض اس طرح کہ تمام مسلمان سائنسدانوں کے نام پوری طرح تبدیل کر دئیے گئے کہ وہ نام بھی یورپی نام نظر آنے لگے۔

ذیل میں چند مسلمان سائنس دانوں کے نام اور کارناموں کا مختصر جائزہ لیا گیا ہے اور یہ بھی کہ کس طرح یورپی مورخین نے اسلامی ناموں کو تبدیل کر دیا۔!!

1۔ ابو علی محمد ابن الحسن ابن الہیشم (354ھ تا 430 ھ) کو یورپ میں الہیزان :(Alhazen) کے نام سے پکارا جاتا ہے۔ اس مسلمان سائنسدان نے روشنی کے قوانین بیان کئے۔ پن ہول کیمرا ایجاد کیا، آنکھ کی ساخت بیان کی ’’کتاب المناظر‘‘ ان کی شاہکار کتاب ہے۔

2۔ جابر بن حیان (721ھ تا 806ھ) : کوفے کے ایک عطار کے بیٹے تھے۔ علاوہ ازیں آپ امام جعفر صادق کے شاگرد بھی تھے۔ یورپ میں ان کو گیبر (Geber) کے نام سے پکارا جاتا ہے۔ کیمیاء میں آپ کی خدمات گراں قدر ہیں۔ لہٰذا آپ کو بابائے کیمیا کہا گیا۔ آپ کی اہم ایجادات سلفیورک ایسڈ یعنی گندھک کا تیزاب اور نائٹرک ایسڈ ہیں۔ آپ علم طب میں بھی ماہر تھے۔ جابر بن حیان نے پہلی دفعہ مریض کو بےہوش کرنے کے لئے افیون کا استعمال کیا۔ علاوہ ازیں انہوں نے درختوں کی چھال سے کپڑا رنگنے کا طریقہ دریافت کیا۔

3۔ محمد بن موسی الخوارزمی (780ھ تا 850ھ) : الجبرا کے بانی ہیں۔ انہیں یورپ میں الگورزم (Algorizm) کے نام سے یاد کیا جاتا ہے۔ ان کی شہرہ آفاق کتاب ’’حساب ، الجبراء و المقابلہ‘‘ ہے۔ کو یر نیکس اور کیپلر نے الخوارزمی کی معلومات پر اپنی تحقیق و تجربات کو آگے بڑھایا۔

4۔ ابو موسی علی ابن الطبری (822ھ تا 899ھ) : یورپ میں الٹیبر (Altaber) کے نام سے مشہور ہیں۔ ’’فردوس الحکمتہ‘‘ ان کی مشہور تصنیف ہے۔ آپ علم طب کے عظیم طبیب ’’الرازی‘‘ کے استاد تھے۔

5۔ ابو عباس احمد الفرغانی (832ھ تا 903ھ) : یورپ کے ہیئیت دان اور مہنسدس حلقے میں الفرگانوس (Alfreganus) کے نام سےجانے جاتے ہیں۔ آپ کا اہم کارنامہ دریائے نیل میں پانی کی گہرائی ناپنے والے آلے کی ایجاد ہے۔ اس آلے کو دریائے نیل کی نسبت سے (Nilometer) کہا جاتا ہے۔ آپ نے زمین کا قطر بھی معلوم کیا جو کہ آپ کے حساب سے صرف 0.6 فیصد غلطی کا مرتکب ہوا ہے۔

6۔ ابوبکر محمد بن الزکریا (864ھ تا 925ھ) : دنیا کے عظیم طبی انسائیکلو پیڈیا ’’الحاوی‘‘ کے مصنف اور نویں صدی کے عظیم طبیب ہیں۔ یورپ میں ان کو رہیزز (Rhazes) کے نام سے پکارا جاتاہے۔

7۔ ابوالقاسم بن ابن العباس الزہراوی (936ھ تا 1004ھ) : دنیا کے سب سے پہلے نامور سرجن ہیں جنہوں نے انسانی عضاء کی تحقیق کے لئے ’’پوسٹ مارٹم‘‘ پر زور دیا۔ سرجری کے موضوع پر ان کی تصنیف ’’الستعریف‘‘ آج بھی یورپ کے میڈکل کالجز میں پڑھائی جاتی ہیں۔ ان کو یورپ میں ابل کیسس (Abul Casis) کہا جاتا ہے۔

8۔ ابن سینا (980ھ تا 1037ھ) : مشہور کتاب ’’القانون فی الطب‘‘ کے مصنف اور تھرمامیٹر کے بانی ہیں۔ یورپ میں ان کو ایوی سینا (Avicenna) کہا جاتا ہے۔ آپ کی تصانیف آج بھی یورپ میں پڑھائی جاتی ہیں۔

9۔ ابوبکر محمد ابن یحییٰ ابن باجہ (1080ھ تا 1138ھ) کو یورپ میں ایون پیس (Avenpace) کہا جاتا ہے۔ آپ افلاطون کے بعد اسلامی دنیا کے نامور مفکر ہیں۔

