https://follow.it/amir-samdani?action=followPub

Saturday 30 November 2019

گفتگو کے آداب

١.بلا ضرورت گفتگو نہ کرنا۔
(شمایل ترمذی)
٢.فضول اور لا یعنی باتوں سے پرہیز کرنا۔
(ترمذی ابواب الزھد)
٣.بھلی بات کہنا ورنہ خاموشی اختیار کر نا۔
(بخاری،باب اکرام الضیف)
٤.ضرورت سے زیادہ نہ بولنا۔
(شمایل ترمذی)
٥.اگر جماعت یا وفدہوتو ان میں سے امیر یا بڑے آدمی سے گفتگو کا آغاز کر نا۔
(بخاری کتاب الادب)
٦.مخاطب کی طرف پوری طرح سے متوجہ ہوکر گفتگو کرنا۔
(شما یل تر مذی)
٧.جلدی جلدی گفتگو نہ کرنا بلکہ وا ضح اور صاف الفاظ میں گفتگو کرنا۔
(شما یل تر مذی )
٨.اگر کوئی مشکل مضمون دوران کلام آجایے تو اسے مخاطب کی سہولت کے لئے تین مرتبہ دہرانا۔
(شمایل ترمذی)
٩.حسب ضرورت کبھی کبھی گفتگو کے دوران ہاتھوں کو حرکت دینا۔
(شمایل ترمذی)
١٠۔ہاتھ سے بہت زیادہ اشارے نہ کرنا۔
(الادب فی الدین)
١٢.تعجب کے وقت تکبیر اور تسبیح کہنا۔
(شما یل تر مذی)
١٣.اپنی بات سوچ سمجھ کر بیان کرنا۔
(الادب فی الدین)
١٤.متکبرین کی طرح حروف کاٹ کر نہ بولنا۔
(شما یل تر مذی)
١٥.اگر غصے کی حالت ہو تو غصے کے ختم ہوجانے کے بعد بات کرنا۔
(الادب فی الدین)
١٦.سچ بولنا ۔
(شما یل تر مذی)
١٧.گفتگو میں سختی اور ذلیل ورسوا کرنے سے بچنا۔
(شما یل تر مذی)
١٨.فاسق کی تعریف نہ کرنا۔
(شعب الایمان،للبیھقی)
 www.drmuftimohdamir.blogspot.com
*****
درج ذیل مضامین بھی ملاحظہ فرمائیں اوراپنی قیمتی آراء سے نوازیں:
#Parent's rights after death
#Etiquettes of naming
#نام رکھنے کے آداب
#The Impact of Islam on Indian culture
#Last address of the prophet Mohammad peace be upon him
#Prophet's life in short
#Munsif Gogoi
#شیخ مجدد الف ثانی رحمۃ اللہ علیہ
#ولیمے کے آداب
#والدین کے حقوق
#انسان کے اپنی ذات سے متعلق آداب
#والدین کے حقوق
#غیبت
#سنت و نوافل کہاں پڑھنا بہتر ہے مسجد میں یا گھر میں
#اولوالامرکی تفسیر
#آداب نکاح
#Eid Meeladun Nabi
# موبائل اور فون کے آداب

