https://follow.it/amir-samdani?action=followPub

Saturday 8 February 2020

Facts related to CAA, NRC, NRP

https://drive.google.com/file/d/1HtaXl1m7GhE4I9slo8tJdizqCAcAfv3z/view?usp=drivesdkسی اےاے. این آرسی. این آرپی. سے متعلق حقائق, و خطرات پر مشتمل  نہایت  اہم تحریر جو ہر ہندوستانی کو پڑھنی چاہیے درج ذیل لنک پر کلک کرکے پڑہیں اور عام کریں.
https://drive.google.com/file/d/1GyMYShjayo_-h6rX2yyXweQFhpTvilwd/view?usp=drivesdk

Last days of Hajjaj Bin Yusuf saqafiحجاج بن یوسف ثقفی کا آخری وقت

ابن خلکان نے لکھا ہے کہ جب مشہور ظالم حجاج بن یوسف ثقفی قریب المرگ ہوا تو اس نے ایک نجومی کو بلاکر دریافت کیا تمہارے علم میں  آجکل کی تاریخ میں کسی بادشاہ کے مرنے کاذکر ہے. اس نے جواب دیا ہاں ہے.  لیکن آپ کا نہیں .حجاج نے کہا وہ کیسے ؟نجومی نے کہا میرے علم میں جوبادشاہ مرے گا  اس کا نام کلیب ہے. یہ سن کر حجاج نے کہا میں ہی کلیب ہوں.خداکی قسم  میری ماں نے میرانام کلیب ہی رکھا تھا. چنانچہ حجاج نے وصیت کی اور حالت مر ض میں یہ اشعار پڑ ھے.
يارب قد حلف الأعداء واجتهدوا
إيمانهم أنني من ساكن النار
أيحلفون على عمياء ويحهم
ماظنهم بعظيم العفو غفار
 حجاج  کا انتقال ۹٥ ہجری  میں جبکہ ولید بن عبدالملک کا عہد خلافت تھا شہر واسط میں ہوا وہیں دفن کیا گیا. جس وقت انتقال ہوا اس کے گھرکی ایک باندی یہ شعر پڑھتی ہوئی باہر آئی
الیوم یرحمنا من کان یغبطنا
والیوم نتبع من کانوالناتبعا
جو ہم پر رشک کرتے تھے آج وہ ہم پررحم
م کریں گے. اور جو ہمارے متبع تھے آج ہم ان کی اتباع کریں گے.
ابن خلکان اور علامہ ذہبی دونوں نے لکھا ہے کہ حجاج نے جنگ کے علاوہ جو لوگ قتل کئے ان کی تعداد ایک لاکھ بیس ہزار ہے.انتقال کے بعد جب اس کے قید خانہ کا جائزہ لیا گیاتو پتہ چلا٣٣ہزار انسان بے گناہ قید تھے. جن پر کوئی جرم ثابت نہیں ہوتاتھا. 

Friday 7 February 2020

.Explanation of Darul Uloom Deoband on CAA, NRC, protest in Shaheenbagh and others این آرسی, سی اے اے کے خلاف شاہین باغ اور دیگر جگہ جاری احتجاجات کے متعلق دارالعلوم دیوبند کی وضاحت

براہ کرم درج ذیل لنک پر کلک کریں
https://drive.google.com/file/d/1FUN-KTFrJ4lnYXe2ABMAzTtXNwdl_Drv/view?usp=drivesdk

Rejoice with the judgement of Allahرضابالقضاء

مسروق کے حوالے سے علامہ دمیری نے یہ حکایت  لکھی ہے کہ ایک شخص کے ہاں تین جانور پلے ہوئے تھے, گدھا,کتا اور مرغا, مرغا اسے صبح کی نماز کے لئے  جگاتا تھا کتااس کے گھر کا پہر ہ دیتا اور گدھے سے وہ باربردار ی کاکام کرتا تھا, پانی وغیرہ لادکرلانا وغیرہ. ایک دن ایک لومڑی  آئی  اورمرغے کو چٹ کرگئ. گھروالےمرغے کے مرنے پر سخت رنج غم میں مبتلا ہوگئے. لیکن مکان مالک نیک شخص تھا اس نے کہا :اس میں بھی اللہ نے کوئی بہتری رکھی ہوگی. اس کے کچھ دن بعد ایک بھیڑیا رات کو آیا اور گدھے کاپیٹ پھا ڑ گیا جس سے وہ مرگیا گھروالوں کو اس کی موت  پر بہت رنج ہوا لیکن اس نیک شخص نے کہا اللہ نے اس میں ہمارے لئے کوئی بہتری رکھی ہوگی.اسکے کچھ عرصے بعد کتا بیمار ہوکر مرگیا اس شخص نے پھر یہی کہا کہ اللہ نے اس میں بھی ضرور کوئی بہتری رکھی ہوگی.
ایک دن صبح شور ہوا کہ کہ پڑوسیوں کو  فوجیوں نےگرفتار کرلیا اور وجہ یہ بتائی گئی کہ  ان کے جانوروں کی آواز سے بادشاہ کی نیند خراب ہوتی تھی اس لئے  جن لوگوں کےپاس جانور تھے انہیں گرفتار کرلیاگیا. تب اس شخص نے کہا میرے جانوروں کے فوت ہونے میں یہ مصلحت تھی کہ اللہ مجھے گرفتاری سے بچانا چاہتاتھاحقیقت  یہ ہے کہ جو اللہ کی مہربانیوں کے رموز
سمجھتے ہیں وہ اللہ کے ہر فعل پر راضی رہتے ہیں .
حیات الحیوان الکبریٰ  جلد اول صفحہ ۲۹۸


