https://follow.it/amir-samdani?action=followPub

Saturday 16 November 2019

Arabic poetry

لکل اناس مقبر بفنا ء ھم
فھم ینقصون والقبور تزید
ترجمہ:سبھی انسانوں کے  قبر کی جگہ ان کے گھروں کے صحنوں میں ہے۔تو لوگ گھٹتے جا رھے ھیں اور قبریں بڑھتی جارھی ھیں۔
(عبداللہ بن ثعلبہ الحنفی)
الی اللہ اشکو لا الی الناس اننی
اری الارض تبقی والاخلاء تذھب
میں اللہ سے شکوہ کر رھا ہوں نہ کہ لوگوں سے۔کہ دوست لگا تا ر جا رہے ہیں اوران کی زمین یوں ھی با قی پڑی رہ گیی۔
 اخلاء لو غیر الحمام اصابکم
عتبت ولکن ما علی الموت معتب
اے میرے دوستوں اگر کوئی آفت سواء موت کے تم کو ستا تی تو میں اس پر عتاب کرتا مگر کیا کیجیئے کہ موت پر  کچھ عتاب نھیں کرسکتا۔ عربی ترجمہ: اخلاءی لو اصابکم سوی موتکم عتبت علیہ البتہ ولکن لا عتاب علی الموت  فصبر جمیل
(۔(العظمش الضب
درج ذیل مضامین بھی ملاحظہ فرمائیں اوراپنی آراء سے نوازیں:
#Etiquettes of naming
#نام رکھنے کے آداب
#The Impact of Islam on Indian culture
#Last address of the prophet Mohammad peace be upon him
#Prophet's life in short
#Munsif Gogoi
#شیخ مجدد الف ثانی رحمۃ اللہ علیہ
#ولیمے کے آداب
#والدین کے حقوق
 #ا نسان کے اپنی ذات سے متعلق آداب
#غیبت
#سنت و نوافل کہاں پڑھنا بہتر ہے مسجد میں یا گھر میں
#اولوالامرکی تفسیر
#آداب نکاح
#Eid Meeladun Nabi
# موبائل اور فون کے آداب


Thursday 14 November 2019

Munsif Gogoi

حقایق چشم پوشی سے کبھی بھی چھپ نہیں سکتے
مگر ہاں چھپ بھی سکتے ہیں اگر ہو چشم گوگو ءی۔

تردد افتراء وکذب پر بنیاد قائم کی۔

تحیر خود پے حیراں ہے۔تناقض نام گوگوءی

اڑاءے پرخچے انصاف کے بے چارے عادل نے

تقدس عقل پر برسا سر مقتل وہ کیوں روءی

گیا انصاف بھا رت سے بس اک طاقت کا کھیلا ہے۔

سبھی ڈرتے ہیں اس سے بوبڑے ہو یا کہ بوگو ءی

سر بسمل عدالت رو رہی تھی سر بجولاں تھی

صدایی حیف کرتی تھی بنام عدل گوگوءی
خداے لم یزل کے سامنے انصاف روتا تھا
گریباں پھاڑتا تھالے کے اپنا، نام‌ ء گوگو ءی
خدا سے ڈرنے والے ہی سنو انصاف کرتے ہیں
رہے گا نام اس کا بس، رہے باقی نہ اب کوئی
#Judgement of Babri Masjid By Justice Gogoi
درج ذیل مضامین بھی ملاحظہ فرمائیں اوراپنی قیمتی آراء سے نوازیں:
#Etiquettes of naming
#نام رکھنے کے آداب
#The Impact of Islam on Indian culture
#Last address of the prophet Mohammad peace be upon him
#Prophet's life in short
#Munsif Gogoi
#شیخ مجدد الف ثانی رحمۃ اللہ علیہ
#ولیمے کے آداب
#والدین کے حقوق
#ا نسان کے اپنی ذات سے متعلق آداب
#غیبت
#سنت و نوافل کہاں پڑھنا بہتر ہے مسجد میں یا گھر میں
#اولوالامرکی تفسیر
#آداب نکاح
#Eid Meeladun Nabi
# موبائل اور فون کے آداب

Tuesday 12 November 2019

New justice of India

 اسی کا عدل اسی کے گواہ وہی منصف۔
مجھے معلوم ہے میرا قصور نکلے گا۔

غیبت

غیبت چھ اسباب کی بنا پر جا یز ہے:
١۔ظلم سے بچنے کے لئے۔لھذاکسی شخص کے ظلم وستم کی شکایت کے لئے متعلقہ حکام سے رجوع کرنا رشوت و ظلم وغیرہ کی اطلاع دینا جائز ہے۔٢.کسی برای کو دور کرنے کی غرض سے اصلاح کے لئے کسی کی غلطی کا ذکر کیا جا سکتا ہے۔البتہ اس کا مدار نیت پر ہے۔ اگر اصلاح کی نیت ہو تو کوئی گناہ نہیں۔اور اگر مقصد کسی کی اہانت ہوتو گنہگار ہوگا۔٣.بطوراستفتاء کسی کے ظلم وستم کا ذکر کیا جا سکتا ہے۔تاکہ مفتی سے رہنمائی حاصل کی جا سکے۔٤کسی مسلمان کو دین یا دنیا کے نقصان سے بچانے کے لئے جیسے کوئی شخص کسی دوسرے شخص سے معاملہ کرے یا کہیں رشتہ طے کر نا چا ہیے اور اس بارے میں پوچھ تاچھ کرے تو صحیح صورت حال کی وضاحت ضروری ہے۔خواہ اس میں کسی کا عیب ہی کھولنا پڑے۔  ٥.اگر کوئی انسان کسی ایسے لقب سے مشہور ہے جس میں اس کے نقص کا اظہار ھوتا ہو جیسے اعمش ،اخفش وغیرہ تو اس نقص کے نام سے بھی پکارنا جایز ہے۔٦. ایسے شخص کی غیبت بھی جایز ہے جس کے ظاہری حالات گناہوں اور معصیتوں کا اظھار کرتے  ہوں یا وہ بر سر عام فسق و فجور میں مبتلا رہتاہو۔
(www.drmuftiamir.blogspot.com)
#causes when back biting is permissible
درج ذیل مضامین بھی ملاحظہ فرمائیں اوراپنی قیمتی آراء سے نوازیں:
#Etiquettes of naming
#نام رکھنے کے آداب
#The Impact of Islam on Indian culture
#Last address of the prophet Mohammad peace be upon him
#Prophet's life in short
#Munsif Gogoi
#شیخ مجدد الف ثانی رحمۃ اللہ علیہ
#ولیمے کے آداب
#والدین کے حقوق
# ا نسان کے اپنی ذات سے متعلق آداب
#غیبت
#سنت و نوافل کہاں پڑھنا بہتر ہے مسجد میں یا گھر میں
#اولوالامرکی تفسیر
#آداب نکاح
#Eid Meeladun Nabi
# موبائل اور فون کے آداب