www.drmuftimohdamir.blogspot.com

Friday 29 November 2019

Slavery and Islam

Islam did not create the institution of slavery.slavery is the negation of right relationships.when Islam appeared on the Arabian peninsula the institution of slavery was flourishing in its primitive barbarism in the 7th century of the Christian era.Slavery had become deeply rooted in the social, commercial and domestic life of the Arabs,when Islam dawned on the semi barbarous society of the Arabs.Islam reluctantly tolerated the existence of slavery as a sociological necessity of the age.The abolition of slavery would have been unrealistic and ineffective since it formed an integral part of the social structure of the times long established and firmly rooted.Islam took every possible step to humanise the institution of slavery and to bring its gradual liquidation.
The Holy Qur'an abounds in verses which exhort the Muslims to show kindness to the slaves,warm concern for their welfare and pave the way for the emancipation of the slaves and the virtual abolition of the institution of the slavery in the end.
1."(show) kindness to parent,to near relatives,to orphans, the needy,to the neighbour who is related to you, to the neighbour who is not related to you,to the fellow traveller,to the way farer and to your slaves"(4:36)
In this verse Qur'an exhorts the Muslims to show kindness to the slaves who are also as helpless as the orphans, the needy and so on.Islam exhorts kindness to the slaves because the slaves were treated brutally by their masters.They were illfed,illclothed and their labour was ruthlessly exploited.Their earnings were taken over by the master.Slave girls were forced into prostitution and the proceeds were grabbed by the slave masters.They were forced to perform worst menial jobs.They had no security of limb and life.Their health their wealth and their life were at the mercy of the master.The Quran, therefore,calls upon the Muslims slave masters to treat the slaves with kindness and no ill-treat them and punish them harshly.
2."And marry such of you as are solitary, your slave girls who are pious and your maid servants.If they are poor,Allah will enrich them from His bounty.Allah has ample wealth and is aware".(24:32)
In the days of Prophet Mohammad, the slave girls were used by their masters as concubines.This was an outrage on the modesty of those girls who wanted to live a pious life of chastity and honour.The Quran removes this outrage by exhorting the slave masters not to outrage the modesty of those girls but marry such of them as are honourable.
3. "And let those slave girls who cannot find match keep chaste till Allah gives them freedom by His grace.......Force not your slave girls to whoredom that you may seek enjoyment of the life of this world,if they want to preserve their chastity.(24:33)
4.   "And if he is not able to marry free Muslim women,let him marry from his free Muslim slave girls.Allah knows best your faith......  So wed them by permission of their folk,give them their mahar in kindness,they being honest,not debauched nor of loose character.And when they honourably married,if they commit lewdness,they shall be given half the punishment which is prescribed for free women.This is for him among you who fears to commit sin;but to have patience would be better for you.Allah is Forgiving, Merciful.(4:25)
5.   "And Allah has favoured some of you with great riches than others.Now those who are more favoured do not give their riches to their slaves lest they should become their equal in their riches.Is it not the Grace of Allah that they deny?"(16:71)
In this verse Allah indicts the rich people and admonishes them to share their wealth with their slaves who earn for them.
Having exhorted the belivers to show kindness to the slaves,to marry slave girls and make them honourable members of their family,to give them a portion of their wealth, the Qur'an then proceeds to take steps for the emancipation of the slaves:
1.    "........He who has killed a believer by mistake must set free a believing slave and pay the blood money to the family of the slain......."(4:92)
2.  "The expiation thereof (for breaking an oath) is the feeding of ten needy persons with the average of what you feed with your own folk or the clothing of them or the liberation of a slave....."(5:89)
3.   Those who put away their wives and afterwards would go back that which they have said,(the penalty)is the liberation of a slave before they touch one another.Unto this you are exhorted and Allah is informed of what you do.(58:3)
4. Ah! What will convey to you what the adcent is!It is to free a slave and to feed in the day of hunger an orphan,near of kin or some poor wretch in misery and to be of those who believe and exhort one another to perservence and exhort one another to pity"(90:to 17)
5."It is not righteousness that you turn your faces to the East or West but righteous is he who in the love of Allah gives his wealth to set slaves free."(2:177)
6.  "And such of your slaves as seek a writing (liberation,)write it for them if you are aware of anything good in them and bestow upon them of the wealth of Allah which He has bestowed upon you.(24:33)
According to the custom of the day,it was open to any slave to seek his freedom By written agreement entered into between the slave and his master.The terms of the agreement were payment to the master of a lumpsum amount of money or a few instalments over a period of time or years of service to the master for a fixed number of years plus some amount of money.The process of seeking emancipation by a slave through such a written agreement was called 'Kitabah' and the slave thus freed was called''Mukatab".
In the caliphate Umar the agreement between the slave and his masters was written to set free the slaves in period of time.
Prophet Muhammad peace be upon him librated 63 slaves,his uncle Abbas librated 70 slaves;Hakam bin Hazm librated 100 slaves; Abdullah bin Umar librated 1000 slaves;Zulkala Himyari librated 8,000 slaves;Abdur Rahman bin Auf librated 30,000 slaves (Tafheemul Qur'an By: Maulana Maudoodi,vol.III.)
In the Islamic history,there were slaves who acquired greater power and wealth than their contemporary free men.Subaktgin was a slave of Samanid Prince in Transoxiana,who could conquer and become the king and founder of the Ghaznavid Dynasty from which came the  great conquerer, invader and king Mahmood Ghaznavi.The Mumluk dynasty of Egypt indeed slave origin. Who ruled saveral Hundred years over the Islamic world.The suljuq sultan of Turkey appointed slaves as body guard gradually they rose to the biggest positions and gained Kingdom which is famous with the name of Mumluk dynasty, Mumluk in Arabic means slave. Qutbuddin Aibak who was Sultan of Delhi in 1206 indeed was a slave of Shahabuddin Muhammad Ghori.The slaves ruled India for about 85 years.Shamsuddin Altamish ruled for 25 years,Nasiruddin Mahmood ruled for 40 years,Ghaysuddin Balban ruled for 20 years, they all were ablest rulers of undivided India from slave origin.
The first muazzin,caller for Salah in Islamic history was an emencipated slave, who's name is:Hazrat Bilal.His master was Ubai bin Khalf who used to severly torcher him physically.Abu Bakr Siddique freed him,latter on married him with their own  daughter. Hazrat Umar Bin khattab the second Caliphe used to say about Bilal"our master emencipated our master."(Bukhari:Bab Manaqib Bilal)He became first Muazzin of the prophet Mohammad (peace be upon him) and first Muslim in slaves. When Makkah conquered by the Prophet,there were more than ten thousand companions but Prophet ordered this black slave origin personality to stand on the upper side of Kaabah which is Holiest place of Islam on the earth and call Azan.He did according to the Prophet order,thus all differences between masters and slaves removed.Kaabah was most respected place on the planet in the minds of Meccan Arab idolators or unbelievers  as well,as they could not tolerate to stand up an emencipated slave on it.But by the order of the prophet clearly confessed and agreed that Islam will not tolerate differences between masters and slaves black and White between Arab and non Arab. It's historically approved,that this emencipated black slave lived in Madina with the Prophet (peace be upon him) as a prominent master of hearts of saveral Muslims.
Prophet Muhammad (peace be upon him) instructed to the whole Islamic nation:
1."No Muslim is a true believer unless he desires for his fellow Muslim what he desires for himself."(Bukhri: Kitabul Eman)
2."Give your slaves such food as you yourselves eat; cloth them in such clothes as yourselves wear and burden them not with such labours as are too heavy for them."(Bukhari)
3."Every one who has slave girl then he teaches her good manners and educate her nicely then freed her and married her with someone he will receive double reward from Allah"( Bukhari)
4."Once upon a time a person came to the Prophet (PBUH)and asked him: How much time should I forgive my slave on his mistakes?the prophet turned away their face from him, and did not answer,he came again and repeated his question, but the did not answer,he came thricely and repeated their question,Prophet didn't answer,he repeated their question fourth time,then Prophet answered:اعف عن عبدک سبعین مرہ فی کل یوم۔"Forgive your slave on his mistakes seventy times daily."
5.Prophet (PBUH) directed to whole believers"لا یقل احدکم عبدی وامتی ولیقل فتای وفتاتی وغلامی"Every one of you must not call or say to their slave,My slave,or my slave girl,but he must say:My son or My daughter"(Bukhari)
6.Hazrat Abu Hurairah relates that he heard the apostle of Allah say:"whoever beates the slave unjustly, revenge will be taken from him on the day of resurrection."(Baihaqi)
7.Narrates Abu Masud Ansari that once I was beating a slave of mine that I heard a voice from behind.Someone was saying "Oh Abu Masud! Remember that Allah has a greater power and authority over you than you have over the poor slave"I turned round and saw that it was the Apostle of Allah, upon which I said:O Apostle of Allah!I am setting him free.Now, he is free from my side, for the sake of Allah.The Prophet observed:
"You should know that had you not done so,i.e.,set him free, the fire of hell would have consumed you."(Muslim)
8.It is related by Hazrat Ali that the last words spoken by the Apostle of Allah before his death,were:Observe Salah,And fear God as regards your slaves and servants."(Abu Dawood)