10۔ ابوبکر محمد عبدالملک ابن طفیل القیسی (1113ھ تا 1185ھ) اندلس کے سب سے بڑے فلسفی اور طبیب تھے۔ یورپ میں ان کو ابو باسر (Abu Basir)کے نام سے یاد کیا جاتا ہے۔ یہ ابن طفیل القیسی ہی تھے جنہوں نے ’’حئی ابن یقظان‘‘ کے نام سے فلسفیانہ روایات کی طرح ڈالی اور اس کے لئے وہ عظیم راستہ متعارف کروایا جس پر چل کر ’’دانتے‘‘ نے Divin Comdy متعارف کروائی۔ نقادوں کے نزدیک دانتے کی ڈیوائن کامیڈی، ابن طفیل کے ’’حئی ابن یقظان‘‘ ہی کا چربہ ہے۔

11۔ ابوالولید محمد ابن احمد ابن رشد (1126ھ تا 1198ھ) مشہور ہیئیت دان، طبیب اور ارسطو کے نظریات کے قابل ترین شارح تھے۔ چیچک کے مرض پر ان کی شہرہ آفاق کتاب ’’الکلیات فی الطب‘‘ ہے۔ یورپ میں انو ایروز (Averroes) کہا جاتا ہے۔

12۔ علی ابن العباسی المجوسی کو یورپ میں میجوز (Majues) کہا جاتا ہے۔ طب پر ان کی شہرہ آفاق کتاب ’’الملکی‘‘ ہے۔

13۔ حنین ابن اسحاق : یورپ میں یوہینیٹس (Johanates) کہا جاتا ہے۔ یونانی اور طبرانی زبانوں پر عبور حاصل ہونے کےعلاوہ وہ بہت بڑے طبیب تھے۔ شروع میں عیسائی تھے مگر آخری عمر میں مسلمان ہوگئے۔