Monday 11 November 2019

Imitation or Taquleed

Imitation of Allah and messenger of Allah is obligatory as Allah says:اطیعواللہ واطیعوالرسول  . Follow Allah and Follow the messenger of Allah. If any person is able to understand all Hadith and Qur'an directly then he or she Follow the direction of Allah and the prophet Mohammad peace be upon him,as islamic scholars Imam Abu Hanifa, Imam Malik, Imam Shafai,Imam Ahmad bin Hambal and other Islamic leaders did.But if any one have no knowledge of Sharia directly then he or she asks someone amongst who have knowledge of Sharia as Imam Abu Hanifa Imam Malik Imam Shafai Imam Ahmad bin Hambal etc as expert of sharia.Third option I mean in some cases following Imam Abu Hanifa and some cases imam Malik and in some other Imam Ahmad bin Hambal it's not permitted because it's  May open the gate of their own wishes.Therefore everyone is free to follow any Imam but it is not appropriate to follow in some matters Imam Abuhanifa in some Imam Malik and in some Imam Ahmad bin Hambal Because it's not be Taquleed of Sharia but it would be Taquleed of their own wishes.Taqleed of a purticular Imam is not mentioned in the Qur'an and Hadith but it's emerges in the context that if it not be mandatory to imitate any one imam then people will choose in  some issues from one imam and some from another according to their own comfort zone while in the jurisprudence of the Islamic law there's a lot of differences in some matters Imam Abuhanifa says Taboo and another imam says mandatory ,for example according to Imam Abuhanifa reciting of Qur'an behind the Imam is  makrooh tahrimi while Imam Shafai says it's wajib or mandatory Both have Hadith. Eventually it's decided by whole ummah that if any Muslim is not Mujtahid he or she imitate any of Mujtahid Imam, 

Saturday 9 November 2019

Prophet Mohammad's (PBUH) life in short

1.Prophet's birth:1st year of Amul Feel,in the spring season Monday is the agreed day.50 days after the event of the elephant/22nd April 570 AD,1st Jaith 628 Bikrami before sunrise, popularly  known to be 12 Rabiul Awwal.
2.Death of the prophet's mother:At the age of 6 years.
3.Death of his grandfather:At the age of 8 years 2 month 10 days.
4.First Journey to Syria with Abu Talib:At the age of 12 years 2 months.
5.Second journey to Syria as a trader:At the age of 23 or 24.
6.Marriage with Hazrat Khadija:At the age 25 years 2 months.
7.Prohethood:At the age of 40 years 11days,9Rabiul Awwal corresponding to 12 February,610AD Monday.
8:Year of sorrow (عام الحزن):Death of Hazrat Abu Talib and Hazrat Khadija.10th year of Prophethood.
9.Visit to Taif:Jumadal Ukhra,10th year of Prophethood.
10.Ascension (Meraj):27 Rajab,10th year of Prophethood,Monday.
11.Daily prayers five times a day prescribed:27th Rajab,10th year of Prophethood, Monday.
12.Beginning of Islam in Medina:Zulhija,10th year of Prophethood.
13.First pledge of Aqaba with 12 persons:Zulhija,12th year of Prophethood.
14.Second pledge of Aqaba with 75 persons.
15.Migration: from Makkah to the cave of Thaur:Safar 27,13th year of Prophethood in the age 53 years.
Departure from cave Thaur to Madina:1st Rabiul Awwal,13th year of Prophethood,Monday,16th September,622 AD.
16.Foundation of Masjid Nabavi: Rabiul Awwal,1 Hijri.
17.Marriage with Hazrat Ayesha: Shawwal,1 Hijri.
18.Begin of Azan:2 Hijri.
19.Zakat prescribed: 2 Hijri.
20.Change of Qibla:15th Sha'aban,2 Hijri, Monday.
21.Ram fast prescribed: 1st Ramadan,2th Hijri, Wednesday.
22.congregational prayer of Eidul Fitr,Fitrah ordered:1st Shawwal,2 Hijri.
23.Battle of Badr:17,Ramadan,2 Hijri, Wednesday.
24.Marriage of Hazrat Ali and Hazrat Fatima:2, Hijri, after Battle of Badr.
25.Final order of prohibition of wine:3Hijr.
26.Birth of Hazrat Hasan:15 Ramadan,3Hijri.
27.Battle of Uhud:5, Shawwal,3 Hijri after Friday prayer.
28.Final order of prohibition of usury: Soon after Battle of Uhud.
29.Detailed laws of inheritance issued:Soon after Battle of Uhud.
30.order of Hijab:1 Zulqad,4, Hijri Friday.
31.Begining of the Prophet's fatal disease:End of safar,11 Hijri.
32.Last congregational prayer at the mosque and last address:5 days before passing away, Thursday,Zohar prayer.
33.passing away:12, Rabiul Awwal,11,Hijri Monday, forenoon.
34.Burial in Hazrat Ayesha's room: Night between 13th and 14th Rabiul Awwal,11Hijri,Tuesday.
***
#Life of the prophet in short۔
*****************************
May study  the following please:
#Etiquettes of naming
#نام رکھنے کے آداب
#The Impact of Islam on Indian culture
#Last address of the prophet Mohammad peace be upon him
#Prophet's life in short
#Munsif Gogoi
#شیخ مجدد الف ثانی رحمۃ اللہ علیہ
#ولیمے کے آداب
#والدین کے حقوق ا نسان کے اپنی ذات سے متعلق آداب
#غیبت
#سنت و نوافل کہاں پڑھنا بہتر ہے مسجد میں یا گھر میں
#اولوالامرکی تفسیر
#آداب نکاح
#Eid Meeladun Nabi
# موبائل اور فون کے آداب