آدابِ تلاوت


١.اللہ کی رضا کے لئے تلاوت کرنا
(نساءی۔)
٢.تلاوت سے پہلے وضو کرنا
(احیاء العلوم ۔)
٣.تلاوت سے پہلے مسواک کرنا
(شعب الایمان۔)
٤.پاک جگہ پر بیٹھ کر تلاوت کرنا۔
(روح المعانی,تحت سورہ الواقعہ)
٥.تلاوت سے پہلے خوشبو لگانا۔
(فضائل قرآن)
٦.اگر ممکن ہو تو تلاوت کرتے وقت قبلہ رخ رہنا
٧.عذرنہ ہو تو بیٹھ کر تلاوت کرنا۔(فضائل قرآن مجید للشیخ زکریا)۔
٨.تجوید کی رعایت کے ساتھ تلا وت کرنا۔
(سورہ المزمل)
٩.بہتر سے بہتر آواز کے ساتھ تلا وت کرنا۔
(ابوداؤد،باب کیف یستحب الترتیل)
١٠.معانی پر غور و تدبر کرتے ہوئے تلاوت کرنا۔
(سورہ محمد:٢٤)
١١.دوران تلاوت دنیوی باتیں نہ کرنا۔
(بخاری،کتاب التفسیر)
١٢.تلاوت کا تکلف سے خالی ہونا۔
(شرح السنہ:کتا ب الایمان)
١٣.تلاوت کے وقت سنجیدہ اور پر وقار رہنا۔
١٤.آیات رحمت پر طلب گار رحمت ہونا اور آیات عذاب پر عذاب سے پناہ چاہنا۔
(مسلم شریف،صلوہ المسافرین۔)
١٥.خوف و خشیت کے ساتھ تلاوت کرنا۔
(الادب فی الدین)
١٦.تلاوت کے  وقت خوف و خشیت الٰہی سے رونا یا رونے کی صورت بنانا۔
(سورہ مریم:٥٨)
١٧.انگلی میں لعاب دہن لگا کر اوراق قرآنی نہ الٹنا
(روح المعانی،سورہ واقعہ۔)
  ١٨.احکام قرآنی پر عمل  کا اہتمام کرنا جیسے آیت سجدہ دوران تلاوت آجائے توفورا اداکرنا۔ 
(سورہ البقرہ:١٤١)
١٩.تین دن سے پہلے قرآن مجید پورا نہ کرنا۔
(صحیح ابن حبان،کتاب تلاوہ القرآن)
٢٠.(طلب دنیا کی غرض سےتلاوت نہ کرنا۔
(مسند احمد)
 www.drmuftimohdamir.blogspot.com