1: الخجندی وفات1000 ء محوری جھکاؤ اور عرض بلد کے معلوم کرنے پر رسالہ فی المیل و عرض بلد پیش کرتا ہے۔ وہ مسئلہ جیب زاویہ یا سائن تھیورم دریافت کرتا ہے جو مینی لاؤ کے قانون کی جگہ لے لیتا ہے۔
2: الزہراوی وفات 1004 ء دنیا کے پہلے سرجن کا اعزاز حاصل کرتا ہے۔ وہ فن میں ٓاپریشن کے طریقے دیرافت کرتا ہے۔ وہ اپنی کتاب التصریف میں سوسے زیادہ سرجری کے آلات بیان کرتا ہے۔
3: علی بن عبدالرحمن یونس وفات 1004 ء دائرۃ البروج(inclination of ecliptic) کی قیمت 23 درجے35 منٹ اور اوج شمسی (Sun apogee) 86 درجے 10 منٹ معلوم کرتا ہے جو کہ جدید تحقیق کے بہت قریب ہے۔ وہ زمین کے محور کی 26 ہزار سالوں میں360 ڈگری مکمل ہونے والی حرکت کو دریافت کرتا ہے جو کہ جدید تحقیق کے مطابق ہے۔
4: احمد بن محمد علی مسکویہ وفات1032 ء تاریخ میں پہلی بار نباتات میں زندگی دریافت کرتا ہے۔ وہ زندگی کی تحقیق اور دماغی ارتقاء کی درجہ بندی کرتا ہے۔ جو کہ بعد میں ڈارون اسی طرح پیش کرتا ہے۔
5: ابن سینا وفات 1036 ء جسم کے اعضاء کی تقسیم بندی کرتا اورنفسیاتی طریقہ علاج دریافت کرتا ہے۔ وہ طب کی مکمل ترین اور مستند ترین تصنیف قانون الطب لکھتا ہے جو سولہویں صدی تک یور پ میں پڑھائی جاتی ہے۔
6: ابن الہشم وفات1038 ء اپنی شہرہ آفاق تصنیف کتاب المناظرمیں روشنی کا ذراتی نظریہ پیش کرتا ہے۔ وہ روشنی کے انعطاف ، انعکاس ، روشنی کے خطِ مستقیم میں سفر اور پردۂ چشم (ریٹینا) کو دریافت کرتا ہے۔ اس کی تحقیقات فزکس میں انقلاب برپا کر دیتی ہیں۔
7: علی احمد نسوی وفات 1030 ء ساعت یعنی گھنٹے کو 60 کے ہندسے پر تقسیم کر کے دقیقہ (منٹ) اور ثانیہ (سیکنڈ) میں تقسیم کرتا ہے۔ نسوی چھوٹے چھوٹے پیمانوں کی تقسیم در تقسیم کا دس کی نسبت سے طریقہ دریافت کرتا ہے جسے اعشاریہ کا نام دیا جاتاہے۔
8: البیرونی وفات1049 ء دھاتوں کی کثافت اضافی معلوم کرتا ہے۔ وہ طول البلد اور عرض بلد اور زمین کا محیط24779 میل معلوم کرتا ہے جس میں جدید تحقیق (24858 میل )صرف 79 میل کا فرق معلوم کر سکتی ہے۔
9: علی ابن علی بن جعفر وفات1061 ء جدید طب میں مریض کے معانئے کے لیے استعمال ہونے والے طریقےGeneral Physical examination اورSystemic inquiry کا سلسلہ جاری کرتا ہے۔
10: غزالی وفات 1111 ء جدید فلسفہء اخلاق کے موجد اور محقق کے طور پر سامنے آتے ہیں۔
11: عمر خیام وفات 1131 ء 28 سال کی عمر میں اپنی کتاب الجبرو المقابلہ مکمل کرتا ہے۔ اس میں وہ الجبرا کے چھ نئے اصول بیان کرتا ہے مثلاً بائی نو میل تھیورم ۔ عمر خیام شمسی سال کی مقدار 365 دن 5 گھنٹے اور 49 منٹ نکالتا ہے جو کہ صرف ایک منٹ کے فرق سے جدید تحقیق کے مطابق ہے۔ وہ شمسی کیلنڈر میں بعض مہنیوں کو 30 اور بعض کو 31 دن کا کر کے لیپ ائیر کی بنیاد رکھتا ہے جو آج یورپ اور امریکہ میں رائج ہے۔
12: ابن زہر وفات 1162 ء متعدی خارش(Scabies) کی وجہ دریافت کرتا ہے۔ وہ تاریخ میں پہلی بار طفیلیوں (پیراسائٹس) کا وجود ثابت کرتا ہے۔
13: الادریسی وفات1164 ء پہلی بار زمین کو گول بتاتا ہے۔ وہ زمین کا چاندی کا ایک گلوب بناتا ہے۔ وہ دنیا کے پہلے ماہر نقشہ نویس کی حیثیت سے دنیا کا نقشہ بناتا ہے اور دریائے نیل کا منبع دریافت کرتا ہے۔ اس کی کتاب نزہتہ المشتاق فی الحتراق الآفاق جغرافیہ کی پہلی کتاب ثابت ہوتی ہے۔
14: ابن رشد وفات 1198 ء پہلی بار ثابت کرتا ہے کہ جس آدمی کو ایک بار چیچک ہو جائے ، اسے زندگی بھر دوبارہ نہیں ہوتی جسے جدید سائنس بھی مانتی ہے۔
15: شرف الدین طوسی وفات1213 ء طولی اصطر لاب(Linear astrobabla) ایجاد کرتا ہے۔جو ستاروں کی بلندی ، وقت اور قبلے کے تعین کے لیے کیے گئے مشاہدات کو ممکن بناتی ہے۔
16: عبداللہ ابن بیطار وفات 1248 ء سپین کاعظیم ترین ماہر نباتیات (باٹنی) ثابت ہوتا ہے۔ وہ جڑی بوٹیوں کی تلاش کے لیے سپین سے شام کا وسیع سفر کرتا ہے۔ وہ اینٹی کینسر خصوصیات رکھنے والی دوائی ہند باہ دریافت کرتا ہے جس کی تصدیق جدید سائنس بھی کرتی ہے۔
17: ابن النفیس وفات1288 ء تاریخ میں پہلی بار پھیپھڑوں اور دل میں دورانِ خون (پلمونری اور کرونری سرکولیشن) کو دریافت کرتا ہے جو طب میں انقلاب برپا کر دیتی ہے۔ وہ دورانِ خون کا پہلا محقق ثابت ہو تا ہے۔
18: کمال الدین فارسی وفات 1320 ء قوسِ قزح بننے کے عمل کی پہلی درست وجہ دریافت کرتا ہے۔
19: ابن خلدون وفات1406 ء مقدمہ ابن خلدون مرتب کر کے عمرانیات کی بنیاد رکھتا ہے۔
20: پری رئیس محی الدین وفات1554 ء دنیا کا پہلا جدید نقشتہ بناتا ہے جس میں نو دریافت شدہ براعظم امریکا اور انٹار کٹکا بھی دکھائے جاتے ہیں۔
21: تقی الدین محمد ابن معروف وفات1585 ء دنیا کا پہلا سٹیم انجن اور دو ر بین بنا تا ہے۔
22: احمد چلبی وفات(سترہویں صدی عیسوی) انسانی پرواز کا تجربہ کرتاہ ہے۔۔ اس سے ایک سال پہلے لغاری حسن چلبی راکٹ کے ذریعے پہلی انسانی پرواز کرتا ہے۔
23: شیر میسور ٹیپو سلطان شہادت 1799 ء تاریخ میں پہلی بار جنگی راکٹ ایجاد کرتا ہے۔ جنہیں برطانوی یورپ لے جا کر ان نے پر مزید تحقیق سے نئے راکٹ بناتے ہیں۔1793ء سے 1794ء کے دوران ٹیپو کی تعمیر کردہ flint lock blunderbuss gun آج تک اپنے وقت کی جدید ترین ٹیکنالوجی شمار کی جاتی ہے۔ٹیپو کے راکٹوں کی بنیاد پررائل وولوک آرسینل نے ملٹری راکٹوں پر تحقیق شروع کی ۔یہ تحقیق 1801ء میں شروع ہوئی اور اس کی بنیاد ٹیپو کی کی ٹیکنالوجی تھی۔اس تحقیق کا نتیجہ 1805ء میں ٹھوس ایندھن راکٹوں (سالڈ فیول راکٹ) کی صورت میں سامنے آیا۔ اس کے بعد ولیم کانگریو نے A concise account of origin and progress of rocket system شائع کیا۔کانگریو کے راکٹوں کو انگریزوں نے نپولین سے جنگوں میں استعمال کیا۔1812ء اور بعد میں 1814ء کی بالٹی مور کی لڑائی میں انگریزوں نے جدید راکٹوں کا استعمال شروع کیا جن کی بنیاد ٹیپو کی راکٹ ٹیکنالوجی تھی۔
24: ہلوسی بہست وفات1948 ء خون کی نالیوں کی ایک بیماری دریافت کرتا ہے جسے بہست سنڈروم کہا جاتا ہے۔ہلوسی بیس فروری 1889ء کو استنبول میں پیدا ہوا اور آٹھ مارچ 1948ء کو فوت ہوا۔وہ ترکی سے تعلق رکھنے والا مسلمان ماہر امراض جلد(ڈرماٹا لوجسٹ)اور سائنسدان تھا۔ہلوسی نے خون کی نالیوں کی سوزش (Inflammation of blood vessels)کی ایک بیماری کو 1937ء میں دریافت کیا ج13146ے اس کے نام پر بہست کی بیماری(Behcet disease) کا نام دیا گیا۔ 1924ء میں اس نے ڈرماٹالوجی(امراض جلد) پر ترکی کا پہلا جریدہ Dermatologisische Wochenshriftشائع کیا جس میں اس نے آتشک اور دوسرے جلدی امراض خی تمیزی تشخیص(Differential diagnosis) پر مفصل معلومات ہیں۔اس کا نتیجہ یہ ہوا کہ سائنسدان ایک ہی وقت میں آتشک یا Syphilisاور دیگر امراض جلد کے متتعلق جان سکتے تھے۔یہ کتاب آج تک اس میدان میں اہم سمجھی جاتی ہے اور اسے Clinical and practical syphilis,diagnosis and related dermatoses کہا جاتا ہے۔
25: ہندوستانی سب انسپکٹر عزیز الحق بیسویں صسدی کے پہلے نصف میں فنگر پرنٹس کی کلاسیفکیشن دریافت کرتا ہے سے اس کے انگریز آقا ایڈورڈ ہنری سے منسوب کر دیا جاتا ہے۔اس نے اس نظام کی ریاضیاتی بنیاد بھی فراہم کی لیکن یورپ نے روایتی علمی چوری کا مظاہرہ کرتے ہوئے اسے اس کے انگریز سر پرست ایڈورڈ ہنری کے نام سے” ہنری کلاسیفکیشن سسٹم آف فنگر پرنٹس” کا نام دے دیا۔