Friday 8 November 2019

Eid meeladun Nabi

Eid meeladun Nabi ( عید میلادالنبی )is the annual celebration as a red  later day on the birth anniversary of the prophet Muhammad peace be upon him.Prophet always guided us with the direction of the holy Qur'an and his own traditions.His whole life was according to the Qur'an and Hadith.We have several books of Hadith as: Bukhri,Muslim ,Abudaud,Tirmzi,Nasai,Ibn Maja,Muatta Imam Malik,Muatta Imam Muhammad,Musnad Imam Ahmad bin Hambal,Musnad Humaidi,Sahih Ibn Hibban,Tabrani,Darmi,Tahawi,Musnad, Abu Hanifa,Kitabul Umm    lishafaai,Musannaf Abdul Razzaqu, Musannaf Ibn Abi Shaiba,etc but never found in the Holy Qur'an and Hadith the birth anniversary celebration of the prophet Mohammad peace be upon him as we celebrate it nowadays. It's unanimously agreed that the prophet passed away on 12 Rabiul Awwal 11 Hijri Monday forenoon.While according to some historical traditions Prophet Mohammad peace be upon him passed away on the same date.وابیض یستسقی الغمام بوجھہ۔
ثمال الیتامی اربتہ للارامل۔
That sheen or lovely personality by whom Face to be suplicated seeking for rain.Indeed he was shelter for orphans , and he used to fulfill needs of widows.
#Eid Meeladun Nabi
******************************************
Study please the following:
#Etiquettes of naming
#نام رکھنے کے آداب
#The Impact of Islam on Indian culture
#Last address of the prophet Mohammad peace be upon him
#Prophet's life in short
#Munsif Gogoi
#شیخ مجدد الف ثانی رحمۃ اللہ علیہ
#ولیمے کے آداب
#والدین کے حقوق
# ا نسان کے اپنی ذات سے متعلق آداب
#غیبت
#سنت و نوافل کہاں پڑھنا بہتر ہے مسجد میں یا گھر میں
#اولوالامرکی تفسیر
#آداب نکاح
#Eid Meeladun Nabi
# موبائل اور فون کے آداب