*****
درج ذیل مضامین بھی ملاحظہ فرمائیں اوراپنی قیمتی آراء سے نوازیں:
#Parent's rights after death
#Etiquettes of naming
#نام رکھنے کے آداب
#The Impact of Islam on Indian culture
#Last address of the prophet Mohammad peace be upon him
#Prophet's life in short
#Munsif Gogoi
#شیخ مجدد الف ثانی رحمۃ اللہ علیہ
#ولیمے کے آداب
#والدین کے حقوق
#انسان کے اپنی ذات سے متعلق آداب
#والدین کے حقوق
#غیبت
#سنت و نوافل کہاں پڑھنا بہتر ہے مسجد میں یا گھر میں
#اولوالامرکی تفسیر
#آداب نکاح
#Eid Meeladun Nabi
# موبائل اور فون کے آداب

www.drmuftimohdamir.blogspot.com

نماز جمعہ کے آداب

١.جمعہ کی نماز کے لیے غسل کرنا۔
(ابوداؤد،کتاب الطھارۃ )
٢.جمعہ کی ادائیگی میں لا پرواہی نہ کرنا۔
(ابوداؤد،کتاب الصلوٰۃ
٣.مسواک کرنا۔
(مسلم شریف،کتاب الجمعہ )
٤.تیل لگانا۔
(بخاری,کتاب الجمعہ)
٥.اپنے پاس موجود سب سے اچھے کپڑے پہننا۔
(ابن ماجہ،باب ما جاء فی الزینہ یوم الجمعہ)
٦۔خوشبو لگانا۔
(مسلم شریف،کتاب الجمعہ )
٧.جمعہ کے دن مسجد میں جلدی جانا۔
(بخاری کتاب الجمعہ،باب فضل الجمعہ )
٨.جمعہ کی پہلی اذان کے بعد تمام کام چھوڑ کر مسجد پہنچنے کی کوشش کرنا۔
(سورہ الجمعہ آیت:٩)
٩.ہوسکے تو نماز جمعہ کی ادائیگی کے لیے پیدل چل کر جانا۔
(ترمذی،باب فی فضل الغسل یوم الجمعہ)
١٠.مسجد کی طرف جانے اور داخل ہونے کے آداب کا لحاظ رکھنا۔آپ صلیٰ اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:جب تم میں سے کوئی مسجد جا یے تو بیٹھنے سے پہلے دورکعت پڑھ لے۔
(ترمذی،ابواب الصلوٰۃ)
١١.اگر خطبہ شروع ہو گیا ہو تو تحیہ المسجد نہ پڑھنا،ورنہ تحیتہ المسجد پڑھ کر بیٹھنا۔
(ترمذی،کتاب الصلوٰۃ)
١٢.جمعہ کی نماز سے پہلے مسجد میں کوئی حلقہ نہ لگا نا۔
(ابوداؤد،کتاب  الصلوٰۃ،باب التحلیق یوم الجمعہ قبل الصلوٰۃ)
١٣.لوگوں کی گردنیں پھلانگتے ہوئے آگے بڑھنے کی کوشش نہ کرنا۔
(ابوداؤد،کتاب الصلوٰۃ،باب تخطی رقاب الناس یوم الجمعہ)
١٤.کسی کو تکلیف پہنچائے بغیر پہلی صف میں بیٹھنے کی کوشش کرنا۔
آپ صلّی اللہ علیہ وسلم نے ارشاد فرمایا:بے شک اللہ اور اس کے فرشتے اگلی صف والوں پر رحمت بھیجتے ہیں۔
(ابوداؤد،کتاب الصلوٰۃ،باب تسویتہ الصفوف)
١٥.امام کے قریب بیٹھنا۔
(ابوداؤد،کتاب الصلوٰۃ)
١٦.کسی کو اٹھا کر اس کی جگہ خود نہ بیٹھنا۔
(مسلم شریف،کتاب السلام)
١٧.پہلے سے بیٹھے ہوئے دو آدمیوں کے درمیان تفریق کر کے نہ بیٹھنا۔
(ابن ماجہ،باب فرض الجمعہ)
١٨.نیند آنے پر جگہ بدل دینا۔البتہ خطبہ کے دوران ایسا نہ کیا جائے۔
(السنن الکبری للبیہقی)
١٩.اقامت جمعہ کے بعد فوراً نماز شروع کردینا۔
(درمختار،کتاب الصلوٰۃ)
٢٠.جمعہ کی نماز میں مسنون قرآت کا اہتمام کرنا۔
(مسلم شریف،کتاب الجمعہ)
٢١.نماز کو خطبے سے طویل کرنا۔
مسلم شریف،کتاب الجمعہ،فی ایجازالخطبتہ واطالتہ )
(الصلوٰہ
٢٢.جمعہ کی نماز کے بعد سنت و نوافل کی ادائیگی کے لیے جگہ بدلنا۔
(ابوداؤد،باب الصلوٰۃ بعد الجمعہ )
٢٣.جمعہ کی نماز کے بعد سات مرتبہ سورہ اخلاص و معوذتین پڑھنا۔ اسے ورد ضامن بھی کہتے ہیں
(الاذکار للنووی)
٢٤.جمعہ کی نماز کے بعد روزی کی تلاش میں نکلنا۔
(سورہ الجمعہ:١٠)
 www.drmuftimohdamir.blogspot.com
*****
درج ذیل مضامین بھی ملاحظہ فرمائیں اوراپنی قیمتی آراء سے نوازیں:
#Parent's rights after death
#Etiquettes of naming
#نام رکھنے کے آداب
#The Impact of Islam on Indian culture
#Last address of the prophet Mohammad peace be upon him
#Prophet's life in short
#Munsif Gogoi
#شیخ مجدد الف ثانی رحمۃ اللہ علیہ
#ولیمے کے آداب
#والدین کے حقوق
#انسان کے اپنی ذات سے متعلق آداب
#والدین کے حقوق
#غیبت
#سنت و نوافل کہاں پڑھنا بہتر ہے مسجد میں یا گھر میں
#اولوالامرکی تفسیر
#آداب نکاح
#Eid Meeladun Nabi
# موبائل اور فون کے آداب