Bhumi Pujan

 Bhoomi Pujan at the disputed site of Babri Masjid in Ayodhya by Prime Minister of India Mr Narender Modi has raised a number of questions, and it is purely against the spirit of the constitution. The  participation of the incumbent Prime Minister of a secular country in a purely religious gathering, while fearing that it will raise many questions, turns into doubt that the decision of the Supreme Court was under pressure from the present regime and it has nothing to do with justice. There should be an impartial inquiry about the decision whether it was under pressure or not so that the truth can be revealed but the opposition parties are so weak that it cannot even raise its voice.

Wednesday 5 August 2020

انصاف کاخون

بھومی پوجن یاہمیشہ کےلئے تدفین انصاف؟

بابری مسجد کے مقام پر مندر کا سنگ بنیاد ,یعنی ہندوستانی قانون و انصاف اور سیکولرازم کوہمیشہ کے لئے دفنانے کی تیاری,ہندوستانی وزیراعظم مودی کل بروزبدھ 5اگست 2020نام نہاد انصاف کو ہمیشہ کے لئے دفن کردیں گے جس کا خاتمہ جسٹس رنجن گوگوئی نے کیا تھا.مسٹر گوگوئی کو انصاف کاخون کرنے کے عوض راجیہ سبھا کی کرسی ملی اور درپردہ جو دیاگیا اس کا انکشاف تاریخ کرے گی .انصاف کاخون کرکے گوگوئی نے ہندودستانی سپریم کورٹ کوہمیشہ کے لئے ذلیل ورسوا کردیا اوربتادیاکہ یہاں فیصلہ "جس کی لاٹھی اس کی بھینس" کے اصول پر ہوتاہے.لعنت ایسے انصاف اور منصف پر.