Thursday 7 November 2019

شیخ مجدد الف ثانی رحمۃ اللّٰہ علیہ

شیخ مجدد الف ثانی رحمۃ اللہ تعالی علیہ,شوال 971ھ 26میء 1564ء کو سر ہند پنجاب بھارت میں پیدا ہوئے۔ان کے والد شیخ عبد الاحد بھی شیخ طریقت اور عالم تھے۔سلسلہ نسب حضرت عمر فاروق رضی اللہ عنہ سے ملتا ہے۔آپ کے اجداد میں شیخ شہاب الدین علی فرخ شاہ کا بلی۔ھندوستان آکر آباد ہوئے۔ شیخ مجدد نے ابتدائی تعلیم اپنے والد سے حاصل کی۔کم سنی ہی میں قران مجید حفظ کرلیا۔اس کے بعد
 علوم صرف و نحو،حدیث،تفسیرکی  تعلیم حاصل کی۔دینی علوم کی تکمیل سیا لکوٹ میں شیخ کمال کشمیری سے کی۔معقولات و حدیث کی سند شیخ یعقوب صرفی کشمیری سے حاصل کی۔تفسیر شیخ بھلول بدخشانی سے پڑھی۔تحصیل علم کے بعد سر ھند میں ہی درس و تدریس کا سلسلہ شروع کیا۔جہاں ان کے والد ماجد نے تدریسی سلسلہ جاری کر رکھا تھا۔ شیخ  مجدد نے کیء سفر دارالحکومت آ گرہ کے کیے، ابوالفضل فیضی سے ملاقات رہی۔شیخ مجدد کی علمی قابلیت کی بنا پر وہ ان کے گرویدہ ہو گیے تھے۔تفسیر غیر منقوط کی تالیف کے زمانہ میں کیء بار انہوں نے شیخ مجدد سے رابطہ کیا۔ شیخ نے متعدد مقامات کی   تفسیر  لکھ کر انہیں دی۔جس کی بنا پر یہ دونوں بھائی آپ کی بھت قدر کرتے تھے۔آگرہ کے دوران قیام مختلف  علمی موضوعات پر آپ کا مناظرہ ابوالفضل سے ہوا۔اسی لئے   اثبات النبوہ لکھی۔شیخ مجدد نے  ابوالفضل سے فلسفہ کے  موضوعات پر بھی بحث کی جس کی شروعات ابوالفضل نے کی تھی۔شیخ نے امام غزالی کی احیاء العلوم سے اس کا رد کیا ابوالفضل نے غصے میں امام غزالی کے متعلق توھین آمیز کلمات کہے تو شیخ مجدد نے ابوالفضل کی سرزنش کرتے ہوئے کہا علماء کی مجلس میں بیٹھنا چاہتے ہو تو زبان کو اس قسم کی لغویات سے قا بو میں رکھو ۔اس کے بعد آپ ان کی مجلس میں نہیں گیے۔بالآخر ابوالفضل نے معذرت چاہی ۔ اکبر بادشاہ نے ایک بار بغیر کسی رؤیت شرعی کے روزہ توڑنے اور عید منانے کا اعلان کردیا۔اسی دوران شیخ مجدد ابوالفضل سے ملنے گیے تو آپ کے چہرے سے روزے کے آثار ظاہر تھے۔ابوالفضل نے شاھی فرمان کی طرف آپ کو متوجہ کیا تو آپ نےفرمایا کوئی شرعی شہادت موجود نہیں ہے بادشاہ کا کوئی اعتبار نہیں کونکہ وہ بے دین ہے۔ابوالفضل نادم ہوا لیکن پھر بھی اس نے پانی کا پیالہ آ پ کے منہ سے لگادیا آپ نے ہاتھ جھٹک دیا اور اسی وقت اٹھ کر چلے آئے۔اس کے بعد ابوالفضل نے آپ سے معافی مانگی ۔صاحب حضر ات القدس کے مطابق تفسیر غیر منقوط  سواطع الالھام کی تا لیف میں شیخ مجدد نے قابل قدر کام کیا ہے۔کیی مقامات کی تفسیر فی الفور لکھ کر دی۔ جب والد ماجد پر آپ کی جدائی شاق گزری تو وہ اکبر آباد آپ کو لینے کے لئے نکلے واپسی میں تھا نیسر میں شیخ سلطان تھا نیسر ی سے ملاقات ہوئی تعارف کے بعد انہوں نے اپنی صاحبزادی کا نکاح آپ سے کردیااس کے بعد آپ اپنے والد کی خدمت میں التزام سے رھنے لگے1007ھ ۔مطابق 1008ھ میں آپ حج کے ارادے سے نکلے دہلی میں اپنے ایک دوست شیخ حسن کشمیری سے ملاقات ہوئی تو انہوں نے آپ کو خواجہ باقی باللہ سے ملاقات کا مشورہ دیا آپ خواجہ صاحب سے ملے تو انہوں نے آپ پر کمال شفقت کا مظاہرہ کرتے ہوئے مزید قیام کے لیے کہا اس کے بعد آپ خواجہ باقی باللہ کے مرید ہوگیے ۔ تین ماہ خواجہ صاحب کی خدمت میں رہ کر سر ھند لوٹ آئے۔دوبارہ جب حاضر خدمت ہوءے تو خواجہ باقی باللہ نے آپ کو 1009ھ/1600ء میں خلافت سے سرفراز فرمایا۔تیسری مرتبہ جب آپ ایک عرصہ کے بعد خواجہ باقی باللہ کی خدمت میں حاضر ی کے ارادے سے نکلےتو خواجہ صاحب کابلی دروازے تک پیادہ پا استقبال کے لئے تشریف لائے اور اس تیسری ملاقات میں خواجہ صاحب نے آپ کو بہت سی بشارتیں دیں۔اور رخصت کرتے وقت فرمایا اب امید حیات بہت کم رہ  گیی ہے۔اس کے بعد خواجہ باقی باللہ نے آپ کو لا ہور جا نے کا مشورہ دیا لاھورمیں آپ سے وہاں کے علماء وعماءیدین نے بیعت کی۔مولانا جما ل الدین تلوی،مولانا عبد الحکیم سیالکوٹی آپ کے حلقہ ارادت میں شامل ہوئے۔27جمادی الاخری 1012ھ/6نومبر1603ء جب آپ لاہور میں مقیم تھے خواجہ باقی باللہ کا انتقال ہوگیا۔۔یہ جانکاہ خبر سن کر آپ لاہور سے دھلی پنہچے1598اور ارادت مندوں کو دلا سہ دیا۔