Shah Ghulam Ali Dehlaviحضرت شاہ غلام علی دہلوی

Shah Ghulam Ali Naqshbandi, Mujaddidi, Chishti, Qadri Hanfi was a prominent Islamic cleric, Sufi and God fearing personality of his age.


He was born in 1156 AH (1743 C.E) in Batala, Punjab in current-day India.[1] His father was Shah Abdul-Latif, a scholar and Sufi shaykh belonging to the Qadri tariqah. It is reported in his biographies that his father had a dream before his birth in which he saw Sayyadna Aliwho told him to name the baby on his name (Ali). After he grew up, he modified his own name to be Ghulam Ali (literally meaning slave of Ali, a common name in Indian Muslims today). Similarly, his mother had a dream in which she saw Muhammad who told her to name the baby Abdullah.Hence his real name is still known to be Abdullah while his alias is Ghulam Ali.
He is reported to have memorized the Quranin a single month's duration.[1] In 1170 AH he came to Delhi to take the oath of allegiance to Mirza Mazhar Jan-e-Janaan who was a famous Shaykh of Naqshbandi tariqah in Delhi at that time. After getting trained in the major Sufi orders including Naqshbandi for 15 years, he received complete Khilafat (spiritual Ijazah) from his Shaykh.[1]
He had many Khulafa (deputies) who spread the Naqshbandi Sufi order to a vast number of people in the whole Muslim world at that time. His Khulafa went to BukharaBaghdadMadinah and Turkey. His famous khalifa was Mawlana Khalid al-Baghdadi who had hundreds of thousands of followers in his lifetime, and many Naqshbandi's today in Turkey and nearby countries follow him.
He is quoted to have said: "My Faid (spirituality) has reached far off countries. Our Halqa is held in Makkah and our Halqa is held in Madinah. Similarly our Halqa is held in Baghdad, Rome (now Turkey and Cyprus) and Maghrib (Parts of Europe and Africa facing Asia). And Bukhara is our parental home."[1]
He died on 22 Safar 1240 AH (15/16 October 1824) and was buried alongside his Shaykh's grave in Khanqah Mria in Delhi.[1]

WrittingsEdit

He wrote multiple books, the most famous of them is Maqamat Mazhari in Persian, which is a complete biography of his shaykh Mirza Mazhar Jan-e-Janaan Shaheed.[1]
His other books are:
  • Edah-e-Tariqat
  • Ahwal-e-Buzurgaan
  • Risalah dar Tariqah Ba'yat wa Azkar
  • Risalah dar Tariqah Naqshband
  • Risalah Sitri Chand dar Ahwal-e-Shah-e-Naqshband
  • Risalah-e-Azkar
  • Risalah-e-Muraqbat
  • Risalah dar Aitarazat Shaykh Abdul-Haq bar Hazrat Mujaddid
  • Risalah Mashgooliyah
  • Sulook Raqia Naqshbandia
  • Makateeb Shareefa (collection of his letters)
  • Kamalat-e-Mazhariya
  • Malfoozat-e-Sharifa[2]

Malfuzat(Speech)Edit

  • He said that,"Mujadddedi tarika have flows the nisbat(fayed) of naqshbandiya,qadiriya,chistiya.among them first one is more powerful."
  • He said that,'the love and mohabbat of duniya is the main root of all sin'
  • He said that, Imame rabbani describe the asrar of marifat very clearly no other awliya of ummat can'nt describe like him.

