https://follow.it/amir-samdani?action=followPub

Tuesday 23 February 2021

الفاظ کنائی سے طلاق بائن واقع ہونے کی وجہ

 چونکہالفاظِ طلاق سے اصل مقصود نکاح ختم کرنا ہوتا ہے، اس لیے قیاس کاتقاضہ تو یہی تھا کہ طلاق کے تمام  ہی الفاظ سے طلاقِ بائن ہی واقع ہو تی اور الفاظ طلاق کی ادائیگی کے فوراً بعد ہی نکاح ختم ہو جاتا خواہ اس کے لیے الفاظِ صریح استعمال کیے جاتے یا کنائی،  لیکن بعض مواقع پر عدت تک نکاح کا نہ ٹوٹنا اور رجوع کا حق باقی رہنا نصوص سے ثابت ہے، اس لیے صریح الفاظ سے طلاقِ رجعی واقع ہوتی ہے اور نکاح باقی رہتا ہے تاوقتیکہ عدت ختم ہو جائے اور الفاظِ کنائی میں قیاس کے مقتضیٰ کے مطابق طلاقِ بائن واقع ہوتی ہے اور فوراً نکاح ختم ہو جاتا ہے۔

بدائع الصنائع في ترتيب الشرائع (3/ 109)

" الأصل في اللفظ المطلق عن شرط أن يفيد الحكم فيما وضع له للحال والتأخر فيما بعد الدخول إلى وقت انقضاء العدة ثبت شرعًا بخلاف الأصل فيقتصر على مورد الشرع فبقي الحكم فيما قبل الدخول على الأصل."

صفوة التفاسير (1/ 131):

{الطلاق مَرَّتَانِ فَإِمْسَاكٌ بِمَعْرُوفٍ أَوْ تَسْرِيحٌ بِإِحْسَانٍ} أي الطلاق المشروع الذي يملك به الزوج الرجعة مرتان وليس بعدهما إِلا المعاشرة بالمعروف مع حسن المعاملة أو التسريح بإِحسان بألا يظلمها من حقها شيئاً ولايذكرها بسوء ولاينفّر الناس عنها."

مختصر تفسير البغوي المسمى بمعالم التنزيل (1/ 88):

"قوله تعالى: {فإمساك بمعروف}[البقرة: 229] قيل: أراد بالإمساك الرجعة بعد الثانية، والصحيح أن المراد منه بعد الرجعة، يعني: إذا راجعها بعد الطلقة الثانية فعليه أن يمسكها بالمعروف، والمعروف كل ما يعرف في الشرع من أداء حقوق النكاح وحسن الصحبة."

1 comment:

  1. Assalamu Alaikum. Agar kisi ne apni se baghair muzakrai talaq yun kaha:mairi taraf se tum Azad ho to kon si talaq waqe hogi?

    ReplyDelete