اسی کاعدل اسی کے گواہ وہی منصف

مجھے معلوم ہے میراقصور نکلے گا


بابری مسجد مغل بادشاہ ظہیر الدین محمد بابر ( 1483ء - 1531ء) کے دورمیں 
 دربار بابری سے منسلک ایک نامور شخص میر باقی کے ذریعہ سن 1527ء میں اتر پردیش میں ایودھیا کے مقام میں تعمیر کی گئی۔ یہ مسجد اسلامی مغل فن تعمیر کے اعتبار سے ایک شاہکار تھی۔ بابری مسجد کے اوپر تین گنبد تعمیر کیے گئے جن میں درمیانی گنبد بڑا اور اس کے ساتھ دو چھوٹے گنبد تھے۔ گنبد کے علاوہ مسجد کو پتھروں سے تعمیر کیا گیا تھا جس میں صحن بھی شامل تھا۔ صحن میں ایک کنواں بھی کھودا گیا۔ گنبد چھوٹی اینٹوں سے بنا کر اس پر چونا کا پلستر کیا گیا تھا۔ مسجد کو ٹھنڈا رکھنے کی غرض سے اس کی چھت کو بلند بنایا گیا روشنی اور ہوا کے لیے جالی دار کھڑکیاں نصب تھیں۔ اندرونی تعمیر میں ایک انتہائی خاص بات یہ تھی کہ محراب میں کھڑے شخص کی سرگوشی کو مسجد کے کسی بھی اندرونی حصے میں آسانی سے سنا جا سکتا تھا۔ الغرض یہ اسلامی فن تعمیر کا شاہکار تھا۔ بابری مسجد کو 1992ء میں انتہا پسند ہندوؤں کے ہاتھوں شہید/مسمار کر دیا گیا۔ بھارتیہ جنتا پارٹی نے ایل کے اڈوانی کی قیادت میں سخت گیر تنظیموں وشو ہندو پریشد، بجرنگ دل اور شیو سینا کے ساتھ رام مندر کی تعمیر کے لیے ایک تحریک چلائی تھی۔ تحریک کے دوران 6 دسمبر 1992ءکو ہزاروں ہندو کارسیوکوں نے بی جے پی اور وشو ہندو پریشد کے ا علیٰ رہنماؤں اور نیم فوجی دستوں کے سینکڑوں مسلح جوانوں کی موجودگی میں تاریخی مسجد کو منہدم کر دیا تھا۔ جس کے بعد دہلی اور ممبئی سمیت ہندستان میں تقریباً دو ہزار مسلمانوں کو ہندو مسلم فسادات میں مار دیا گیا۔ بابری مسجد کے انہدام سے پہلے ہندو مظاہرے کے منتظمین نے یہ یقین دہانی کروائی تھی کہ مسجد کو نقصان نہیں پہنچایا جائے گا۔ اس مظاہرے میں ہندستان بھر سے تقریباً ڈیڑھ سے دو لاکھ لوگوں نے شرکت کی تھی۔ بابری مسجد ہندووں کے نظریہ کے مطابق رام کی جنم بھومی پر یا رام مندر پر تعمیر کی گئی۔ جب کہ مسلمان اس نظریہ کو مسترد کرتے ہیں۔ بابری مسجد کا تنازع اس وقت بھی مسلمانوں اور ہندوؤں کے درمیان شدید نزاع کا باعث ہے اور اس مقدمہ کا فیصلہ سپریم کورٹ نے اس طر ح کیا کہ متنازع جگہ ہندوؤں کے سپرد کردی بغیرکسی ثبوت ودلائل کیونکہ سپریم کورٹ اپنے فیصلے میں یہ تسلیم کیا ہے کہ مسجد کسی مندر کوتوڑ کر نہیں بنائی گئی اس کے باوجود جنہوں نے قانون توڑا انہیں کووہ اراضی سونپ دی مسلمانوں کے لئے اجودھیاکے کسی نمایاں مقام پرمسجد کےلئے زمین دینے کاحکم کیا یوپی حکومت نے جوزمین مسجد کے لئے دی ہے وہ اجودھیا سے دور پچیس کلومیٹر ایک گاؤں میں ہے.کیا یہی انصاف ہے کیاوہ گاؤں ہی اجودھیاکانمایاں مقام ہے اس پر کسی انصاف پسند ہندوستانی کچھ کہنے کی جرأت نہیں کی جبکہ یہ اس نام نہاد فیصلہ کاحصہ ہے ۔




Saturday 1 August 2020

Dr Ziaur Rahman Azami

Dr.Ziaur Rahman Azamiڈاکٹرمحمدضیاء الرحمن أعظمیa prominent jurist, Muhaddis and great Islamic scholar, born in 1943 to a Hindu family of Balarya Gunj, Azamgarh (India). The parents named him Banke Ram. His father was a prosperous Hindu businessman. His Business was spread from Azamgarh to Calcutta. He grew up living a life full of luxuries. He entered Shibli College, Azamgarh for education. He had a natural inclination to read books. One day he came across the Hindi translation of Maulana Syed Abu Ali Maududi's book "Din e Haq" and read it with great interest. After reading it over and over again, he felt some change and anxiety inside him. After that, he got Khawaja Hassan Nizami’s Hindi translation of the Qur'an and read it.

While he belonged to a Brahmin Hindu family, he was trained in a strict Hindu environment, with a special attachment to the Hindu religion. When he started studying Islam, this verse of the Qur'an passed through his eyes.

Translation: Islam is the preferred religion in the sight of Allah. He once again tried to understand the Hindu religion. He approached his college lecturer who was a great scholar of Gita and Vedas. But his heart could not be satisfied with his words. A teacher at Shibli College used to teach the Qur'an weekly. Observing the young man's quest, the teacher gave him special permission to join the teaching circle.

Syed Maududi's constant study of books and regular participation in the teaching of the Qur'an convinced the young man's heart to accept Islam.

The problem, however, was how to live with a Hindu family after becoming a Muslim. He was also worried about his sisters' future. These ideas were the obstacle to conversion to Islam. One day in a Qur'an class, the teacher recited this verse from Surah Ankabut.

Translation: "The likeness of those who take guardians besides Allah is as the likeness of a spider, which builds a house, and the weakest house is that of a spider. "

This verse and its interpretation shook Banke Ram, he decided to give up all support and resort to Allah alone and immediately accepted Islam. After that, he spent most of his time reading Syed Maududi's books. During prayers, he would quietly leave the house and pray in an isolated place.

Education:

Shibli College Azamgarh

Scholarship: Darul Salam University, Umarabad.

Graduation: Islamic University of Madinah.

Master: the Malik Abdul Aziz University of Makkah, now known as Umm Al-Qura University.