دھلی میں کچھ عرصہ قیام کے بعد آپ سرھندواپس آگیے اور ارشاد و ھدایت کا سلسلہ جاری رکھا۔علم و فضل اور کمال تقوی و طہارت کی بنا پر آپ کا شہرہ عام ہوگیا۔عوام خواص میں اتنی شہرت ہوئی کہ شاھی امراء و حکام آپ کے حلقہ ارادت میں داخل ہوگئے۔ان میں خان خاناں،صدرجھاں،خان اعظم،مرتضی خان بھی شامل تھے جو اکبر کے دربار کی با آثر شخصیات تھیں۔شیخ مجدد نے ان حضرات کے ذریعے شہنشاہ اکبر کو راہ راست پر لانے کی کوشش کی لیکن خاطرخواہ کامیابی نہ مل سکی۔اور1014ھ/1605ء میں اکبر بادشاہ کا انتقال ہوگیا۔جہانگیری عھد میں شیخ مجدد نے احیاء اسلام  کی کوشش کی  نیز بدعات ومنکرات رسوم و خرافات کی بیخ کنی کے لئے زبردست جد وجہد شروع کی۔ملک کے مختلف گوشوں میں اپنے خلفاء کو روانہ کیا۔اور اراکین شاھی کو بھی اپنے مکاتیب کے ذریعےاس کی طرف توجہ دلائی۔۔صدرجھاں ،خان جھاں اور شیخ فرید کے نام آپ نے اپنے مکاتیب میں توجہ دلائی ہے کہ بادشاہ کے تقرب سے فایدہ اٹھا کر کلمہ حق گوش گزار کرتے رہیں۔اور احکام شرعیہ کی طرف اسے متوجہ کرتے رہیں شیخ مجدد امر اء وحکام کو اصلاح کی طرف متوجہ کرتے رہے۔شیخ مجدد کے تمام مکتوبات میں ایک بات خاص طور پر مشترک ہےکہ اس نقصان کی تلافی ہونی چاہیئے جو عہد اکبری میں اسلام کو پہنچ چکا ہے۔شیخ مجدد اور ان کے مریدین کی ان اصلاحی سرگرمیوں نےجہانگیر کے خوشامدیوں کوموقع فراھم کردیا آصف خان وزیر جہانگیرنے جب دیکھاکہ شیخ مجدد کا اثر أمراء و حکام اور عوام وخواص پر بڑھ رہا ہے اور اعیان حکومت ان کے حلقہ ارادت میں شامل ہورہے ہیں تو وہ بادشاہ کو یہ باور کرانے میں کامیاب ہو گیا کہ شیخ احمد سرہندی ایک سرکش انسان ہے،حکومت  کے باغی ہیں ثبوت میں یہ بھی کہا کہ سجدہ تعظیمی جو اکبر کے دور سے چلا آ رہا ہے اور علماء بھی اس کے جواز کا فتویٰ دے چکے ہیں شیخ مجدد  اس کی حرمت کا فتویٰ دے رہے ہیں آصف خان نے شیخ مجدد کے خلیفہ شیخ بدیع الدین کی سرگرمیوں پر سخت نگرانی شروع کر دی۔ عوام کو ان کے حلقہ ارادت میں شامل ہونے سے بھی روک دیا۔سرھنداور دارالحکومت کے درمیان ‌مراسلت کا سلسلہ بھی روک دیا گیا۔بالآخر شیخ بدیع الدین نے خود سرھندجانے کا فیصلہ کیا۔لھذا وہ بلااجازت لشکر سے سرہند پہنچے تو شیخ مجدد ان کے بلا اجازت آنے پر ناراض ہوئے۔ادھر آصف خان اور دیگر امرا نےبادشاہ   کو بتایا کہ شیخ بدیع الدین سر ھند کوئی سازش رچنے گیے ہیں۔چنانچہ شیخ مجدد کی سرگرمیوں پر کڑی نظر رکھی گئی اور ان کے مکتوبات اور کتابوں کی سخت چھان بین کی گئی۔دفتر اول کے مکتوب نمبر 11کونشانہ تنقید بنایا گیا۔علما کو بھی اس مکتوب کے مندرجات پر اکسایا آگیا۔شیخ مجدد نے اپنے اس مکتوب میں خواجہ باقی باللہ کو لکھتے ہوئے اپنے مقامات عروج کا ذکر کیا ہے۔آپنے اس میں لکھا ہے کہ مختلف مقامات کو طے کرتے ہوئے اس مقام پر پہنچے جو حضرت صدیق اکبر کا مقام ہے اس پر یہ اعتراض کیا گیا کہ شیخ مجدد حضرت صدیق اکبر پر اپنی فضیلت کا دعویٰ کرتے ہیں۔لہذا بڑھا چڑھا کر بادشاہ کے کان بھرے گیےجہانگیر نے شیخ مجدد کو اکبر آباد طلب کرلیا شیخ اپنے مخصوص خلفاء کے ھم راہ دربار شاہی میں پہنچے اور کوئی خلاف شرع آداب سے بچتے ہوئے شھنشاہ جہانگیر سے ملاقات کی۔ اپنے مکتوب پر اعتراض کا جواب دیا۔اپنے  ایک مکتوب میں اس کی و  ضاحت کرتے ہوئے لکھتے ہیں در  فرقہ صوفیاء اگر کسی خود را از سگی بھترداند صوفی نیست چہ جائیکہ خود را از صدیق اکبر افضل داند۔ آپ  جواب دیتے ہوئے فرماتے ہیں کہ اگر شہنشاہ اپنے کسی ادنیٰ کارندے کو اپنے پا س تھوڑی دیر بلا تے ہیں تو اس مطلب یہ نہیں ہے کہ وہ شخص اعلی وزراء و حکام سے بڑھ گیا۔      آصف خان نے جہانگیر سے کہا: انھوں نے سجدہ تعظیمی نہیں کیاان سے سجدہ تعظیمی کے لئے  کہا جاءے آپ نے سجدہ تعظیمی کرنے سے منع کرتے ہوے فر مایا سجدہ بجز
خدا وند قدوس کسی کے لئے روا نہیں