www.drmuftimohdamir.blogspot.com

Thursday 28 November 2019

جمعہ کے دن کے آداب

جمعہ کے دن کے آداب
:
١.سب سے افضل دن ہونے کی وجہ سے زیادہ سے زیادہ نیک کام کرنا اور گناہوں سے بچنا۔
(ابوداؤد،کتاب الصلوٰۃ باب تفریع  ابواب الجمعہ)
٢.کثرت سے درودشریف پڑھنا۔
(ابوداؤد،کتاب الصلوٰۃ،باب تفریع ابواب الجمعہ )
٣.جمعہ کے دن  ایک مقبول وقت ہے جب دعاء قبول ہوتی ہے اس کی جستجو میں رہنا۔
(ترمذی،باب فی الساعہ التی ترجی فی یوم الجمعہ )
٤.جمعہ کی نماز فجر میں سورہ الم سجدہ اور سورہ دھرپڑھنا۔
بخاری،کتاب الجمعہ ،باب ما یقرأ فی صلوۃ الفجر)
 (یوم الجمعہ
٥.سورہ کہف کی تلاوت کرنا ۔آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:جو شخص جمعہ کے دن سورہ کہف کی تلاوت کرے تو اس کے لئے ایک جمعہ سے دوسرے جمعہ تک ایک نور روشن کردیا جاتا ہے۔
(۔(مستدرک علی الصحیحین
٦.کپڑوں کا کوئی خاص جوڑا جمعہ کے دن پہننے کے لئے رکھنا۔
(ابوداؤد،باب اللبس للجمعہ)
WWW.drmuftimohdamir.blogspot.com
*****
درج ذیل مضامین بھی ملاحظہ فرمائیں اوراپنی قیمتی آراء سے نوازیں:
#Parent's rights after death
#Etiquettes of naming
#نام رکھنے کے آداب
#The Impact of Islam on Indian culture
#Last address of the prophet Mohammad peace be upon him
#Prophet's life in short
#Munsif Gogoi
#شیخ مجدد الف ثانی رحمۃ اللہ علیہ
#ولیمے کے آداب
#والدین کے حقوق
#انسان کے اپنی ذات سے متعلق آداب
#والدین کے حقوق
#غیبت
#سنت و نوافل کہاں پڑھنا بہتر ہے مسجد میں یا گھر میں
#اولوالامرکی تفسیر
#آداب نکاح
#Eid Meeladun Nabi
# موبائل اور فون کے آداب

www.drmuftimohdamir.blogspot.com

خوشبو یا عطر لگا نے کے مواقع


عطر یا خوشبو لگا نے کے مواقع
:
١.جمعہ کے دن۔
٢.عیدین کے دن۔
٣.تھجد کے وقت۔
٤.وضو کے بعد۔
٥.احرام باندھتے کے وقت۔
٦.تلاوت کے وقت۔
٧.تدریس کے وقت۔
٨.ذکر کے وقت۔
٩.مجامع،بھیڑ بھاڑ اور مجالس میں شرکت کرتے وقت۔
١٠.روایت حدیث کے وقت
*****
درج ذیل مضامین بھی ملاحظہ فرمائیں اوراپنی قیمتی آراء سے نوازیں:
#Parent's rights after death
#Etiquettes of naming
#نام رکھنے کے آداب
#The Impact of Islam on Indian culture
#Last address of the prophet Mohammad peace be upon him
#Prophet's life in short
#Munsif Gogoi
#شیخ مجدد الف ثانی رحمۃ اللہ علیہ
#ولیمے کے آداب
#والدین کے حقوق
#انسان کے اپنی ذات سے متعلق آداب
#والدین کے حقوق
#غیبت
#سنت و نوافل کہاں پڑھنا بہتر ہے مسجد میں یا گھر میں
#اولوالامرکی تفسیر
#آداب نکاح
#Eid Meeladun Nabi
# موبائل اور فون کے آداب