Doctorate: Al-Azhar University, Egypt.

Positions:

He held various positions in Rabita-e-Alam-e-Islami in Makkah and at the end was the General Secretary in-charge Head Office (Director of Maktab-ul-Amin-ul-Aam for Rabat-ul-Alam-ul-Islami).

Teaching services:

- Appointed as a Professor in the Islamic University in Madina Munawwarah.

Editorial Responsibilities:

- Director of Scientific Research - Director of the following Islamic School School for the Islamic University - Member of the Islamic University Magazine - Dean of the Faculty of Hadith.

Invitational Travel:

India, Pakistan, Egypt, Jordan, Australia, Sri Lanka, Indonesia, Malaysia, Nepal, UK, UAE etc.

Teachers:

In addition to the teachers, the leaders who benefited the most from the lessons are:

Allama Sheikh Abdullah bin Hameed (Chief Justice of Saudi Arabia)

Allama Sheikh Abdul Aziz bin Baz (Vice-Chancellor of the Islamic University and then the Grand Mufti of Saudi Arabia)

University of Dar es Salaam Umarabad. In South India, he studied with Shaykh-ul-Hadith Maulana Abdul Wajid Umri Rahmani Piyaram Patti, Maulana Abul Bayan Hammad Umri etc.

Hobbies:

Lessons of Sahih Bukhari and Sahih Muslim in Masjid Nabavi.

Writing articles and compiling books in Hindi and Arabic.

Then, after his retirement from the university, he engaged in academic and research work and stopped all activities.

Publications:

1.Encyclopedia of the Quran:

The book is in Hindi. Muslims ruled the Indian subcontinent for eight centuries, but they did nothing for their non-Muslim compatriots to make the "Holy Qur'an" Therefore, growth is guidance. For this purpose, Dr Sahib wrote this "encyclopedia", which contains about six hundred topics of the Holy Quran. It is the first book of its kind in the history of India to be written on the subject and has become very popular among the people and in a very short period of time seven editions have been published It is about to come to light. About ten translations of the Qur'an have been published in Hindi, but it is difficult for a non-Muslim to understand the teachings of the Qur'an through translation alone, but this "encyclopedia" has made it easier to understand every subject of the Qur'an. Some Muslim friends after the study insisted that it should also have an Urdu translation, because many Muslims are also unfamiliar with these topics, according to their wishes, the Urdu translation was completed under the supervision of Dr Abdul Rahman Al-Fariwai.Dr. Sahib prepared it for the Urdu class with great diligence. It is hoped that this "encyclopedia" will benefit the public and all. Fortunately, its English translation has also been completed, which is undergoing a retreat under the supervision of Dr Sohaib Hassan (London), and efforts are being made to publish it from London and the United States as soon as possible. Because in the opinion of Dr Sohaib Hassan Sahib, this is a unique book in terms of its subject which has been written by a pen of a true believer Muslim.

2.Al-Jami' Al-Kamil Fi Al-Hadith Al-Sahih Al-Shamil:

After twenty years of hard work and dedication, he completed a great scientific and research project in the form of 'Al-Jami' Al-Kamil Fi Al-Hadith Al-Sahih Al-Shamil '. This is the first book in the fourteen hundred year history of Islam in which all the authentic hadiths of the Prophet (saws) have been collected from different books of hadiths and combined into one book. Al-Jami 'al-Kamil contains sixteen thousand authentic hadiths. It has 6,000 chapters. I worked 18 hours a day for this book. Late at night, I would have bowed my head in research. The whole house could see the library.

His other published books are as under:

(1) أبو هریرة في ضوء مرویاته

(2) أقضیة رسول الله ﷺ

(3) دراسات في الجرح والتعدیل

(4) المدخل إلی السنن الکبری للبیهقي

(5) دراسات في الیهودیة والنصرانیة

(6) فصول في أدیان الهند

(7) معجم مصطلحات الحديث

(8) المنة الکبری شرح وتخریج السنن الصغری للبیہقی

(9) التمسک بالسنة في العقائد والأحکام

(10) تحفة المتقین في ما صح من الأذکار والرقی والطب عن سید المرسلین

He passed away on July 30, 2020, in Medina and was buried in Janat al-Baqi.

Tuesday 28 July 2020

Shah Muhibbullah Allahabadi

Shah Mohibullah Allahabadi died in 1058 AH / 1648 AD. His hometown was Sadrpur - after the completion of the external sciences, when he became interested in the traditional education, he visited the mausoleum of Hazrat Khawaja Qutbuddin Bakhtiar Kaki in Delhi and meditated. Hazrat said that nowadays there is the Sheikh Abu Saeed Gangohi in the Sabria dynasty. The market of his education is hot here, so go there, so the Shah Muhibbullah came and pledged allegiance.