شہزادہ خرم نے جو بعد میں شاہجہاں کے نام سے سریر آرائے سلطنت ہوئے نے افضل خاں اور مفتی عبد الرحمن کو بھیج کر آپ کو سجدے کے لئے آمادہ کرنا چاہا لیکن آپ نے صاف انکار کردیا اور فرمایا: این رخصت است و عزیمت دران است کہ سجدہ بہ غیر اللہ نہ کردہ شود۔جب آپ نے سجدہ کرنے سے صاف انکار کردیا تو جہانگیر نے ١٠٢٨ھ/١٦١٩ء میں آپ کو قلعہ گوالیار میں قید کر دینے کا حکم دیا۔جھانگیر نے اپنی تزک میں بھی اس کا ذکر کیا ہے۔لیکن وہاں سجدہ تعظیمی کا کوئی ذکر نہیں کیا بلکہ آپ کے مکتوب یازدہم کو نیز شور ش عوام کو بنیاد بنا کر قید کر نے کا ذکر کیا ہے۔قید و بند کی یہ صعوبتیں یہیں ختم نہ ہو ءییں بلکہ آپ کی تمام تر جایدادوں کے بھی ضبط کرنے کا حکم دے دیا۔ آپ حویلی باغ وغیرہ اور کتابیں ضبط کرلی گئیں۔ ١٠٢٩ھ /١٦٢٠ء میں آپ کو رہا کردیا گیا۔اور آپ کو اجازت دے دی کہ خواہ لشکر کے ساتھ رہیں یا اپنے وطن چلے جائیں۔آپ نے لشکر شاہی کے ساتھ ہی رہنا مناسب سمجھا۔آپ ١٠٣٣ھ تک لشکر کے ساتھ رہے۔ لشکر کے ساتھ حضرت مجدد کو رکھنے میں جہاں گیر کی بظاھر یہ مصلحت تھی تاکہ عوام سے آپ دور رھیں اور امراء دربار و لشکر سے آپ کے تعلقات شہنشاہ کی نظر میں رہیں۔ تزک جہانگیر ی سے بظا ھر معلوم ہوتا ہے کہ جہاں گیر کو اخیر میں آپ سے عقیدت ہوگیء تھی۔کیونکہ جہانگیر شیخ مجدد الف ثانی رحمۃ اللہ علیہ کی رہائی کے تین سال بعد اپنی سالگرہ کے ذکر میں لکھتا ہے: بدستور ھر سال خود را بہ طلا واجناس وزن فرمودہ در وجہ مستحقان مقرر فرمودم۔ازاں جملہ شیخ احمد سرہندی را دو ہزار روپیہ عنایت شدہ۔بالآخر شیخ مجدد سرھندواپس تشریف لے آئے تو عوام الناس کا سیلاب حلقہ عقیدت میں شامل ہونے کیلئے امنڈ پڑا۔آپ نے اس کے بعد عمر کا بقیہ حصہ سرھند میں رشد و ہدایت تصنیف و تالیف میں مصروف رہتے ہوئے گذارا۔٢٨صفر،١٠٣٤ھ/١٠دسمبر ١٦٢٤ءکو شریعت و طریقت کا یہ آفتاب عالم تاب اپنی تمام تر جلوہ سامانیوں کے باوجود ٦٣سال عمر پاکر سرزمین سرھند میں غروب ہو گیا۔آپ کی اولاد میں سا ت لڑکے اور تین بیٹیاں تھیں۔ت ان میں سے تین صاحبزادے شیخ محمد فرخ،شیخ محمد عیسیٰ اور شیخ محمد اشرف بچپن ہی میں انتقال کرگئے باقی چار صاحبزادے بہت مشہور ہوئے اور انہوں نے اپنے والد گرامی کی وراثت کو خوب پروان چڑھایا۔ ان کے اسماء گرامی حسب ذیل ہیں:١.شیخ محمد صادق ولادت ١٠٠٠ھ/ ١٥٥٢ء متوفی ٩ربیع الاول ١٠٢٤ھ/ ١٦١٥ء ٢.خواجہ محمد سعید ١٠٠٥ھ /١٥٩٦ءوفات ١٠٧٩ء٣.شیخ محمد معصوم ولادت ١٠٠٧ءوفات ١٠٧٩ء ٤. شیخ محمد یحییٰ ۔حضرتِ مجدد کی وفات کے وقت ان کی عمر  ٩ سا ل تھی۔ تصانیف :١.مکتوبات۔ سہ جلد
٢.رسالہ رد شیعیت
٣.رسالہ اثبات النبوہ
٤.رسالہ تھلیلیہ
٥.رسالہ مبداء و معاد
٦.رسالہ معارفِ لدنیہ
٨.مکاشفات غیبیہ
٩.تعلیقات بر شرح رباعیات
١٠.تعلیقات عوارف المعارف
١١.رسالہ آداب المریدین
مکتوبات:شیخ مجدد نے اپنے مرشد خواجہ باقی باللہ کے اشارے پر مکتوبات لکھے۔یہ تین دفاتر پر مشتمل ھیں۔پہلی جلد ٣١٣ مکتوبات پر مشتمل ھیں۔دفتر اول کے  مرتب خواجہ یار محمد بخشی طالقانی ھیں جو حضرت مجدد الف ثانی کے مرید تھے۔جب حضرت مجدد کو معلوم ہو ا کہ ٣١٣مکتوبات جمع ہوگئے ہیں تو فرمایا یہ عدد مبارک ہے لہذا اس دفتر کو اسی عدد پر ختم کریں۔ پہلا دفتر ١٠٢٥ھ /١٦١٦ء میں مرتب ہوا۔خواجہ ھاشم کشمی نے اس کی تاریخ درالمعرفت سے نکالی جسے حضرت مجدد نے پسند فرمایا اور اس دفتر کو اسی نام سے موسوم کرنے کاحکم فرمایا۔
دفتر دوم کا تاریخی نام نورالخلایق جس سے سا ل تالیف ١٠٢٨ھ برامد  ہوتا ہے۔اس دفتر میں ٩٩مکتوبات ہیں۔اس عدد پر اس دفتر کو اس لیے ختم کیا گیا کیونکہ یہی تعداد اسماء حسنیٰ کی ہے۔  دفتر سوم کے مرتب خواجہ ہا شم کشمی ہیں جنھوں نے  اسے ١٠٣١ھ /١٦٢٢ء میں مرتب کیا اور معرفت الحقائق نام رکھا۔مکتوبات کے چند  موضوعات حسب ذیل ھیں :۔معرکہ سنت و بدعت ،تردید نظریہ وحدت الوجود،نظریہ وحدت الشھود،ترتیب مراتب وترتیب خلافت،حقوق وومراتب صحابہ،حقوق و مراتب مصطفیٰ،سیرت رحمۃ للعالمین، مرتبہ حدیث صحیح بخاری بعد قرآن مجید،ادلہ احکام شرعیہ،موازنہ شریعت و تصوف۔ علامہ محمد مراد  دمشقی نے مکتوبات کا عربی میں ترجمہ کیا جو دمشق سے شا یع ہو چکا ھے۔ اس کے علاوہ تشیید المبانی کے نام سے مکتوبات کی روایات حدیث کی تخریج لکھی گئی۔عالم عرب میں شیخ خالد کردی نے سلسلہ نقشبندیہ مجددیہ کو بہت ترویج دی۔
******************
#شیخ مجدد الف ثانی رحمۃ اللہ علیہ
#Sheikh Mujaddid Alfsani.
درج ذیل مضامین بھی ملاحظہ فرمائیں اوراپنی قیمتی آراءسے نوازیں:

