https://follow.it/amir-samdani?action=followPub

Friday 3 February 2023

مولانامحمداسحاق شیخ الحدیث رحمہ اللہ

حضرت مولانا محمد اسحاق محدث میواتی علیہ الرحمہ سے مجھے باقاعدہ شرف تلمذ حاصل نہیں البتہ دارالعلوم محمدیہ میل کھیڑ لا میں آپ بحیثت ممتحن تشریف لاتے تھے آپ نے ایک مرتبہ میل کھیڑ لا میں ہماری جماعت کاششماہی امتحان لیا,کافیہ آپ کی مشہورتھی, کافیہ سب سے پہلے اسباب منع صرف پوچھے اس کے بعد کہاقطامی کیاہے منصرف یاغیرمنصرف ؟مجھے یاد نہیں میں نے کیاجواب دیاتھا دیاالبتہ مجھے یہ ضرور یاد ہے اس وقت میرے ذہن میں یہ خیال آیا تھا کہ مدرسہ والے کیسے عجیب لوگ ہیں جو ہم جیسے ہیچمدان کے لئے امام النحو کوکیوں ممتحن کی حیثیت سے دعوت دی اس سے توخود مدرسہ بدنامی ہوگی. حضرت کاانداز امتحان میں یہ تھاکہ سوال کے بعدجواب نہ دینے پرخود جواب دیتے اور پھراس کی طویل تقریر بیان فرماتے یہی اندازاستاذی حضرت مولامحمدایوب قدس سرہ (والد ماجد حضرت مولانا محمد قاسم رحمہ بانی دارالعلوم محمدیہ میل کھیڑ لا کاتھا )یہ امتحان کئ گھنٹے چلا یہ غالباً 1987 کاواقعہ ہے. میں اسی سال دارالعلوم بساؤ ضلع جھنجھنوں راجستھان سے نحومیر میر صرف میر ابتدائی کتب عربی پڑھ کر نیانیا مدرسہ میل آیاتھا. اس کے بعددوسری ملاقات کے لئے میں خود نوح آپ کی خدمت اپنے پی ایچ ڈی کے مقالہ" مشرقی پنجاب کا عربی زبان وادب میں حصہ " پرمواد جمع کرہاتھا. مجھے معلوم ہوا کہ آپ عربی میں شاعری کرتے ہیں. حضرت مولانا عبدالمنان ناٹولوی دھلوی کے کے قصائد عربی مجموعہ میں نے اپنے حضرت مولانا دین محمد رحمہ اللہ سابق ا مام جامع مدن گیردہلی سے حضرت مولانا حبیب الرحمن گھاسیڑوی رحمہ اللہ

No comments:

Post a Comment