Spiritual Chain of Succession

His KhulafaEdit






His Khulafa were numerous and many of them were prominent Shaykhs at their times. Following is a list of his most prominent Khulafa as extracted from various sources.
  1. Mawlana Hafiz Abu-Saeed-Ahmadi Faruqi Mujaddidi Naqshbandi, his successor (Delhi)[1]
  2. Mawlana Hafiz Shah Ahmed Saeed Faruqi Mujaddidi, son of Hafiz Shah Abu Saeed (Medina)
  3. Shah Rauf Ahmed Raaft Faruqi Mujaddidi Rampuri (Bhopal)
  4. Mawlana Khalid al-Baghdadi al-Kurdi al-Rumi (Turkey)[1]
  5. Mawlana Ismaeel Madani (Medina)
  6. Mawlana Ghulam Mohiuddin Qusoori[1]
  7. Mawlana Bashartullah Behra'ichi
  8. Mawlana Shah Gul Muhammad Ghaznavi (Bukhara)
  9. Mawlana Muhammad Sharif (Sirhind)
  10. Mawlana Pir Muhammad (Kashmir)
  11. Mawlana Jan Muhammad (Herat)
  12. Mawlana Muhammad Jan (Makkah, d.1266 AH), whose Khulafa spread up to Turkey[1]
  13. Shah Saad'ullah Naqshbandi 
  14. Sir Sayed Ahmad Khan founder of the Madrasatul Uloom now Aligarh Muslim University's father, was his pupil. Sir sayed Ahmad Khan, wrote about him in Asarus Sanadeed(Archives of prominent personalities.)
  15. He was born in 1156 AH (1743 C.E) in PatialaPunjab in current-day India.[1] His father was Shah Abdul-Latif, a scholar and Sufi shaykh belonging to the Qadri tariqah. It is reported in his biographies that his father had a dream before his birth in which he saw Sayyadna Aliwho told him to name the baby on his name (Ali). After he grew up, he modified his own name to be Ghulam Ali (literally meaning slave of Ali, a common name in Indian Muslims today). Similarly, his mother had a dream in which she saw Muhammad who told her to name the baby Abdullah.Hence his real name is still known to be Abdullah while his alias is Ghulam Ali.
    He is reported to have memorized the Quranin a single month's duration.[1] In 1170 AH he came to Delhi to take the oath of allegiance to Mirza Mazhar Jan-e-Janaan who was a famous Shaykh of Naqshbandi tariqah in Delhi at that time. After getting trained in the major Sufi orders including Naqshbandi for 15 years, he received complete Khilafat (spiritual Ijazah) from his Shaykh.[1]
    He had many Khulafa (deputies) who spread the Naqshbandi Sufi order to a vast number of people in the whole Muslim world at that time. His Khulafa went to BukharaBaghdadMadinah and Turkey. His famous khalifa was Mawlana Khalid al-Baghdadi who had hundreds of thousands of followers in his lifetime, and many Naqshbandi's today in Turkey and nearby countries follow him.
    He is quoted to have said: "My Faid (spirituality) has reached far off countries. Our Halqa is held in Makkah and our Halqa is held in Madinah. Similarly our Halqa is held in Baghdad, Rome (now Turkey and Cyprus) and Maghrib (Parts of Europe and Africa facing Asia). And Bukhara is our parental home."[1]
    He died on 22 Safar 1240 AH (15/16 October 1824) and was buried alongside his Shaykh's grave in Khanqah Mria in Delhi.[1]

    WrittingsEdit

    He wrote multiple books, the most famous of them is Maqamat Mazhari in Persian, which is a complete biography of his shaykh Mirza Mazhar Jan-e-Janaan Shaheed.[1]
    His other books are:
    • Edah-e-Tariqat
    • Ahwal-e-Buzurgaan
    • Risalah dar Tariqah Ba'yat wa Azkar
    • Risalah dar Tariqah Naqshband
    • Risalah Sitri Chand dar Ahwal-e-Shah-e-Naqshband
    • Risalah-e-Azkar
    • Risalah-e-Muraqbat
    • Risalah dar Aitarazat Shaykh Abdul-Haq bar Hazrat Mujaddid
    • Risalah Mashgooliyah
    • Sulook Raqia Naqshbandia
    • Makateeb Shareefa (collection of his letters)
    • Kamalat-e-Mazhariya
    • Malfoozat-e-Sharifa[2]

    Malfuzat(Speech)Edit

    • He said that,"Mujadddedi tarika have flows the nisbat(fayed) of naqshbandiya,qadiriya,chistiya.among them first one is more powerful."
    • He said that,'the love and mohabbat of duniya is the main root of all sin'
    • He said that, Imame rabbani describe the asrar of marifat very clearly no other awliya of ummat can'nt describe like him.