Www.drmuftimohdamir.blogspot.com

Wednesday 27 November 2019

مسجد میں داخل ہونے کے آداب

.١.اعتکاف کی نیت کرنا
۔٢ پہلےداہنا پیر داخل کرنا۔
٣.داخل ہوتے وقت درودشریف کے بعد یہ دعا پڑھنا:
بسم اللّٰہ اللھم افتح لی ابواب رحمتک،وسھل علی ابواب رزقک یا یہ دعاء پڑھے: أعوذ باللہ العظیم،وبوجھہ الکریم،وسلطانہ القدیم،من الشیطان الرجیم۔
*****
درج ذیل مضامین بھی ملاحظہ فرمائیں اوراپنی قیمتی آراء سے نوازیں:
#Parent's rights after death
#Etiquettes of naming
#نام رکھنے کے آداب
#The Impact of Islam on Indian culture
#Last address of the prophet Mohammad peace be upon him
#Prophet's life in short
#Munsif Gogoi
#شیخ مجدد الف ثانی رحمۃ اللہ علیہ
#ولیمے کے آداب
#والدین کے حقوق
#انسان کے اپنی ذات سے متعلق آداب
#والدین کے حقوق
#غیبت
#سنت و نوافل کہاں پڑھنا بہتر ہے مسجد میں یا گھر میں
#اولوالامرکی تفسیر
#آداب نکاح
#Eid Meeladun Nabi
# موبائل اور فون کے آداب

مرحوم والدین کے حقوق

١.ان کے لئے دعاء کرتے رہنا۔
٢.ان کے کیے ہوئے وعد ے اور وصیتیں پورا کرنا۔
٣.ہر جمعہ ان کی قبروں کی زیارت کرنا۔.
ان کے واسطے سے جن سے رشتہ ہے جیسے خالہ،چچا وغیرہ ان سے بھی صلہ رحمی کرنا۔
٤.بڑے بھایی کو باپ کے درجے میں سمجھتے ہوئے احترام
کرنا۔
*****
درج ذیل مضامین بھی ملاحظہ فرمائیں اوراپنی قیمتی آراء سے نوازیں:
#Parent's rights after death
#Etiquettes of naming
#نام رکھنے کے آداب
#The Impact of Islam on Indian culture
#Last address of the prophet Mohammad peace be upon him
#Prophet's life in short
#Munsif Gogoi
#شیخ مجدد الف ثانی رحمۃ اللہ علیہ
#ولیمے کے آداب
#والدین کے حقوق
#انسان کے اپنی ذات سے متعلق آداب
#والدین کے حقوق
#غیبت
#سنت و نوافل کہاں پڑھنا بہتر ہے مسجد میں یا گھر میں
#اولوالامرکی تفسیر
#آداب نکاح
#Eid Meeladun Nabi
# موبائل اور فون کے آداب

Monday 25 November 2019

نام رکھنے کے آداب

١.اچھانام رکھنا۔
٢.انبیاء کے ناموں میں سے کوئی نام رکہنا۔
٣.ایسا نام نہ رکھنا جس سے تعریف ہوتی ہو۔
حضرت سمرہ بن جندب فر ما تے ہیں کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے ہمیں اپنے بچوں کے نام افلح،یسار،نافع،رباح رکھنے سے منع فرمایا (مسلم باب کراھیہ التسمیہ
چونکہ ان ناموں میں بدفالی کا پہلو نکل سکتا ہے۔مثلااگر کسی کا نام افلح ہے۔افلح کے معنیٰ  کامیابی کے ہیں۔جس کا نام افلح ہے اسے کسی نے آواز لگائی:کیا افلح گھر میں ہے۔؟اور وہ گھر میں نہ ہو تو جواب دیا جائے گا:نہیں ہے۔یعنی گھر میں کامیابی نہیں ہے۔ یہاں یہ وضاحت ضروری ہے کہ اس طرح کے نام رکھنا شرعاً ناجائز نہیں نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے یہ حکم برائے مشورہ دیا ہے۔ایسے نام نہ رکھنا بہتر ہے۔ یہ ممانعت شرعی نہیں ارشادی ہے۔یہ وضاحت اس لیے ضروری ہے کہ صحابہ کرام ایسے نام بکثرت رکھتے تھے اگر ناجائز ہوتے تو کیوں رکھتے؟
٤.نامناسب نام نہ رکھنا۔خاص طور پر فساق وفجارکے نام رکھنے سے بچنا۔
٥.ساتویں دن تک نام رکھ دینا۔
٦.برے ناموں کو اچھے ناموں سے بدل دینا۔
٧.اللہ کے مخصوص ناموں سے نہ پکارنا۔مثلا کسی کا نام عبدالرحمن یا عبدالغفار ہے تو اسے رحمان یا غفار نام سے پکارنا شرعاً جائز نہیں۔.
٨.برے نام سے نہ پکارنا۔جیسے بنٹی گڈو لڈن،وغیرہ۔
#Etiquettes of naming
#نام رکھنے کے آداب
#The Impact of Islam on Indian culture
#Last address of the prophet Mohammad peace be upon him
#Prophet's life in short
#Munsif Gogoi
#شیخ مجدد الف ثانی رحمۃ اللہ علیہ
#ولیمے کے آداب
#والدین کے حقوق
#انسان کے اپنی ذات سے متعلق آداب
#والدین کے حقوق
#غیبت
#سنت و نوافل کہاں پڑھنا بہتر ہے مسجد میں یا گھر میں
#اولوالامرکی تفسیر
#آداب نکاح
#Eid Meeladun Nabi
# موبائل اور فون کے آداب