#Etiquettes of naming
#نام رکھنے کے آداب
#The Impact of Islam on Indian culture
#Last address of the prophet Mohammad peace be upon him
#Prophet's life in short
#Munsif Gogoi
#شیخ مجدد الف ثانی رحمۃ اللہ علیہ
#ولیمے کے آداب
#والدین کے حقوق
# ا نسان کے اپنی ذات سے متعلق آداب
#غیبت
#سنت و نوافل کہاں پڑھنا بہتر ہے مسجد میں یا گھر میں
#اولوالامرکی تفسیر
#آداب نکاح
#Eid Meeladun Nabi
# موبائل اور فون کے آداب

Tuesday 5 November 2019

Last address of the prophet Mohammad peace be upon him in Arafat

We seek protection against mischiefs of our hearts and our evil actions.whomsoever God guides on the right path no one can lead him astray and whomsoever God does not give guidance no one can guide him right."I declare this truth that there is no God except Allah and I declare this truth that Mohammad is his servant and his massenger.O servant of God!I advise you to worship him and I persuade you to do so.
I begin with these sacred words.After this I tell you.O people! listen to me carefully as speak clearly, for i do not think I will have the opportunity to meet you there after this year.O People!your blood and your property have been sanctified to one another till you are presented to your Lord,just as this month,year,this day in this city are sanctified.Beware that I have conveyed the word to you.O Allah be our witness!so whosoever has anything in trust should return it to it's owner.Amounts of interest of the days of ignorance are remitted and first of all I remit the claims of interest of my uncle Abbas bin Abdul Muttalib . All claims of blood of the days of ignorance are cancelled and first of all I cancel the blood demand of Rabia bin Harris bin Abdul Muttalib.All titles and offices of the days of ignorance are abolished with the exception of caretaking of Kaaba and Saqaya.Deliberate murder shall be avenged.For the death caused unintentionally by club or stone the compensation fixed is a hundred camels anyone increasing it will be considered as belonging to the days of ignorance.O people! After the establishment of the order of truth the devil has lost hope that he will be worshipped in this land.But he will be pleased if he is obeyed through such other sins which you consider light.O people! the change of months (sanctified months)is an addition to the ways of apostasy and through it the idolaters fall into further wrong path that a month made permissable one year and prohibited next year so that by manipulation they substitute the number of the months prohibited by God.Surely, the world has today returned to the time when Allah created the earth and the heavens.Before Allah the number of months is definitely twelve and when God created heaven and earth this number was entered into His Book the charter of destiny is still there.Of those four months are sanctified:Viz.,zulqad,zulhij and Muharram and one separate i.e.Rajab which is between Jumadal ukhra and sha'aban. Beware that I have conveyed the word.O Allah be thou the witness.O people! your women have been given some rights in respect of them.It is incombent on them to let no one enter into their sleeping chambers except you and do not let anyone enter into your house whose entry is not liked by you.And they should not commit any adultery.If they commit it God has permitted you to part with them,keep them out of your sleeping chambers and give them such bodily punishment which does not leave a mark on the body.If they desist and obey you their maintenance is your responsibility.Surely,women are subject to you and cannot act of their own accord you have taken them as your companions as a trust from Allah and you have use of their bodies with Allah's permission.So fear God in respect of women and treat them in the right manner.Beware that I have conveyed the word.O Allah! Be thou the witness.O people!Men of the faith are brothers to one another and so to take the property of a brother without his permission is prohibited.Beware that I have conveyed the word of Allah! Be thou the witness.So do not, after me go back to the ways of idolatry and slay not each other. I am leaving with you a thing that as long as you follow it, you will never go astray,and that is the book of Allah.Beware that I have conveyed the word.O Allah! Be thou the witness.O people!your God is one, and your ancestor is also one.You are all the progeny of Adam who was created from earth.The most respected before God amongst you is one who is most God fearing.No Arab has preference over a non-Arab or a non-Arab over an Arab.Preference,if any is on the basis of the fear of God.Beware that I have conveyed the word of Allah.O Allah Be thou the witness.And you people will be asked about me.Now tell me what you will say.All cried out:We affirm that you have conveyed the message carried out the responsibility of instructing the people,raisef all curtains from the face of truth and faithfully conveyed the trust of Allah.O Allah Be Thou the witness!O Allah Be Thou the witness!so Allah Be Thou the witness!Those who are present here should convey thise things to Those who are absent.Possibly those who are absent may remember and observe these things more carefully than those present.O People!Allah has assigned a specific share of inheritance to each heir.To will more than one third of one's property is not permitted.The child belongs to one on whose bed it is born and the adulterer shall be stoned.Whosever calls someone else his father besides his real one, will meet the curse of God and Angeles and all men and no amends will be accepted from him on the day of judgement. Allah's protection and blessings descend on you!O people! No prophet is to come after me and no community will be raised after you.So listen carefully and devote yourself in submission to God, offer prayers five times daily,perform pilgrimage of your Lord's Sacred Mosque and carry out the orders of your chiefs and rulers that you may find a place in paradise.
#Last Address of the prophet Mohammad peace be upon him in Arafat.