Shah Mohibullah Allahabadi is a descendant of Hazrat Baba Farid-ud-Din Ganj Shukr, the details of which are as follows. 2, Shaykh Muhibullah, Ibn Shaykh Mubariz, Ibn Shaykh Pir, Ibn Shaykh Bade, Ibn Shaykh Mathe, Ibn Shaykh Razi al-Din, Ibn Shaykh Ohad al-Din, Ibn Qazi, Shaykh Amjaduddin Fayyaz, Ibn Haji Qazi. Ibn Shaikh Muhibullah Fayyaz, Ibn Haji Shaykh Rustam Allah, Ibn Shaykh Habibullah, Ibn Haji Shaykh Ibrahim, Ibn Qazi, Shaykh Aladdin Fayyaz, Ibn Shaykh Imam Qasim, Ibn Qazi Shaykh Abdul Razzaqah 3, Ibn Jami 'al-Uloom Shaykh Abdul Qadir 3, Ibn Haji Shaykh Abul Al-Fatah 3, Ibn Shaykh Abdul Salam 2, Ibn Shaykh Khidr Fayyadah 3, Ibn Shaykh Shahabuddin Ganj Ulema 2, Ibn Hazrat Khawaja Fariduddin Masood Ganj Shukra.

Improvement of the Royal Mosque of Allahabad:

When the news of the demise of Shah Mohibullah Allahabadi reached Darashkoh and Prime Minister Nawab Saadullah Khan known through a journalist, he was saddened and thought that Shah Mohibullah Mutawakil Waliullah was the guardian of his family and other relatives. Should be arranged and a magnificent mausoleum should be built. So he wrote a decree in the name of Shah Mohibullah Allahabadi's son Sheikh Tajuddin and sent it to Hakim Allahabad and ordered that all the construction materials of the mausoleum be collected and wrote to Shah Muhammad Dilruba that first Get permission from Shah Sahib to build the mausoleum through kashf and do as he wishes. Hazrat Dilruba Shah Sahib did the same. Hazrat Shah Mohibullah Allahabadi replied in such a way that the poor(faqir) do not need appearance and adornment. Natural shade is enough to build a mosque that will reward you and the prince and the worshipers till the Day of Resurrection. Only the construction of the mausoleum is extravagant and it is not acceptable in the sight of Allah Jalla Shanghai. Upon discovering the construction site of the mosque, he mentioned the place where the present mosque is located. Darashkoh was informed and after his permission, the foundation stone of the mosque was built and in five years the big mosque was completed as a cupboard. The south of the mosque is inhabited by the descendants of Shah Mohibullah Allahabadi. The mosque is very spacious and beautifully decorated like a bouquet of colourful paintings. The three-story building is engraved on the inner arches of the mosque with letters rising from north to south. His poems are such that it confirms the status quo and the construction of Masjid Arif Khuda dates back to one thousand and sixty-three AH. The reliable tradition is that after the construction of the mosque, Hazrat Dilruba Shah Sahib was the first to give the call to prayer and prayers were offered under his guidance. For a while, he was the Imama. After his demise, Nabeerah Shah Mohibullah Allahabadi, Shah Muhammad Saifullah, the first Sajjada Nasheen took the Imamate. From that time till today, only the Sajjada Nasheen has been leading the Imamate.

Writings:

He wrote the commentary of Fusus al-Hikamشرح فصوص الحكم in Arabic and in 1041 AH / 1631 he wrote the second commentary in Persian and sent a copy to Dara Shikoh through Abdul Rahim Khairabadi, who was also his addressee. In addition to this, he compiled Haft Ahkam and Manager Akhs Al-Khawas in 1050 AH / 1640 and in 1053 AH / 1643 he wrote notable treatises such as Ibadat Al-Khawas, Tafsir-ul-Quran, Al-Mughalat Al-Aama, Taswiyyah and Aqeed Al-Khawas etc.

A large collection of letters of Shah Mohibullah Allahabadi was also compiled. The theme of all the letters in it is unity. This collection contains long letters to Darius the Magnificent. Manuscripts of letters The letters addressed to Dara Shikoh in Aligarh cover 46 pages.

Just as Dara Shikoh sent questions about Sufism in the service of Sufis and sought answers from them, so too he has a questionnaire called Shah Mohibullah Allahabadi.

Here are the names of his famous caliphs. 1. Sheikh Tajuddin 2. Qazi Sadruddin Ghasi 3. Sheikh Mohammadi Fayyazi 4. Qazi Yusuf 5. Qazi Abdul Rashid 6. Mohsin Fani Kashmiri 7. Sheikh Ahmed 8 Sheikh Kabir Qanoji 9. Shah Muhammad Dilruba.

Publications:

The following are the books of Shah Mohibullah which are known from the books mentioned. (1) Translation of the Book (Arabic) is available in one volume of the monastery (2) Sharh Fusus Al-Hikam (Arabic) 2. Volume is available in the monastery (3) Sharh Fusus Al-Hikam (Persian) 1Volume is available (4) Manager Khas Al-Khawas (Persian) Volume is present in the monastery (1) Infos Al-Khawas (Arabic) 2Volume is present in the monastery (2): Aqeel al-Khawas (Arabic) 3Volume is present in the monastery (3) Ghayyat al-Ghayyat (Persian) ۱ Volume is present in the monastery (3) Haft Ahkam (Persian) 3Volume is available in the monastery (1) Risala Taswiyah (Arabic) is available in one volume. It has been published from the monastery with Urdu translation Al-Khawas (Persian) has one volume (1) and Durand Mohabi (Persian) has 3 volumes (2) Collection of Letters (Persian) has 3 volumes There is a volume of Sir Elahi (Persian). According to an Iranian (1) magazine, Existence Absolute (Persian) is a long letter which was written to Sheikh Abdul Rahim Manik Puri and could not be sent.