ولیمے کے آداب

١.سنت کی نیت سے ولیمہ کرنافخر و مباہات کے طور پرنہ کرنا۔
٢.اپنی گنجائش کے بقدر کھانا کھلانا۔
٣.ولیمے میں فضول خرچیوں سے پرہیز کرنا۔
٤.فقراء ومساکین کو چھوڑ کر محض مال داروں کو دعوت نہ دینا۔
٥.ناجایزیا غیر شرعی امور کا ارتکاب نہ کرنا۔
٦.ولیمے کی دعوت قبول کرنا۔
٧.غیر شرعی امور کے ارتکاب کرنے والی دعوت میں شریک
نہ ہونا۔
٨.عرف سے زیادہ دن تک ولیمہ کرنا دکھلا وا ہے۔
ھمارے ہاں ایک دن ولیمہ کی دعوت ہوتی ہے یہی عرف  ھےلیکن بعض ممالک میں کیی کیی روز تک ولیمہ کی دعوت کرتے ہیں ۔جتنے دن کا عرف ہے اس سے زیادہ دن کی دعوت ولیمہ منع ہے۔آثارصحابہ سے ایک ہفتے تک کاعرف علاقہ حجاز میں ھونے کا ثبوت ملتا ہے۔
#Etiquettes of walimah
#ولیمے کے آداب
************
درج ذیل مضامین بھی ملاحظہ فرمائیں اوراپنی قیمتی آراء سے نوازیں:
www.drmuftimohdamir.blogspot.com
#Etiquettes of their own personality
#انسان کے اپنی ذات سے متعلق آداب
#Etiquettes of naming
#نام رکھنے کے آداب
#The Impact of Islam on Indian culture
#Last address of the prophet Mohammad peace be upon him
#Prophet's life in short
#Munsif Gogoi
#شیخ مجدد الف ثانی رحمۃ اللہ علیہ
#ولیمے کے آداب
#والدین کے حقوق
# ا نسان کے اپنی ذات سے متعلق آداب
#غیبت
#سنت و نوافل کہاں پڑھنا بہتر ہے مسجد میں یا گھر میں
#اولوالامرکی تفسیر
#آداب نکاح
#Eid Meeladun Nabi
# موبائل اور فون کے آداب

Sunday 24 November 2019

والدین کے حقوق


ا۔جایز امور میں ان کی اطاعت کرنا۔٢.ان کے ساتھ بھلائی کرنا اور خدمت کے لئے تیار رہنا.٣.اگروہ زندہ ہیں تو درازی عمر کی دعا کرنا۔٤.اور اگر وفات پاچکے ہیں تو ان کی مغفرت کی دعا کرنا۔٥.کسی بھی سفر میں جانے سے پہلے ان سے اجازت طلب کرنا۔٦.ان سے نرمی سے بات کرنا۔٧.ھمیشہ ان کے ساتھ عاجزی سے پیش آنا۔٨.نہ انہیں گالی دینا نہ گالی کا سبب بننا۔سبب بننے کا مطلب یہ ہے کہ کسی اور کو گا لی دیکر ان کو گالی دلانا۔٩.ماں کے ساتھ حسن سلوک کو باپ کے ساتھ حسن سلوک پر مقدم کرنا۔١٠.عام حالات میں کھلانےمیں والدین کو اولاد پر مقدم رکھنا۔١١.بیوی کو ماں پر اور دوستوں کو باپ پر تر جیح دینا١٢.والدین کے متعلقین کے ساتھ حسن سلوک کرکے ان کو راضی کرنا۔١٣۔حسب استطاعت ان کی مطلوبہ چیز انہیں عطا کرنا۔
#Wrights of parents
#والدین کے حقوق
***
درج ذیل مختصر مضامین بھی ملاحظہ کرسکتے ہیں:
www.drmuftimohdamir.blogspot.com
#Etiquettes of their own personality
#انسان کے اپنی ذات سے متعلق آداب
#Etiquettes of naming
#نام رکھنے کے آداب
#The Impact of Islam on Indian culture
#Last address of the prophet Mohammad peace be upon him
#Prophet's life in short
#Munsif Gogoi
#شیخ مجدد الف ثانی رحمۃ اللہ علیہ
#ولیمے کے آداب
#والدین کے حقوق
# ا نسان کے اپنی ذات سے متعلق آداب
#غیبت
#سنت و نوافل کہاں پڑھنا بہتر ہے مسجد میں یا گھر میں
#اولوالامرکی تفسیر
#آداب نکاح
#Eid Meeladun Nabi
# موبائل اور فون کے آداب