    Spiritual Chain of Succession

    His KhulafaEdit

    His Khulafa were numerous and many of them were prominent Shaykhs at their times. Following is a list of his most prominent Khulafa as extracted from various sources.
    1. Mawlana Hafiz Abu-Saeed-Ahmadi Faruqi Mujaddidi Naqshbandi, his successor (Delhi)[1]
    2. Mawlana Hafiz Shah Ahmed Saeed Faruqi Mujaddidi, son of Hafiz Shah Abu Saeed (Medina)
    3. Shah Rauf Ahmed Raaft Faruqi Mujaddidi Rampuri (Bhopal)
    4. Mawlana Khalid al-Baghdadi al-Kurdi al-Rumi (Turkey)[1]
    5. Mawlana Ismaeel Madani (Medina)
    6. Mawlana Ghulam Mohiuddin Qusoori[1]
    7. Mawlana Bashartullah Behra'ichi
    8. Mawlana Shah Gul Muhammad Ghaznavi (Bukhara)
    9. Mawlana Muhammad Sharif (Sirhind)
    10. Mawlana Pir Muhammad (Kashmir)
    11. Mawlana Jan Muhammad (Herat)
    12. Mawlana Muhammad Jan (Makkah, d.1266 AH), whose Khulafa spread up to Turkey[1]
    13. Shah Saad'ullah Naqshbandi 
    (With the courtesy of Wikipedia)

PDF, Tafseer Paigham_e_Quran

Wednesday 5 February 2020

Maulana Ibrahim Sirhindiشیخ ابراہیم سرہندی

شیخ ابراہیم سرہندی فقہ حنفی کے زبردست عالم تھے وہ سرہندمیں پیدا ہوئے. ابتدائی تعلیم مفتی ابوالفتح تھانیسری سے حاصل کی. شیخ شہاب الدین احمد مکی سے دوران حج حدیث پڑھی.
کچھ عرصہ بعد ہندوستان آکر اکبر بادشاہ کی ملازمت میں شامل ہوگئے. جلد ہی اکبر کے خاص مصاحبین میں  ان کاشمار ہونے لگا. بحث ومباحثہ میں انہیں کوئی شکست نہ دے سکتاتھا. ملاعبدالقادر بدایونی ۹۸١ھ میں جب دربار اکبری میں پیش ہوئے تو بادشاہ نے علی الاعلان کہا کہ شاید بدایوں کا یہ آدمی شیخ ابراہیم سرہندی کو شکست دے سکے. وہ اپنی دلیلوں سے مخالف کامنھ بند کردیتے تھےایک مرتبہ بادشاہ کی مجلس میں مرزا مفیض کی تفسیر پیش کئے جانے کے موقع  پر شیخ ابراہیم نے مرزا سے پوچھا آپ نے قرآن مجید کی تفسیر لکھی ہے  موسی لفظ قرآن میں جابجا آیا ہے لغوی اعتبارسے اس کی اصل کیا ہے؟مرزا صاحب خاموش رہے. کوئی جواب نہ دے سکے. اور لوگوں پر شیخ ابراہیم سرہندی کی قابلیت کی دھاک بیٹھ گئ. بادشاہ نےمتھراکے قاضی شکر سےکہا تم نے اس مباحثہ میں حصہ کیوں نہ لیا؟انہوں نے جواب دیا اگر شیخ ابراہیم مجھ سے پوچھ بیٹھتے عیسی کی اصل کیا ہے تو میں کیا جواب دیتا. ؟
 اکبر بادشاہ  نے انہیں ۹۸۷ھ/١٥۷۹ عیسوی میں گجرات کا قاضی مقررکردیاتھا ۹۹۰ھ میں اکبر بادشاہ نے انہیں بغاوت کے شبہہ میں طلب کیا اور عین الملک کی تحویل میں دیدیا. بعد میں بادشاہ ان سے راضی ہوگیا. اور انہیں اپنے درباریوں شامل کرلیا.
ایک مرتبہ شیخ ابراہیم سرہندی شاہ فتح اللہ اور ابوالفضل  اور حکیم ابوالفتح میں جھگڑاہوگیاتو بادشاہ نے انہیں رنتھنمبور کے قلعہ میں بھیج دیا.  وہیں ان کی وفات ہوئی. قلعہ کی دیوار گراکر لاش نکالی گئی. جو رسی سے جکڑی ہوئی  تھی. یہ ۹۹۴ھ کا واقعہ  ہے لوگوں نے یہ خبر اڑادی کی انہوں نے اپنے آپ کو قلعہ سے نیچے گراکر خودکشی کی ہے حالاں کی خودکشی کی بات بے اصل تھی. وہ عربی ,فارسی اور سنسکرت کے بڑے عالم تھے. ۹۸٣ھ/١٥۷٥عیسوی میں انہوں نے اتھربن کاترجمہ کیا.
۹۹۰ھ!/١٥۷٥عیسوی  میں بادشاہ نے تاریخ اسلامی لکھنے کا حکم دیا چنانچہ سات علما نے تاریخ الفی لکھی جن میں  ایک شیخ ابراہیم سرہندی بھی تھے.
وہ عربی فارسی اور سنسکرت کے جید علماء  میں تھے.
(منتخب التواریخ, نزہۃالخواطر)