Please study the following :
#Etiquettes of naming
#نام رکھنے کے آداب
#The Impact of Islam on Indian culture
#Last address of the prophet Mohammad peace be upon him
#Prophet's life in short
#Munsif Gogoi
#شیخ مجدد الف ثانی رحمۃ اللہ علیہ
#ولیمے کے آداب
#والدین کے حقوق
# ا نسان کے اپنی ذات سے متعلق آداب
#غیبت
#سنت و نوافل کہاں پڑھنا بہتر ہے مسجد میں یا گھر میں
#اولوالامرکی تفسیر
#آداب نکاح
#Eid Meeladun Nabi
# موبائل اور فون کے آداب

Monday 4 November 2019

آدابِ نکاح

اسلام میں نکاح کو بہت سادہ رکھا گیا ہے۔نبی کریم  صلیٰ علیہ وسلم کا ارشاد گرامی ہے برکت کے اعتبار  سے  سب  سے زیادہ عظیم نکاح وہ ہے جس میں  کم سے کم مشقت وخرچہ ہو۔   
نکاح کے آداب:
١.اچھی نیت سے نکاح کرنا۔
٢.شادی کرنے میں جلدی کرنا۔
٣.نان نفقہ وغیرہ کی استطاعت ہو تب ہی نکاح کرنا۔
٤.عورت کا اپنے ولی کے ذریعے پیغام بھجوانا۔
٥.دوسرے کے پیغام نکاح پر اپنا پیغام نہ بھجوانا۔
٦.عورت کا اپنی سوکن کی طلاق کا مطالبہ نہ کرنا۔
٧ شادی سے پہلے اپنی ہونے والی بیوی کو ایک نظر دیکھ لینا۔
٨.شادی سے پہلے عورت کی رائے معلوم کرلینا۔
٩.مردعورت کا دل ایک دوسرے کی طرف راغب ہواور کوئی شرعی مانع نہ ہو تو ان کا نکاح کرادینا۔
١٠.اپنی شریکِ حیات کے طور پر دیندار اچھے اخلاق والی عورت کا انتخاب کرنا۔
١١.نسب دین مال،آزادی،اور پیشے میں کفو یا برابری کا خیال رکھنا۔
١٢.زیادہ بچے جننے والی عورت کو تلاش کرنا۔کیوں کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے ارشاد فرمایا:زیا دہ محبت کرنے والی اور زیادہ جننے والی عورت سے شادی کرو اس لئے کہ میں تمہاری کثرت تعداد پر فخر کرنے والا ہوں۔
١٣.طلاق شدہ سے نکاح میں کوئی مصلحت نہ ہو تو باکرہ یعنی کنواری سے نکاح کرنا۔
١٤.اپنی بساط سے زیادہ مہر متعین نہ کرنا۔
١٥.شادی کے لئے کسی دن کو منحوس نہ سمجھنا۔
١٦.علی الاعلان نکاح کرنا۔
١٧.مسجد میں نکاح کرنا۔
١٧.دولھااور دلہن کو یہ دعا دینا:بارک اللہ لک وبارک علیک وجمع بینکما فی خیر۔(اللہ تعالیٰ تمہیں اس میں برکت دے۔اور اسے برکت کا ذریعہ بنائے اور تمہاری اولاد میں بھلائی قائم رکھے۔
١٩.چھوارے تقسیم کرنا۔
٢٠.دولہا ودلہن کو ہدیہ دینا۔
٢١.سادگی سے نکاح کرنا۔یعنی فضول خرچی اور دیگر تکلفات سے بچنا۔
٢٢.رسومات سے پرہیز کرنا۔
٢٣نکاح کے بعد جب سب سے پہلے تنہائی ہوتو بیوی 
کےپیشانی کے بال پکڑ کر یہ دعا پڑھنا:۔
اللہم انی اسئلک خیرھا و خیر ما جبلتھا علیہ واعوذ بک من شر ہا و شر ما جبلتھا علیہ۔
٢٤ولیمہ کرنا۔
#Etiquettes of Marriage
********

#Etiquettes of naming
#نام رکھنے کے آداب
#The Impact of Islam on Indian culture
#Last address of the prophet Mohammad peace be upon him
#Prophet's life in short
#Munsif Gogoi
#شیخ مجدد الف ثانی رحمۃ اللہ علیہ
#ولیمے کے آداب
#والدین کے حقوق
# ا نسان کے اپنی ذات سے متعلق آداب
#غیبت
#سنت و نوافل کہاں پڑھنا بہتر ہے مسجد میں یا گھر میں
#اولوالامرکی تفسیر
#آداب نکاح
#Eid Meeladun Nabi
# موبائل اور فون کے آداب

Sunday 3 November 2019

Golden quotations

Happiness is good health and a bad memory.(Ingrid Bergman)I have made the choices that work best for me. I know I cannot please everyone,and that's fine.(Marlee Matlin)
It is only when we no longer compulsively need someone that we can have a real relationship with them.(Anthony storr)Trus Trust on yourself.Your perceptions are often far more accurate than you are willing to believe.(Caudia Black)

Saturday 2 November 2019

Firecrackers are prohibited in Islamic law

Firecrackers are prohibited in Islamic law,because it's dangarous thing for humanity.Its useless practice, some time ablaze it houses, human being and Pareshes all valuables.Its dangerous to environment and birds and animals. Islam not permit the humanity to use so dangerous thing for their followers.Therefore firecrackers can't be used to show glad or pleasance.
#Firecrackers prohibited in Islam