اولوالامر کی تفسیر

أمر کے معنیٰ اہم کام اور معاملہ کے ہیں۔لغوی معنی اھم کام اور معاملہ والے۔فقہاء ومفسرین نے اس کی دو تفسیریں کی ہیں:١.علماء  یعنی دینی علوم کے ماہرین۔٢.اھل انتظام اور سیاسی امراء و حکام۔پہلی تفسیر کے قایل حضرت جابر،ابن عباس،حسن بصری،عطاء مجاھد،ضحاک،ابوالعالیہ وغیرہ ھیں۔ امام ابو بکر جصاص رازی فرماتے ہیں کہ دونوں ہی آیت قرآنی کی مراد میں شامل ہیں۔ویجوزان یکون جمیعا مرادین بالآیہ لان الاسم یتناولھم جمیعا۔(احکام القرآن ص١٧٧ج٣) لیکن یہ بات واضح رھنی چاہیے کہ اولو الامر کی اطاعت انھیں امور میں لازم ہے جو معصیت اور نافرمانی باری تعالیٰ پر مبنی نہ ہو ں۔اس ضمن میں یہ نکتہ قابل ذکر ہے کہ آیت میں اطاعت کا لفظ اللہ اور اس کے رسول کے لئے مستقل طور پر آیا ہے جبکہ اولوالامر کے لئے یہ لفظ علیحدہ نہیں لا یا گیا معلوم ہوا کہ اللہ اور رسول کی اطاعت بذات خود واجب ہے اور امیر کی اطاعت اللہ اور رسول کے ضمن میں واجب ہے یعنی جب تک امیر شریعت کے مطابق حکم دے تو اس کا ماننا واجب ہے۔اورجب شر یعت کی خلاف ورزی کا حکم دے تو اطاعت جایز نہیں۔
#اولوالامرکی تفسیر
#Illustration of ulul Amr.
www.drmuftimohdamir.blogspot.com
درج ذیل مضامین بھی ملاحظہ فرمائیں:
#Etiquettes of their own personality
#انسان کے اپنی ذات سے متعلق آداب

#Etiquettes of naming
#نام رکھنے کے آداب
#The Impact of Islam on Indian culture
#Last address of the prophet Mohammad peace be upon him
#Prophet's life in short
#Munsif Gogoi
#شیخ مجدد الف ثانی رحمۃ اللہ علیہ
#ولیمے کے آداب
#والدین کے حقوق
# ا نسان کے اپنی ذات سے متعلق آداب
#غیبت
#سنت و نوافل کہاں پڑھنا بہتر ہے مسجد میں یا گھر میں
#اولوالامرکی تفسیر
#آداب نکاح
#Eid Meeladun Nabi
# موبائل اور فون کے آداب

سنت اور نوافل کہاں پڑھنا بہتر ہے مسجد یا گھر؟

احادیث و آثار سے معلوم ہوتا ہے کہ سنن و نوافل  بجز تراویح گھر پر ادا کرنا افضل ہے۔لہذا جو لوگ گھر پر سنتیں یا نوافل پڑھتے ہیں ان کو اس عمل سے روکنا خلاف سنت ہےالبتہ اگر کسی کو خشوع وخضوع گھر  کے بجائے مسجد میں زیادہ ہوتاہو تو اس کامسجد میں پڑھنا افضل ہے۔ علامہ شامی لکھتے ہیں:والافضل فی النفل غیر التراویح المنزل الالخوف شغل منھا۔والاصح افضلیتہ ماکان اخشع واخلص (الدرالمختار علی ھامش ردالمحتار باب الوتر والنوافل ص ٦٣٨ج١) فتاویٰ دارالعلوم میں ھے: احادیث میں سنن و نوافل کے مکان میں ادا کرنے کی جوکچھ فضیلت وارد ہوئی ہے وہ مشھور و معروف ہے۔اور فقہاء نے بھی سواءے تراویح کے دیگر سنن و نوافل کے مکان میں پڑھنے کو افضل فرمایا ہے۔اور حضرات اکابر حنفیہ مثل حضرت محدث و فقیہ گنگوھی کا عمل اسی پر دیکھا گیا۔(فتاویٰ دارالعلوم ج ٤ ص ٢٠٩) فقہاء نے اس کی تصریح کی کہ جس جگہ خشوع وخضوع زیادہ حاصل ہو اس جگہ نوافل و سنن پڑھنا افضل ہے۔جیسا کہ در مختار کی عربی عبارت سے واضح ہوتا ہے۔
#سنت و نوافل کہاں پڑھنا بہتر ہے مسجد یا گھر میں
#where to perform nafil salah
www.drmuftimohdamir.blogspot.com
#Etiquettes of their own personality۔
درج ذیل مضامین بھی ملاحظہ فرمائیں:
#انسان کے اپنی ذات سے متعلق آداب

#Etiquettes of naming
#نام رکھنے کے آداب
#The Impact of Islam on Indian culture
#Last address of the prophet Mohammad peace be upon him
#Prophet's life in short
#Munsif Gogoi
#شیخ مجدد الف ثانی رحمۃ اللہ علیہ
#ولیمے کے آداب
#والدین کے حقوق
# ا نسان کے اپنی ذات سے متعلق آداب
#غیبت
#سنت و نوافل کہاں پڑھنا بہتر ہے مسجد میں یا گھر میں
#اولوالامرکی تفسیر
#آداب نکاح
#Eid Meeladun Nabi
# موبائل اور فون کے آداب