Books that are not in the monastery. (1) Footnote Translation of the Book (Arabic) (2) Methods of Features (Persian) (Amal-e-Qulub (Persian)) (4) Public Dispositions (Arabic) Level of Existence (Persian) (2) Risala Ayanat Al-Ikhwan (Persian) (3) Monis Al-Arifin (Persian) [8]

Mystical trend :

Shah Mohibullah Allahabadi based his teachings on the ideas of Sheikh Mohi-ud-Din Ibn Arabi. He was such a supporter of Shaykh Mohi-ud-Din Ibn Arabi's ideology of Wahdat-ul-Wujud that he had reached the level of Ijtihad in it. He described the idea of ​​Wahdat-ul-Wujud in the Indian mood in such a way that those looking for examples of Wahdat-ul-Adyan found a lot of material in it.

Risalah Taswiyah:

Shah Mohibullah Allahabadi's Risalah Tasviyah stirred up the mental atmosphere of that time and the religious life. In this year, he had discussed the Mukasfat in a way that was objectionable to the scholars. The formal action against this magazine took place after his death during the reign of Aurangzeb Alamgir, but an entry in the contemporary sources Maarij-ul-Wilayat shows that even during his lifetime there was a revolt against his ideology and it was so severe. The people were after his assassination. When Sheikh Mohammad Rashid Jaunpuri came to know about it, he came from Jaunpur with lightning speed and saved him from the clutches of the people and justified his words and calmed the feelings of the people.

During the reign of Aurangzeb Alamgir, at the request of orthodox scholars, Aurangzeb Alamgir ordered to burn all the manuscripts of his treatise Taswiyyah, but after studying it himself, he ordered all the disciples of Shah Sahib to come to the court, it Was not possible, so only two of his caliphs, Mir Syed Muhammad Qanoji and Sheikh Muhammadi, are mentioned to have been present.

Khawaja Khurd, the son of Hazrat Khawaja Baqi Balla, wrote the rebuttal rate of this magazine in the era of universalism.

Many other commentaries of this magazine were also written. Sheikh Kaleemullah Jahanabadi himself also wrote a commentary on it. The companions of Qalandaria had also published a commentary on it. Shah Mohibullah Allahabadi used to forbid his caliphs from publishing this magazine in his letters to keep it confined to him and not to show selfishness, but the atmosphere of that time was such that such literature began to be demanded. Therefore, his disciples could not abide by it.

Sunday 26 July 2020

The fact behind wearing Hijab.

The fact behind wearing Hijab is that it is the symbol of the sanctity of a woman.
The Kaaba also has a Hijab. Things of sanctity are covered, so the sanctity of a woman is in her Hijab. The hijab is a symbol of a woman's identity, a mirror of a woman's dignity Be modest and dignified.
Nature demands that every precious thing be wrapped up. It is protected from the public eye so that its value is not diminished. Everything blessed is wrapped in a shroud, such as the Holy Qur'an, the Kaaba and other sacred objects. The woman is also a creation of God which has been instructed to cover with a veil or Hijab. The poet of the East, Allama Iqbal says in one of his quatrains. Allah is the Creator and is in hijabs. He has given His attribute of creation only to women, so she should also wear hijabs and be proud of her honour. ”
The misconception about hijab that Islam seeks to limit women's activities should also be dispelled. The Lord of the Universe has not made any distinction between men and women in terms of abilities. However, Islam, under the position of progress, cannot compromise on the principles of righteous and pure civilization. He opposes mixed, mixed activities between men and women. Islam wants a culture where women are safe from every evil and obscene gaze. May they have protection and strong siege. The hijab is an important means of expressing this pure culture which makes a woman feel precious.

Adding Surah in the third or fourth Rakah of Fard

In the third and fourth rak'ahs of Fard, it is masnun to be content with only Surah Al-Fatihah. It is better not to add Surah, but if one recites Surah by mistake, it will not make Sajdah-e-Sahu obligatory.
الفتاوى الهندية (1/ 126):
"ولو قرأ في الأخريين الفاتحة والسورة لايلزمه السهو، وهو الأصح".
الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار) (1/ 511):
"(واكتفى) المفترض (فيما بعد الأوليين بالفاتحة) فإنها سنة على الظاهر، ولو زاد لا بأس به.
(قوله: ولو زاد لا بأس) أي لو ضم إليها سورةً لا بأس به؛ لأنّ القراءة في الأخريين مشروعة من غير تقدير"

Thursday 23 July 2020

A wrong demand

  There are some big Muslim personalities in India demanding to open mosques for performance prayers with gatherings. This demand also has come before, from some Muslim clerics like Maulana Abul Qasim Naumani, Vice-Chancellor Darul Uloom Deoband,  Maulana zainus Sajideen, Retired dean, faculty of theology AMU Aligarh, Dr.Shafeequr Rahman Barq, member of Parliament, and other more Islamic Scholars. This demand clearly indicates that some Muslim Scholars are not serious about this global pandemic, coronavirus indeed. The whole world struggling against this pandemic but these leaders demanding to open mosques for prayers, this is either lack of knowledge regarding Islam or the pandemic. Performance of prayers in mosques is sunnah or tradition of Islam while saving a life is mandatory or Fard how, they can demand to open mosques while pandemic is spreading severely. I think Muslim leaders should reconsider about there demands according to the Sharia law.